The Machine & Alphaverb - Enjoy 
wrote:The Machine & Alphaverb - Enjoy
wrote:The Machine & Alphaverb - Enjoy
Dit is ook gewoon echt voornamelijk meuk op een paar platen na.wrote:Hardstyle Mafia van t/m 2011
DAT IS SUBJECTIEF MELVINwrote:Dit is ook gewoon echt voornamelijk meuk op een paar platen na.wrote:Hardstyle Mafia van t/m 2011
Je kan me niet wijsmaken dat je dit nou daadwerkelijk een goede plaat vindt:wrote:DAT IS SUBJECTIEF MELVIN
Volgens mij komen die tracks nog wel regelmatig voorbij in zn liveact. Dan worden ze echter wel alweer uitgemixed na een minuutwrote:Nadat ik laatst The Spell of Sin zat te luisteren: Daylight anthem en feel terror cloud your senses remix. Naar mijn idee is dat hele album een beetje vergeten op enkele tracks na.
Dit stuk is bizar vet inderdaadwrote: 3:05 hoe ziek moet dat wel niet gaan![]()
Dit duswrote:Erg zonde, is toch wel het album waardoor ik toen der tijd groot fan van hem was. Zou er ook geen minuut over twijfelen om zijn set te bezoeken als hij een 'Spell of Sin' set zou draaien.
Had je maar mee naar Loudness moeten gaanwrote: B-Front & Crypsis - Universe
Yes please, en dan niet zoals op XQ Bob maar volledig.wrote:B-Front & Crypsis - Universe
wrote:Erg zonde, is toch wel het album waardoor ik toen der tijd groot fan van hem was. Zou er ook geen minuut over twijfelen om zijn set te bezoeken als hij een 'Spell of Sin' set zou draaien.
wrote:wrote:Erg zonde, is toch wel het album waardoor ik toen der tijd groot fan van hem was. Zou er ook geen minuut over twijfelen om zijn set te bezoeken als hij een 'Spell of Sin' set zou draaien.
Hier opende ik vorig jaar nog mee op BleskensRave maat! Waar was jij?!?!?!?!wrote:Yes please, en dan niet zoals op XQ Bob maar volledig.wrote:B-Front & Crypsis - Universe![]()
Donkey Rollers - Chopper staat ook hoog op mijn lijstje.
Alleen Forever Hard kunnen we afstrepen. Weet nog goed hoe iedereen toen was van:wrote: Haast alles van Carnifex.