Hou op, hou op. Ik vis nog steeds korsten met bloed uit mijn oren...wrote:@MelvinFRwrote:Radical Redemption - Brutal 6.0
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Delete - Formula (2012 Edit). Denk dat ik dan wel een flinke poos moet rusten na die plaat
Hoe heb je die in je 39 feesten nog nooit live gehoord haha? Of pas sinds kort echt fan van Delete?wrote:Delete - Formula (2012 Edit). Denk dat ik dan wel een flinke poos moet rusten na die plaat
En dan hield ik nog wel m'n handen op je oren ter bescherming!wrote:Hou op, hou op. Ik vis nog steeds korsten met bloed uit mijn oren...wrote:@MelvinFRwrote:Radical Redemption - Brutal 6.0
Niet alle 39 feesten in mijn partyflock archief zijn hardstyle feesten. Niet erg lang nee, denk zo'n jaar ongeveer en van het spoontech spul pas half jaartje. Heb alleen de normale Formula en Fuck The Formula gehoord vgm. Maar door de korte periode dat ik spoontech fan ben, heb ik des te meer zin in Fatalitywrote:Hoe heb je die in je 39 feesten nog nooit live gehoord haha? Of pas sinds kort echt fan van Delete?wrote:Delete - Formula (2012 Edit). Denk dat ik dan wel een flinke poos moet rusten na die plaat
Edit: ik werd na de VIP set van Delete op supremacy 2015 fan en vrijwel direct erna ook van zijn spoontech werk en ben wat maanden later me ook gaan verdiepen in de rest van de spoontech releases. Nu klopt het
Last edited by RoyAPO on , edited 1 time in total.
B-Freqz - Overdose
Heb hem wel eens live gehoord, maar wil hem gewoon nog een keer horen. Wat een drive zit er in die plaat zeg
Heb hem wel eens live gehoord, maar wil hem gewoon nog een keer horen. Wat een drive zit er in die plaat zeg
Thera - Stash. Hopelijk wordt hij op Defqon gedraaid bij Theracords Classics.
Het origineel en Fuck The Formula wel, maar de 2012 edit niet? Dat hoor je niet vaak..wrote:Heb alleen de normale Formula en Fuck The Formula gehoord vgm.
Mocht je hem horen tijdens een set van Thera, let vooral op wat er achter de booth gebeurtwrote:View on YouTube
Ik snap het ook niet meer want heb de 2012 edit dus wel al gehoordwrote:Het origineel en Fuck The Formula wel, maar de 2012 edit niet? Dat hoor je niet vaak..wrote:Heb alleen de normale Formula en Fuck The Formula gehoord vgm.
Ja daar was ik erg blij mee.
Genox is denk ik wel erg ondergewaardeerd.
Welbekende Thera snoeisessie?wrote:Mocht je hem horen tijdens een set van Thera, let vooral op wat er achter de booth gebeurtwrote:View on YouTube
Mwah, vind zijn eigen platen nou niet zo heel denderend. Heeft enkele leuke nummers imo. Als ik z'n tracklist van zondag bekijk heb ik nou ook niet echt iets van WAUW. Was meer het sfeertje wat het zo leuk maakte.wrote:Genox is denk ik wel erg ondergewaardeerd.
My head, my arm, my leg.wrote:Welbekende Thera snoeisessie?
Dit inderdaad. Verder moet je maar gewoon goed kijkenwrote:My head, my arm, my leg.wrote:Welbekende Thera snoeisessie?
Alles van Vyral. Maar dat moet op Fatality wel goed komen.
Denk iedereen welwrote:Donkey Rollers - What We Are
Alles van Embrionyc. Hoe vaker je het luistert, hoe vetter het wordt.
wrote:Alles van Embrionyc. Hoe vaker je het luistert, hoe vetter het wordt.
Vazard - G.I.R. (Delete Remix). Word je toch blij van 
Grip Design klinkt ook fucking vet btw
Grip Design klinkt ook fucking vet btw