[u
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
B-Frunterzwrote:B-Front & Headhunterz
Weet niet of het er al tussen staat:
Phuture Noizecontrollers..
Lijkt mij niet meer dan duidelijk waarom
Phuture Noizecontrollers..
Lijkt mij niet meer dan duidelijk waarom
Delete & Mind Dimension
M’n twee favoriete djs en nu ze met Decibel samen mogen draaien kunnen we wel een collab verwachten (hoop ik)
M’n twee favoriete djs en nu ze met Decibel samen mogen draaien kunnen we wel een collab verwachten (hoop ik)
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Sound Rush & Demi Kanon
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Zeker niet, stijl ala Formula.wrote:Met de huidige stijl van delete ?wrote:Sow die moet dan wel heel erg dik gaan wordenwrote:Delete & Headhunterz
The Machine & Chris One in de stijl van Different Kind of Therapy of Never Fall Asleep.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
The Forsaken Landswrote:The Machine & Chris One in de stijl van Different Kind of Therapy of Never Fall Asleep.
Waar kan ik tekenen!wrote:The Forsaken Landswrote:The Machine & Chris One in de stijl van Different Kind of Therapy of Never Fall Asleep.
wrote:Waar kan ik tekenen!wrote:The Forsaken Landswrote:The Machine & Chris One in de stijl van Different Kind of Therapy of Never Fall Asleep.

Dit lijkt mij inderdaad een fijne collab, omdat beide heren echt zuivere kicks maken + een leuke melodie!wrote:Keltek & Noisecontrollers
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
D-Sturb & Phuture Noize
Chris One & B-Front
Chris One & B-Front
Wildstylez & Keltek. Hun tracks worden zo perfect afgewerkt en werkelijk alles klopt eraan naar mijn inziens. Een collab tussen hun moet wel goud worden 
Rebelion & Caine
Rebelion & Krowdexx
Jack Of Sound & Phuture Noize
ANDY SVGE & Phuture Noize
Udex & Envine
Rebelion & Krowdexx
Udex & Envine
De twee grootste bagger producerende namen bij elkaar zetten om te zien wat daar uit rolt lijkt me ook wel grappig.wrote:Rebelion & Caine
Rebelion & Krowdexx
Udex & Envine
Misschien maakt - en - wel +