en audiotricz - inceptionwrote:JA! Hopelijk op Qlimaxwrote: Headhunterz & Wildstylez - Project One![]()
Daarnaast nog Andy Svge - Gravity en ik ben een tevreden mens.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik wil dbstf - Peace at Last en Guilty nog wel eens live horen.
Op feesten waar wij niet waren denk ik Ricardowrote:Maar de vraag is wanneer? hahawrote:Heb Thera deze al minstens 2 keer horen draaienwrote: Kat Meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Rmx)
1 keer live mogen horen, what the fuckwrote:wrote: Dark Oscillators - Stereophobia (Original Mix)
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Alcatrazz en een keer in de Apollowrote:Maar de vraag is wanneer? hahawrote:Heb Thera deze al minstens 2 keer horen draaienwrote: Kat Meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Rmx)
IK HEB Dj Thera vs Geck-o - Trespassing NOG NOOIT LIVE GEHOORD 
Dan zeg ik het hier maar: ik wil Of Verona - Zero Gravity (B-front bootleg) en World Outside dolgraag op Qlimax horen!

View on YouTube
1x live gehoord, maar helaas alleen toen de climax net was begonnen
Dit waren nog eens Zany plaatjes
1x live gehoord, maar helaas alleen toen de climax net was begonnen
Nu dus welwrote:IK HEB Dj Thera vs Geck-o - Trespassing NOG NOOIT LIVE GEHOORD
ja thank god.
En samen met die track nog velen anderen voor het eerst gehoord zaterdag!
En samen met die track nog velen anderen voor het eerst gehoord zaterdag!
Ik kan Geck-o - Instant Fame ook weer afstrepen 
ST - Popped & Locked (Vazard & Delete remix)
hoop zo erg dat deze 10 december voorbij komt
wrote:ST - Popped & Locked (Vazard & Delete remix)
Ik ook. Leeft die gaat nog?wrote:Zowat alles van Scot Project![]()
Nu ik hem voor de zoveelste keer hoor denk ik weer: hopelijk horen we deze zaterdag ook!
Hardstyle Mafia - The Curse
Dit gaat sowieso gebeuren hoor!wrote:Nu ik hem voor de zoveelste keer hoor denk ik weer: hopelijk horen we deze zaterdag ook!
Dat denk ik ook wel ja. Kijk er echt enorm naar uit!
Ja hij staat af en toe nog op trance feestjes geloof ik. Vorig jaar ook nog op Defqon als ik het goed heb.wrote:Ik ook. Leeft die gaat nog?wrote:Zowat alles van Scot Project![]()
Draait over het algemeen wel heel andere muziek volgens mijwrote:Ja hij staat af en toe nog op trance feestjes geloof ik. Vorig jaar ook nog op Defqon als ik het goed heb.wrote:Ik ook. Leeft die gaat nog?wrote:Zowat alles van Scot Project![]()
de TBA van vazard nog eens een keer aub