D-Verze - Enlightening Contrasts
Ja, ik ben aanwezig op Bass Protocol
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hard driver draaide hem vorig jaar op Reverze.. verder heb ik die helaas ook nog nooit live gehoord..wrote:View on YouTube
Ik zie steeds tracklists langs komen waarin deze gedraaid is maar ik heb 'm zelf nog nooit live gehoord
Is dat een hint?wrote:D-Verze - Enlightening Contrasts
Jawrote:Is dat een hint?wrote:D-Verze - Enlightening Contrasts
Gruwelijke plaat, weet je nog meer van dat soort nummers? van die soort grote duitse fabriekshal platen...wrote:Jawrote:Is dat een hint?wrote:D-Verze - Enlightening Contrasts
Huhhhwrote:
Gruwelijke plaat, weet je nog meer van dat soort nummers? van die soort grote duitse fabriekshal platen...
-
K
2e vierkant Qlimax generatiewrote:wrote:grote duitse fabriekshal platen...
Iets met "The Cycle" en dat feest in December in Huissen.wrote:Is dat een hint?wrote:D-Verze - Enlightening Contrasts
hmm klinkt bekend, welke bedoel je precieswrote:Iets met "The Cycle" en dat feest in December in Huissen.wrote:Is dat een hint?wrote:D-Verze - Enlightening Contrasts
oh en misschien een aantal tracks van digital abuse en enigmato live horen, heb alleen WTF nog gehoord live.
wrote:Iets met "The Cycle" en dat feest in December in Huissen.
wrote:Boekse gvd
Prime Suspects - Maximum Pain (Vazard Remix)
meeste dat ik live wou horen wel voorbij horen komen op bass protocol, behalve Digital Abuse - Say What?, Enigmato - Floorcracker en Vazard - Nothing (Wavolizer Remix) en Illegal Chemistry - Fireball (Main Concern Remix)
Stoltenhoff & Mike Cervello - Guerilla
Stop Marc, go home you're drunk!!wrote:Stoltenhoff & Mike Cervello - Guerilla
Een groot aantal tracks is voorbijgekomen op Bass Protocol maar:
Vazard - Feel It

Vazard - Feel It
Bass modulators & Audiotricz - Feel good
The Machine - Better World
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
wrote:Stop Marc, go home you're drunk!!wrote:Stoltenhoff & Mike Cervello - Guerilla
ik wilde je net een biertje geven....drink k m zelf maar op
dan maar Kodex - Insomnia (The Machine Remix) of Supaboyz - Master Flat (Maxter Remix)