View on YouTubewrote:Daarnaast Ran-D en Frequencerz (maar die zijn volgens mij momenteel ergens mee bezig)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik zag dat Deetox & Sound Rush beide foto's van hun samen social media had geplaatst, hopelijk komt daar een collab uit 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
B-Front en Cyber 
Wat voor mij de meeste interessante collab is: Delete & Radical Redemption.
Wat hier uitkomt zou ik heeeeeel graag willen weten.
Kleine kans dat dit ooit gaat gebeuren, want ik heb Joey wel eens horen zeggen dat hij gated kicks haat.
Maar nu Ryan bij Most Wanted zit spreken ze elkaar natuurlijk wel wat vaker.
Dus wie weet...
Wat hier uitkomt zou ik heeeeeel graag willen weten.
Kleine kans dat dit ooit gaat gebeuren, want ik heb Joey wel eens horen zeggen dat hij gated kicks haat.
Maar nu Ryan bij Most Wanted zit spreken ze elkaar natuurlijk wel wat vaker.
Dus wie weet...
Perfecte combinatiewrote:Noisecontrollers & Phuture Noize
Had ooit getwitter naar beide om samen een plaat te maken, phuture Noize plaatste de twee als favoriet en antwoordde my biggrst Dream waarbij Noisecontrollers retweette dus wie weet
Ja Noisecontrollers & Phuture Noize, maar deze moet echt een keer plaatsvinden: Noisecontrollers & B-Front!!
Laten we het hopen!wrote:Perfecte combinatiewrote:Noisecontrollers & Phuture Noize
Had ooit getwitter naar beide om samen een plaat te maken, phuture Noize plaatste de twee als favoriet en antwoordde my biggrst Dream waarbij Noisecontrollers retweette dus wie weet
D-Block & S-Te-Fan met High Voltage in de stijl van Shiverz.
Regain en B -Front
Regain en B -Front
Goeie!wrote:High Voltage & Delete
dit lijkt me heel gaaf/interessant ja.wrote:Goeie!wrote:High Voltage & Delete
Nog eens een collab tussen Coone en Da tweekaz 
Noisecontrollers & B-Front moet echt wel eens gaan gebeuren! 
wrote:Noisecontrollers & B-Front moet echt wel eens gaan gebeuren!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
B-Front & Bass Modulators mogen na al die jaren wat mij betreft wel weer een collab maken