Noisecontrollers - Gaia 2008 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wildstylez - Push That Feeling 
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
wrote: Riiho - Annihilation
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho 2014 Remix)
& Digital Mindz - Resonant & TBA4 ook wel.wrote:wrote: Riiho - Annihilation
Toevallig draait crypsis al de afgelopen weken sinds intents Resonant alwrote:wrote:Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho 2014 Remix)& Digital Mindz - Resonant & TBA4 ook wel.wrote:wrote: Riiho - Annihilation
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Zo tering veel NC tracks. 
Southstylers - In De Strieel.
Lijkt me live behoorlijk vet.
Lijkt me live behoorlijk vet.
-
BHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Hoef je alleen maar naar Defqon te gaan, daar zal die wel weer minstens 4 keer gedraaid gaan worden.wrote:Minus Militia - Reign Supreme
Radical Redemption - Brutal (1.0) en Degos & Re-done - Yes We Know
Delete - Beheaded
Heb hem nog steeds niet gehoord bij de Delete setjes die ik ben geweest of ik loop hem steeds mis :p
Heb hem nog steeds niet gehoord bij de Delete setjes die ik ben geweest of ik loop hem steeds mis :p
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Showtek - Generation Kick Bass
Lang geleden...
Lang geleden...
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
wrote:Vazard - Zimmersion
High Voltage & B-Front - Everything Changes
Was voor mij een vergeten track.. Maar potver, zou hem graag eens horen! Het is een paar van jullie vast al wel eens gelukt om deze live te bewonderen?
Was voor mij een vergeten track.. Maar potver, zou hem graag eens horen! Het is een paar van jullie vast al wel eens gelukt om deze live te bewonderen?
Een paar? Hou het op iedereen die rond die releasedatum naar een hardstylefeest is geweest.wrote:High Voltage & B-Front - Everything Changes
D-Block & S-Te-Fan ft. Josh & Wesz - Let It Go
D-Block & S-Te-Fan ft. Wildstylez - The Human Soul
Kan me niet herinneren dat ik die ooit gehoord heb, maar lijkt me zo'n genot
D-Block & S-Te-Fan ft. Wildstylez - The Human Soul
Kan me niet herinneren dat ik die ooit gehoord heb, maar lijkt me zo'n genot
Die werd idd doodgedraaidwrote:Een paar? Hou het op iedereen die rond die releasedatum naar een hardstylefeest is geweest.wrote:High Voltage & B-Front - Everything Changes
Chris One - Revelations. Eigenlijk eerder gewoon Chris One haha heb hem nog geen 1x zien/horen draaien 
Zonde dat hij niet vaker geboekt wordt inderdaad.wrote:Chris One - Revelations. Eigenlijk eerder gewoon Chris One haha heb hem nog geen 1x zien/horen draaien