Gewoon alles op dat album komt te staan op Hard Basswrote:Liever Confined Thoughtswrote:Wasted Penguinz - Falling op Hard Bass
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
J
Nee alleen Confined Thoughts is genoegwrote:Gewoon alles op dat album komt te staan op Hard Basswrote:Liever Confined Thoughtswrote:Wasted Penguinz - Falling op Hard Bass
-
J
Nee, alles!
Hopelijk komt Sorrow ook voorbij, maar dat zal wel, blijft lekker en releasennnnnnn die zooi
Hopelijk komt Sorrow ook voorbij, maar dat zal wel, blijft lekker en releasennnnnnn die zooi
En International Departurewrote:Nee alleen Confined Thoughts is genoeg
Awesome Frequency/Green Forest/Sound Of The Machine/Times Like These... van The Machine op Hard Bass 
Dan is 't kot te klein
Dan is 't kot te klein
Frontliner - Self Deprication / Warphole
Ben toch wel benieuwd of de kicks daar ook zo hard zijn als ze lijken
Ben toch wel benieuwd of de kicks daar ook zo hard zijn als ze lijken
Zou Thera - Doggystyle wel weer een keertje live willen horen 
Edit: Live Hard Now ook trouwens
Edit: Live Hard Now ook trouwens
Titan - Nightmare.
Volgens mij gaat dat zoooo ziek hard live
Klopt.wrote:Titan - Nightmare.
Zany's remix van Acid Nightmare. Dat drive 
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Code Black - R.E.V.O.L.U.T.I.O.N
Wat ging die snoeihard bij XXleratorwrote:Klopt.wrote:Titan - Nightmare.
Volgens mij gaat dat zoooo ziek hard liveEén van m'n favoriete platen ooit.
Originele Cocaine MF, bij voorkeur in de HMH ofzo. Dat zijn misschien wel de hardste kicks ooit, wat ziek. 
*kuch*wrote:Originele Cocaine MF, bij voorkeur in de HMH ofzo. Dat zijn misschien wel de hardste kicks ooit, wat ziek.
Wat je vindt van niet? Of moet ik er volgende keer hardcore niet meegerekend bij zetten.wrote:*kuch*wrote:Originele Cocaine MF, bij voorkeur in de HMH ofzo. Dat zijn misschien wel de hardste kicks ooit, wat ziek.
Vind het voor hardstyle begrippen al niet de hardste (daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het een slechte plaat is). Dat 2e spreekt voor zich natuurlijk
haha
Nee hoor, zijn de hardste kicks in hardstyle.
En hardcore kicks zijn sws zachter dus die tellen niet eens mee.
En hardcore kicks zijn sws zachter dus die tellen niet eens mee.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Ik heb hem daar lekker gehooooooord, na na na na na na nawrote:Originele Cocaine MF, bij voorkeur in de HMH ofzo. Dat zijn misschien wel de hardste kicks ooit, wat ziek.
Ikke lekker ook, was zo genieten toen NC hem er op legde tijdens X-Qlusive Hollandwrote:Ik heb hem daar lekker gehooooooord, na na na na na na nawrote:Originele Cocaine MF, bij voorkeur in de HMH ofzo. Dat zijn misschien wel de hardste kicks ooit, wat ziek.
Mee eens hoor, die kicks zijn echt wel bizar hard maar de hardste ooit...wrote:Vind het voor hardstyle begrippen al niet de hardste (daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het een slechte plaat is). Dat 2e spreekt voor zich natuurlijkhaha
Degos & Re-Done - Turn It Off
Ging zaterdag onwijs hard en lekker bij XXRAW!
Ging zaterdag onwijs hard en lekker bij XXRAW!