Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil eens platen van voor 2002 horen, maar die hoor je nergens meer (op een paar hitjes na).. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ik wil eens platen van voor 2002 horen, maar die hoor je nergens meer (op een paar hitjes na).. :(

:nono: classics :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
QonFuzion schreef:
RAW-vizion schreef:
Dj Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix) :worship: :worship:

Op Remember live gehoord. ERG vet!

Welke ik nog live wil horen:
DJ Act - The Sound of the Bass (Coca Remix) en andere Coca platen! :bomb:
En early Sys-X platen. Vrijwel allemaal geweldig zijn die! :love:

die kick sloopte zeker egt alles of niet? :D

Ja, die was goed te doen ja! :innocent: Heerlijke kick!
The Beholder & Balistic draaiden sowieso een heerlijke set! Leek veel op Decibel 2009 CD3: helemaal prima dus!

@ Edwinn: eens! Ik wil ook wel eens wat tracks uit 1998-2002 live horen! Deaz D draaide wat uit die periode op Remember, erg gaaf. Hopen dat we bij Hard Classics in november wat tracks uit die periode voorgeschoteld krijgen van Arne L II!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

zijn die setjes opgenomen? want wil ze namelijk wel horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
@ Edwinn: eens! Ik wil ook wel eens wat tracks uit 1998-2002 live horen! Deaz D draaide wat uit die periode op Remember, erg gaaf. Hopen dat we bij Hard Classics in november wat tracks uit die periode voorgeschoteld krijgen van Arne L II!! :love:

Deep Mission platen uit die tijd zijn echt gaaf! Waarschijnlijk zal hij die wel draaien, dus dat moet goed komen (hoop ik). :D

RAW-vizion schreef:
Edwinn schreef:
Ik wil eens platen van voor 2002 horen, maar die hoor je nergens meer (op een paar hitjes na).. :(

:nono: classics :P

Misschien is het voor jou leuk om ze is een keer te horen. Maar ik hoor ze al vaak genoeg. Het is zo zonde dat er telkens dezelfde platen worden gedraait terwijl dat nog geeneens 1% is van alles wat er in die tijd is uitgekomen. Kijk bijvoorbeeld naar Dance Pollution, die platen hoor je in elke Early set terwijl GAS Europe/Sound Barrier bijvoorbeeld een vrij vergelijkbare sound had. Waarom? Omdat Dance Pollution het waarschijnlijk markt-technisch beter heeft aangepakt. Maar het is zonde dat een DJ daar niet omheen kan kijken en telkens dezelfde platen pakt..

RAW-vizion schreef:
zijn die setjes opgenomen? want wil ze namelijk wel horen :loving:

B2S kennende zullen ze wel later komen. Maar je kan beter een setje van een amateur DJ meepakken. Om drie redenen: 1. geen hitjeslijst 2. het geluid is beter 3. mixtechnisch misschien ook wel (al zou dat niet zo horen)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
QonFuzion schreef:
@ Edwinn: eens! Ik wil ook wel eens wat tracks uit 1998-2002 live horen! Deaz D draaide wat uit die periode op Remember, erg gaaf. Hopen dat we bij Hard Classics in november wat tracks uit die periode voorgeschoteld krijgen van Arne L II!! :love:

Deep Mission platen uit die tijd zijn echt gaaf! Waarschijnlijk zal hij die wel draaien, dus dat moet goed komen (hoop ik). :D

RAW-vizion schreef:
Edwinn schreef:
Ik wil eens platen van voor 2002 horen, maar die hoor je nergens meer (op een paar hitjes na).. :(

:nono: classics :P

Misschien is het voor jou leuk om ze is een keer te horen. Maar ik hoor ze al vaak genoeg. Het is zo zonde dat er telkens dezelfde platen worden gedraait terwijl dat nog geeneens 1% is van alles wat er in die tijd is uitgekomen. Kijk bijvoorbeeld naar Dance Pollution, die platen hoor je in elke Early set terwijl GAS Europe/Sound Barrier bijvoorbeeld een vrij vergelijkbare sound had. Waarom? Omdat Dance Pollution het waarschijnlijk markt-technisch beter heeft aangepakt. Maar het is zonde dat een DJ daar niet omheen kan kijken en telkens dezelfde platen pakt..

Sowieso hoor je ook vaak de zelfde platen omdat die digitaal zijn uitgebracht en de meeste alleen op vinyl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Sowieso hoor je ook vaak de zelfde platen omdat die digitaal zijn uitgebracht en de meeste alleen op vinyl.

