Tronik - Sensational (Ultronik Mix)
Die lijkt me live zo vet!
die wil ik ook heeel graag horenwrote:Alpha Twins vs. Seizure - Drop The Beats Out.
Echt de enige plaat die ik zo graag live wil horen. Hij staat nu in Titan z'n top 10 dus daar komt misschien verandering in.
Beide topics zijn kansloze, inhoudsloze topics waarin iedereen niets anders doet dan wat titels opnoemen zonder daar ook maar een beetje op in te gaan. Heb je toch gewoon helemaal niets aan?wrote:Niet echt, want het topic vetste live plaat gaat over platen die je al live hebt gehoord en dit topic gaat over de platen die je live nog niet hebt gehoord en graag een keer wil horen.wrote:Vind dit topic gelijk aan vetste live plaat, beetje overbodig lijkt me ...
Zaterdag nog gehoord in Outland bij The Prophet, smullenwrote:Ik kijk áltijd uit naar Scary Noises live
Maar een plaat die ik nog niet heb gehoord live, ehm Crump (2008 Edit). Oeh dat moet vet zijn.
Ja die zou ik ook echt heel graag een keer willen horenwrote:Tartaros - Dreams May Come en The Last Man Standing
Is dat de emporium ecdit? Die is echt schranz geill.wrote:Zaterdag nog gehoord in Outland bij The Prophet, smullenwrote:Ik kijk áltijd uit naar Scary Noises live
Maar een plaat die ik nog niet heb gehoord live, ehm Crump (2008 Edit). Oeh dat moet vet zijn.
vind dat echt een bout track en dan voornamelijk die enorme pitchkicks maken het nummer lelijkwrote:Frontliner - On the rise (edit of niet, maakt me niet uit)
Geck-o en phrantic - the hard way
Alphaverb - substream
En deze MOET ik nog een keer live horen
Low-E & Alter Egosz - Harde rag, man wat is dat een master plaat!
Is er trouwens een reden waarom ik nooit tracks van het AVIO label hoor?
of van josh&wesz want hun zijn toch aardig mainstream, dus toch wel redelijk open tot de rest van het publiek.
wrote:Tronik - Sensational (Ultronik Mix)
Dat bedoel ik dus eigenlijk ook.wrote:Beide topics zijn kansloze, inhoudsloze topics waarin iedereen niets anders doet dan wat titels opnoemen zonder daar ook maar een beetje op in te gaan. Heb je toch gewoon helemaal niets aan?wrote:Niet echt, want het topic vetste live plaat gaat over platen die je al live hebt gehoord en dit topic gaat over de platen die je live nog niet hebt gehoord en graag een keer wil horen.wrote:Vind dit topic gelijk aan vetste live plaat, beetje overbodig lijkt me ...