Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik wil eens platen van voor 2002 horen, maar die hoor je nergens meer (op een paar hitjes na).. :(
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Edwinn wrote:Ik wil eens platen van voor 2002 horen, maar die hoor je nergens meer (op een paar hitjes na).. :(
:nono: classics :P
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
RAW-vizion wrote:
QonFuzion wrote:
RAW-vizion wrote:Dj Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix) :worship: :worship:
Op Remember live gehoord. ERG vet!

Welke ik nog live wil horen:
DJ Act - The Sound of the Bass (Coca Remix) en andere Coca platen! :bomb:
En early Sys-X platen. Vrijwel allemaal geweldig zijn die! :love:
die kick sloopte zeker egt alles of niet? :D
Ja, die was goed te doen ja! :innocent: Heerlijke kick!
The Beholder & Balistic draaiden sowieso een heerlijke set! Leek veel op Decibel 2009 CD3: helemaal prima dus!

@ Edwinn: eens! Ik wil ook wel eens wat tracks uit 1998-2002 live horen! Deaz D draaide wat uit die periode op Remember, erg gaaf. Hopen dat we bij Hard Classics in november wat tracks uit die periode voorgeschoteld krijgen van Arne L II!! :love:
R
Hardtraxx Veteran
zijn die setjes opgenomen? want wil ze namelijk wel horen :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
QonFuzion wrote:@ Edwinn: eens! Ik wil ook wel eens wat tracks uit 1998-2002 live horen! Deaz D draaide wat uit die periode op Remember, erg gaaf. Hopen dat we bij Hard Classics in november wat tracks uit die periode voorgeschoteld krijgen van Arne L II!! :love:
Deep Mission platen uit die tijd zijn echt gaaf! Waarschijnlijk zal hij die wel draaien, dus dat moet goed komen (hoop ik). :D
RAW-vizion wrote:
Edwinn wrote:Ik wil eens platen van voor 2002 horen, maar die hoor je nergens meer (op een paar hitjes na).. :(
Misschien is het voor jou leuk om ze is een keer te horen. Maar ik hoor ze al vaak genoeg. Het is zo zonde dat er telkens dezelfde platen worden gedraait terwijl dat nog geeneens 1% is van alles wat er in die tijd is uitgekomen. Kijk bijvoorbeeld naar Dance Pollution, die platen hoor je in elke Early set terwijl GAS Europe/Sound Barrier bijvoorbeeld een vrij vergelijkbare sound had. Waarom? Omdat Dance Pollution het waarschijnlijk markt-technisch beter heeft aangepakt. Maar het is zonde dat een DJ daar niet omheen kan kijken en telkens dezelfde platen pakt..
RAW-vizion wrote:zijn die setjes opgenomen? want wil ze namelijk wel horen :loving:
B2S kennende zullen ze wel later komen. Maar je kan beter een setje van een amateur DJ meepakken. Om drie redenen: 1. geen hitjeslijst 2. het geluid is beter 3. mixtechnisch misschien ook wel (al zou dat niet zo horen)..
R
Hardtraxx Veteran
Edwinn wrote:
QonFuzion wrote:@ Edwinn: eens! Ik wil ook wel eens wat tracks uit 1998-2002 live horen! Deaz D draaide wat uit die periode op Remember, erg gaaf. Hopen dat we bij Hard Classics in november wat tracks uit die periode voorgeschoteld krijgen van Arne L II!! :love:
Deep Mission platen uit die tijd zijn echt gaaf! Waarschijnlijk zal hij die wel draaien, dus dat moet goed komen (hoop ik). :D
RAW-vizion wrote:
Misschien is het voor jou leuk om ze is een keer te horen. Maar ik hoor ze al vaak genoeg. Het is zo zonde dat er telkens dezelfde platen worden gedraait terwijl dat nog geeneens 1% is van alles wat er in die tijd is uitgekomen. Kijk bijvoorbeeld naar Dance Pollution, die platen hoor je in elke Early set terwijl GAS Europe/Sound Barrier bijvoorbeeld een vrij vergelijkbare sound had. Waarom? Omdat Dance Pollution het waarschijnlijk markt-technisch beter heeft aangepakt. Maar het is zonde dat een DJ daar niet omheen kan kijken en telkens dezelfde platen pakt..
Sowieso hoor je ook vaak de zelfde platen omdat die digitaal zijn uitgebracht en de meeste alleen op vinyl.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
RAW-vizion wrote:Sowieso hoor je ook vaak de zelfde platen omdat die digitaal zijn uitgebracht en de meeste alleen op vinyl.
True. Van bijvoorbeeld Pulse en Overdose zijn de releases nooit digitaal uitgekomen. Alleen als je goed zoekt zijn er ook wel verzamel (dus niet mixed) CD's waar de fulls opstaan. En een andere mogelijkheid is rippen en dan via een programma de kleine kraakjes eruithalen, dan heb je gewoon een prima geluidkwaliteit.
R
Hardtraxx Veteran
Edwinn wrote:
RAW-vizion wrote:Sowieso hoor je ook vaak de zelfde platen omdat die digitaal zijn uitgebracht en de meeste alleen op vinyl.
True. Van bijvoorbeeld Pulse en Overdose zijn de releases nooit digitaal uitgekomen. Alleen als je goed zoekt zijn er ook wel verzamel (dus niet mixed) CD's waar de fulls opstaan. En een andere mogelijkheid is rippen en dan via een programma de kleine kraakjes eruithalen, dan heb je gewoon een prima geluidkwaliteit.
Zou het genees eruit halen, vind die kraakjes wel een bepaalde sfeer aan de track toevoegen :P