True. Van bijvoorbeeld Pulse en Overdose zijn de releases nooit digitaal uitgekomen. Alleen als je goed zoekt zijn er ook wel verzamel (dus niet mixed) CD's waar de fulls opstaan. En een andere mogelijkheid is rippen en dan via een programma de kleine kraakjes eruithalen, dan heb je gewoon een prima geluidkwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
RAW-vizion schreef:
Sowieso hoor je ook vaak de zelfde platen omdat die digitaal zijn uitgebracht en de meeste alleen op vinyl.

True. Van bijvoorbeeld Pulse en Overdose zijn de releases nooit digitaal uitgekomen. Alleen als je goed zoekt zijn er ook wel verzamel (dus niet mixed) CD's waar de fulls opstaan. En een andere mogelijkheid is rippen en dan via een programma de kleine kraakjes eruithalen, dan heb je gewoon een prima geluidkwaliteit.

Zou het genees eruit halen, vind die kraakjes wel een bepaalde sfeer aan de track toevoegen :P

OT:
Ricky Fobis - No Regular wil ik ook sowieso nog een keer live meemaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slim Shore & B-Front - Charger
B-Front - Symphonic Sound
B-Front - Inner Creativity
The Machine - Awsome Frequency/Mistress Of Darkness
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Alphaverb - Overdrive :yes:


Avio draaide die :D
Heerlijk nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Dog - Welcome Down/Disorder
Mad Dog ft Amnesys - Game Over
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Nosferatu - The Desolate One
:love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
De tracks die ik vandaag het liefst wil horen:

Rotten From The Inside.
Who Wants This.
Fear Reigns Today.
Brutal.
2-1.
En nog een handvol Catatonic Overload platen zoals Futile/ Peace of Mind/ Goddamn.

De dikgedrukten mogen van mijn lijstje af :yay:
Alle drie waren ze heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis - strike nog nooit live gehoord :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Crypsis - strike nog nooit live gehoord :(

pff dat ga je niet menen :p :lol: ik minimaal 40x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb - Over & Over
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samara zou ik graag is Live horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine - Audiobot
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
nielstil schreef:
Crypsis - strike nog nooit live gehoord :(

pff dat ga je niet menen :p :lol: ik minimaal 40x :lol:

En het verveelt nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
QonFuzion schreef:
@ Edwinn: eens! Ik wil ook wel eens wat tracks uit 1998-2002 live horen! Deaz D draaide wat uit die periode op Remember, erg gaaf. Hopen dat we bij Hard Classics in november wat tracks uit die periode voorgeschoteld krijgen van Arne L II!! :love:

Deep Mission platen uit die tijd zijn echt gaaf! Waarschijnlijk zal hij die wel draaien, dus dat moet goed komen (hoop ik). :D

RAW-vizion schreef:
Edwinn schreef:
Ik wil eens platen van voor 2002 horen, maar die hoor je nergens meer (op een paar hitjes na).. :(

:nono: classics :P

Misschien is het voor jou leuk om ze is een keer te horen. Maar ik hoor ze al vaak genoeg. Het is zo zonde dat er telkens dezelfde platen worden gedraait terwijl dat nog geeneens 1% is van alles wat er in die tijd is uitgekomen. Kijk bijvoorbeeld naar Dance Pollution, die platen hoor je in elke Early set terwijl GAS Europe/Sound Barrier bijvoorbeeld een vrij vergelijkbare sound had. Waarom? Omdat Dance Pollution het waarschijnlijk markt-technisch beter heeft aangepakt. Maar het is zonde dat een DJ daar niet omheen kan kijken en telkens dezelfde platen pakt..

RAW-vizion schreef:
zijn die setjes opgenomen? want wil ze namelijk wel horen :loving:

B2S kennende zullen ze wel later komen. Maar je kan beter een setje van een amateur DJ meepakken. Om drie redenen: 1. geen hitjeslijst 2. het geluid is beter 3. mixtechnisch misschien ook wel (al zou dat niet zo horen)..

Misschien is mijn setje dan wel wat voor je Raw - Vizion ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One - The Joker

Maar zal nooit gaan gebeuren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Degos & Re-Done - Salsa :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drivium - Reset (Thera rmx)

Volgens mij ragt die kick op de intro echt door alles heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psychadelic Drops :loving: Die wil ik echt nog een keer live horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guilty van DBSTF :loving:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen