Megamind - Taub?
Wavolizer - The Chief
Wavolizer - Sympho
Haha ik stiekem ook wel eigenlijkwrote:Where Did I Go. En dan helemaal stuk gaan van het lachen.Maar dan wel dat hij als grap gedraaid word. Mja kan ook niet anders.
100% mee eens.wrote:Promo - Rythm Flow
Als ik die hoor barst ik denk ik spontaan in tranen uit. Ongelofelijke track.
Whutt hoe kun je Octavius Augustus nog nooit live gehoord hebben. Die wordt zoveel gedraaid door Fusion artiestenwrote:Wavolizer - Sympho
Wavolizer - The Chief
Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Ophidian - Butterfly VIP
Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices
Montorsi vs Tim Hidgem - Love Me
Deepack - The Prophecy (Qlimax 2003 Anthem)
Max Enforcer - Catchin' Up
Lunatic & Miss Hysteria - First Contact
Miss Kitty vs. DJ Mystery - Hell Tunnel
Main Concern - Last Resort
Pavo & Zany - Orgasmo
The Beholder meets Zany - Midnight
Headhunterz - Power Of The Mind (Qlimax 2007 Anthem)
Donkey Rollers - Overcome
Jack Overdose - Octavius Augustus
Crypsis - Multiple Thrusts (2nd Mix)
Crypsis & Chain Reaction - Furious
Geck-o vs Thera - Trespassing
Dj Thera vs Geck-o - Help Help (Geck-o Hi-Tech Mix)
Duro - Cocaine MF
Al deze pareltjes nog nooit live mogen aanschouwen
Alleen de Zany remix of edit, enige die naar mijn weten het origineel wel eens draaien zijn Degos & Re-Done.wrote: Whutt hoe kun je Octavius Augustus nog nooit live gehoord hebben. Die wordt zoveel gedraaid door Fusion artiesten.
Dat is de edit dacht ikwrote:Zany &Titan draaiden hem allebei wel eens voor de remix
Titan heeft het origineel nog op Emporium gedraaid..wrote:Dat is de edit dacht ikwrote:Zany &Titan draaiden hem allebei wel eens voor de remix
Weet je heel zeker dat dat niet de EDIT was? Heb het dus niet over de remixwrote:Titan heeft het origineel nog op Emporium gedraaid..wrote:Dat is de edit dacht ikwrote:Zany &Titan draaiden hem allebei wel eens voor de remix
Je kunt ook Titan @ Theracords Radioshow luisteren en kijken of die versie het was of het origineelwrote:Oh, haha, ja dat is een goeie. Ik zal het wel ff aan 'm vragen!
Te laat, het was de edit..wrote:Je kunt ook Titan @ Theracords Radioshow luisteren en kijken of die versie het was of het origineelwrote:Oh, haha, ja dat is een goeie. Ik zal het wel ff aan 'm vragen!