Catscan - Capture in Distress . Benieuwd hoe die bass doordreunt op een groot systeem.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Incoming 
Ik kan sinds zaterdag The Story Unfolds wegstrepen
Op dit moment staat denk ik The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix) het hoogst op m'n lijstje.
Op dit moment staat denk ik The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix) het hoogst op m'n lijstje.
...en om eerlijk te zijn begrijp ik hier dus echt geen drol van... Original mix is zoooooooo ontzettend veel dikker imowrote: Op dit moment staat denk ik The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix) het hoogst op m'n lijstje.
Mee eenswrote:...en om eerlijk te zijn begrijp ik hier dus echt geen drol van... Original mix is zoooooooo ontzettend veel dikker imowrote: Op dit moment staat denk ik The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix) het hoogst op m'n lijstje.(mening, I know...)
Intro misschien, maar de climax van de remix is voor mij gewoon perfectie.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Gunz For Hire - Sorrow
B-Front - Mysterias
Zijn beide altijd super vet live!
B-Front - Mysterias
Zijn beide altijd super vet live!
-
S
Citizen Remix, alleswrote:Mee eenswrote:...en om eerlijk te zijn begrijp ik hier dus echt geen drol van... Original mix is zoooooooo ontzettend veel dikker imowrote: Op dit moment staat denk ik The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix) het hoogst op m'n lijstje.(mening, I know...)
Intro reverse
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Original Mix is nog baziger inderdaadwrote:Mee eenswrote:...en om eerlijk te zijn begrijp ik hier dus echt geen drol van... Original mix is zoooooooo ontzettend veel dikker imowrote: Op dit moment staat denk ik The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix) het hoogst op m'n lijstje.(mening, I know...)
Intro reverse
Al eens gehoord, maar kan er geen genoeg van krijgen:
Chosen Few - Name Of The DJ (Buzz Fuzz Remix)
Promo - What The Fuck?
The Masochist - Inticipation
Buzz Fuzz vs. Bass-D & King Matthew - It's Alright
Jones & Stephenson - The First Rebirth
Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
A-Lusion - Just Ask
DJ Thera - The Battle
Geck-e - Soul Train
Zedd - Shotgun (Organ Donors Pump Action ReWork)
Chosen Few - Name Of The DJ (Buzz Fuzz Remix)
Promo - What The Fuck?
The Masochist - Inticipation
Buzz Fuzz vs. Bass-D & King Matthew - It's Alright
Jones & Stephenson - The First Rebirth
Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
A-Lusion - Just Ask
DJ Thera - The Battle
Geck-e - Soul Train
Zedd - Shotgun (Organ Donors Pump Action ReWork)
Crypsis - For Your Mind
DJ Thera - Twilight Zone
DJ Thera - Twilight Zone
Buh neewrote:Citizen Remix, alleswrote: Mee eensIntro reverse
Misschien een goeie voor de volgende origineel of remix dan 
Kippenvel,wrote:Intro misschien, maar de climax van de remix is voor mij gewoon perfectie.
Is volgens mij al een keer geweest... dacht ik?wrote:Misschien een goeie voor de volgende origineel of remix dan
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Zero Sanity - Substance over form 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Crypsis - Chaser
chris one & the machine - never fall asleep, die tweede climax 
Op Thrillogy eindelijk gehoord, wat een geweldig nummer blijft datwrote:Crypsis - Chaser
Naast Chaser kan ik ook Dust In Your Eyes, Endure The Moment & A Different Kind of Therapy wegstrepen
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Jaloers.. Had Dust In Your Eyes en Endure The Moment ook nog graag willen horen.wrote:Op Thrillogy eindelijk gehoord, wat een geweldig nummer blijft datwrote:Crypsis - Chaser![]()
Naast Chaser kan ik ook Dust In Your Eyes, Endure The Moment & A Different Kind of Therapy wegstrepen
Thera - Stash
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Scary Noises.
Ik wil Sasha F - Second Chance nog wel eens horen en Hardstyle Mafia - Can't get you Back heb ik volgens mij nog nooit gehoord, dus die zou ik wel graag willen horen.
Ook Zou ik The Outside Agency - The Strangers graag eens horen.
Ook Zou ik The Outside Agency - The Strangers graag eens horen.
Crypsis draaide die afgelopen zaterdag, baalde dat ik toen net aan het zitten waswrote:Hardstyle Mafia - Can't get you Back