+1wrote:Ophidian's remix van Forgotten Moments natuurlijk. Het liefst 9 minuten lang
Evenals So Many Sacrifices
+1wrote:Ophidian's remix van Forgotten Moments natuurlijk. Het liefst 9 minuten lang
Ik ben voor, volle gas uit de naad! Haha, lekkere break ook.wrote:Ik zou graag Bust a Move op Loudness willen horen.
Inderdaad echt een van mooiste hardstyle tracks ooit gemaakt, heb hem redelijk wat keren gehoord maar iedere keer wordt ik helemaal gek als ik die plaat hoor, heb er op Q-Base nog een filmpje van gemaakt toen ik helemaal kapot was kijk hem nog regelmativwrote:Chain Reaction - Answers wil ik nog wel een keer meemaken, 1 keer gehoord en dat was instant kippenvel, sowieso één van de beste platen ooit gemaakt
Een van de vetste live platen die er bestaat ja.wrote:Chain Reaction - Answers
Eens met jullie, en die set waswrote:Een van de vetste live platen die er bestaat ja.wrote:Chain Reaction - Answers
Staat me nog goed bij dat CR deze draaide op Loudness 2 jaar terug.
Headhunterz @ In Qontrol 2009wrote:HHZ - Muzical Revolution _O_
Nog nooit ergens gehoord (denk ik?)
Je was toch in 't Ziggodome toen? Of alleen maar weer zaal 2 gehangen?wrote: Headhunterz - The Power Of The Mind
Wie heeft 'm gedraaid dan?wrote:Je was toch in 't Ziggodome toen? Of alleen maar weer zaal 2 gehangen?wrote: Headhunterz - The Power Of The Mind
Hij werd gedraaid he!wrote:Ik zou graag Bust a Move op Loudness willen horen.