Ophidian - Butterfly & Angel
wil Magic en Inner Creativity ook nog steeds heel graag horen
wil Magic en Inner Creativity ook nog steeds heel graag horen
+1000 Wat een plaat hea zou deze idd nog wel een keer live willen horen maar denk dat de kans heel klein iswrote:The Prophet & Brennan Heart - The Payback, gewoon omdat ik dan waarschijnlijk omver wordt geblazen door die kicks
Die heb ik zeker al een keer of 4 (of meer) gehoord hahawrote:Zany & MC DV8 - Wilde Gullie Bas
2x live gehoord een keer van the machine zelf en een keer van sasha f geloof ik.wrote:Green Forrest van The Machine
Ik heb hem gek genoeg nooit live gehoordwrote:Die heb ik zeker al een keer of 4 (of meer) gehoord hahawrote:Zany & MC DV8 - Wilde Gullie BasSowieso:
Chris One @ Decibel
Clock Kid @ Defqon
Zany @ Fusion TNL
Deepack Zany Donkeys @ Feestfabriek
Ik heb inmiddels niet echt tracks die ik nog live wil horen, de enige die nog ontbreekt zijn misschien Better World & Green Forrest van The Machine, maar verder heb ik alles wat ik wilde horen ook wel te horen gekregen inmiddels![]()
Er zijn wel platen die voor mij altijd extra vet zijn, omdat je ze niet vaak meer hoort live, denk aan Who Wants This, Bombs Away, Midnight, Justice 4 All etc.
Jah lijkt me ook idd!wrote:2x live gehoord een keer van the machine zelf en een keer van sasha f geloof ik.wrote:Green Forrest van The Machine
Het is mijn favo hardstyle plaat en dat heeft een rede, die plaat gaat live echt gruwlijk hard. die doorgetrokken basslines helemaal
Ik draai zelf midnight nog regelmatig, wat blijft dat een heerlijke trackwrote:Die heb ik zeker al een keer of 4 (of meer) gehoord hahawrote:Zany & MC DV8 - Wilde Gullie BasSowieso:
Chris One @ Decibel
Clock Kid @ Defqon
Zany @ Fusion TNL
Deepack Zany Donkeys @ Feestfabriek
Ik heb inmiddels niet echt tracks die ik nog live wil horen, de enige die nog ontbreekt zijn misschien Better World & Green Forrest van The Machine, maar verder heb ik alles wat ik wilde horen ook wel te horen gekregen inmiddels![]()
Er zijn wel platen die voor mij altijd extra vet zijn, omdat je ze niet vaak meer hoort live, denk aan Who Wants This, Bombs Away, Midnight, Justice 4 All etc.
Die klapte er bij Decibel goed op!wrote:2-1 wil ik wel is live horen
Was jij nou wel of niet meer bij Titan @ Defqon?wrote:Jack Overdose - Octavius Augustus
Delete - Pulse / (CO2 Remix)
Titan - Nightmare
Slim Shore & B-Front - Scary Noises
Daar was ik wel en dat weet ik ook nog wel, maar ik bedoel in een nuchtere staat.wrote:Was jij nou wel of niet meer bij Titan @ Defqon?wrote:Jack Overdose - Octavius Augustus
Delete - Pulse / (CO2 Remix)
Titan - Nightmare
Slim Shore & B-Front - Scary Noises
Want die heeft hem gedraaid
Dat je Scary Noises nog nooit live hebt gehoord