Phuture Noize & Audiofreq
Main Concern & Wavolizer
Thera & Vazard
Laatste komt er aan!wrote:Main Concern & Wavolizer
Thera & Vazard
bron?wrote:Laatste komt er aan!wrote:Main Concern & Wavolizer
Thera & Vazard
https://www.facebook.com/vazard.dj/phot ... =3&theaterwrote:bron?wrote:Laatste komt er aan!wrote:Main Concern & Wavolizer
Thera & Vazard
wrote:B-Front & Prefix & Density

De laatste genoemde ben ik ook wel benieuwd naar ja!wrote:Malice & Delete,
Vazard & Hardstyle mafia.
Dit lijken me twee heerlijke combinaties.
Of Radical redemption & Delete, eens kijken wat daar uitkomt
Mind Dimension & Main Concern, je haalt me de woorden uit de mond.wrote:Mind Dimension & Vazard![]()
Mind Dimension & Main Concern
Prefix & Density vs Delete (in de richting van een wat hardere plaat)
Prefix & Density vs Thera
B-Front & Noisecontrollers (hoe is dit nog nooit gebeurd?)
Een collab van Main Concern met Vazard en/of Delete afzonderlijk, of een opvolger van Absolute Terror zou ook erg vet zijn. Zou leuk zijn als ze daarvoor nog tijd hebben voor ze stoppen.
deze mannen, samen met malice, op decibel. heb een gevoel dat dat een setje wordt dat ik niet snel ga vergeten.wrote:Mind Dimension & Main Concern, je haalt me de woorden uit de mond.wrote:Mind Dimension & Vazard![]()
Mind Dimension & Main Concern
Prefix & Density vs Delete (in de richting van een wat hardere plaat)
Prefix & Density vs Thera
B-Front & Noisecontrollers (hoe is dit nog nooit gebeurd?)
Een collab van Main Concern met Vazard en/of Delete afzonderlijk, of een opvolger van Absolute Terror zou ook erg vet zijn. Zou leuk zijn als ze daarvoor nog tijd hebben voor ze stoppen.
Helemaal gemist dit. Wat moet dit vet wordenwrote:Laatste komt er aan!wrote:Main Concern & Wavolizer
Thera & Vazard
en dat terwijl thera de gated kicks heeft afgezworenwrote:Helemaal gemist dit. Wat moet dit vet wordenwrote:Laatste komt er aan!wrote:Main Concern & Wavolizer
Thera & Vazard
Wat? Ik ben serieus. Zie graag nog een track in het Solutio & The I's stijltje komen, van de laatste paar jaren is dat het koppel waarvan ik het meest baal dat ze uit elkaar zijn gegaan.wrote:wrote: Solutio & Psyched
Apart kunnen ze me niet interesseren. Samen waren zij geweldig!wrote:Wat? Ik ben serieus. Zie graag nog een track in het Solutio & The I's stijltje komen, van de laatste paar jaren is dat het koppel waarvan ik het meest baal dat ze uit elkaar zijn gegaan.wrote:wrote: Solutio & Psyched