OT:
Ricky Fobis - No Regular wil ik ook sowieso nog een keer live meemaken :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Slim Shore & B-Front - Charger
B-Front - Symphonic Sound
B-Front - Inner Creativity
The Machine - Awsome Frequency/Mistress Of Darkness
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
iSenSe` wrote:Alphaverb - Overdrive :yes:
Avio draaide die :D
Heerlijk nummer :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Mad Dog - Welcome Down/Disorder
Mad Dog ft Amnesys - Game Over
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
DJ Nosferatu - The Desolate One
:love: :love: :love: :love: :love:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Daveytl wrote:De tracks die ik vandaag het liefst wil horen:

Rotten From The Inside.
Who Wants This.
Fear Reigns Today.
Brutal.
2-1.
En nog een handvol Catatonic Overload platen zoals Futile/ Peace of Mind/ Goddamn.
De dikgedrukten mogen van mijn lijstje af :yay:
Alle drie waren ze heerlijk :worship:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Crypsis - strike nog nooit live gehoord :(
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
nielstil wrote:Crypsis - strike nog nooit live gehoord :(
pff dat ga je niet menen :p :lol: ik minimaal 40x :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Alphaverb - Over & Over
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Samara zou ik graag is Live horen :D
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
The Machine - Audiobot
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
roberttt wrote:
nielstil wrote:Crypsis - strike nog nooit live gehoord :(
pff dat ga je niet menen :p :lol: ik minimaal 40x :lol:
En het verveelt nooit
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Edwinn wrote:
RAW-vizion wrote:
RAW-vizion wrote:zijn die setjes opgenomen? want wil ze namelijk wel horen :loving:
B2S kennende zullen ze wel later komen. Maar je kan beter een setje van een amateur DJ meepakken. Om drie redenen: 1. geen hitjeslijst 2. het geluid is beter 3. mixtechnisch misschien ook wel (al zou dat niet zo horen)..
Misschien is mijn setje dan wel wat voor je Raw - Vizion ;)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Chris One - The Joker

Maar zal nooit gaan gebeuren. :P
R
Hardtraxx Veteran
Degos & Re-Done - Salsa :loving:
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Drivium - Reset (Thera rmx)

Volgens mij ragt die kick op de intro echt door alles heen :)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Psychadelic Drops :loving: Die wil ik echt nog een keer live horen
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Guilty van DBSTF :loving: