Gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren, is iets voorgevallen. Hopelijk ooit nog.wrote:Ze hebben wel aangegeven dat ze een keer samen in de studio gaan kruipen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Wat is er gebeurd dan ?wrote:Gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren, is iets voorgevallen. Hopelijk ooit nog.wrote:Ze hebben wel aangegeven dat ze een keer samen in de studio gaan kruipen
Radical Redemption & Atmozfears
Omdat Atmozfears best wel rauw kan produceren (Singularity, Bounce & Break) en omdat ze beiden goed zijn in het neerzetten van sfeer en een goede melodie.
En als ik zie wat Radical vs Frontliner heeft opgebracht, onverwacht goed, kan dit met Atmozfears alleen maar beter worden imo!
Dacht trouwens dat ik hiermee iets geks zei maar zie nu dat meer mensen deze combi hebben genoemd. Nou ik kan niet wachten!
Omdat Atmozfears best wel rauw kan produceren (Singularity, Bounce & Break) en omdat ze beiden goed zijn in het neerzetten van sfeer en een goede melodie.
En als ik zie wat Radical vs Frontliner heeft opgebracht, onverwacht goed, kan dit met Atmozfears alleen maar beter worden imo!
Dacht trouwens dat ik hiermee iets geks zei maar zie nu dat meer mensen deze combi hebben genoemd. Nou ik kan niet wachten!
Last edited by Serendipitive on 31 Oct 2015 16:56, edited 2 times in total.
Wou Bob niet verder op in gaan.wrote:Wat is er gebeurd dan ?
na aanzien van die nieuwe Genox platen, collab met B-Front 
Ben benieuwd wat dat dan zou kunnen zijn.wrote:Wou Bob niet verder op in gaan.wrote:Wat is er gebeurd dan ?
Ja nu ben ik ook wel benieuwd. Zou zo jammer zijnwrote:Gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren, is iets voorgevallen. Hopelijk ooit nog.wrote:Ze hebben wel aangegeven dat ze een keer samen in de studio gaan kruipen
Ze hebben samen in de studio gezeten om samen aan een track te werken.
Terwijl Bob weg was heeft ie bestanden naar zichzelf toegestuurd van een nieuwe B-Front platen onder de noemer ''leer materiaal''. Hier is Bob achter gekomen en dus zit het er niet meer in dat ze wat samen gaan doen
Hmm wacht ff ik haal dingen door elkaar denk ik
Terwijl Bob weg was heeft ie bestanden naar zichzelf toegestuurd van een nieuwe B-Front platen onder de noemer ''leer materiaal''. Hier is Bob achter gekomen en dus zit het er niet meer in dat ze wat samen gaan doen
Hmm wacht ff ik haal dingen door elkaar denk ik
Volgens mij was er gezeur gekomen over één van de diss tools na Knockout, heb ik wel is ergens gehoord/gelezen. Weet niet of het zo is.
kijk het tomorrowland topic van dit jaarwrote:Volgens mij was er gezeur gekomen over één van de diss tools na Knockout, heb ik wel is ergens gehoord/gelezen. Weet niet of het zo is.
NC ft. Ran-D, want briljante combi
-
K
Dit! Is denk ik ook wel goed voor de inspiratie voor Ran-D want de afgelopen tracks waren nou niet je van het..wrote:NC ft. Ran-D, want briljante combi
vond wolfchild anders nog best een prima plaatwrote:Dit! Is denk ik ook wel goed voor de inspiratie voor Ran-D want de afgelopen tracks waren nou niet je van het..wrote:NC ft. Ran-D, want briljante combi
Denk dat iedere artiest een collab met Noisecontrollers wel ambieert. Kan ook nooit tegenvallen.
Noisecontrollers & B-Front
Noisecontrollers & Atmozfears
Noisecontrollers & Radical Redemption
Noisecontrollers & Dj Thera
Paar mooie voorbeeldjes.
Paar mooie voorbeeldjes.
Yes pleasewrote:Denk dat iedere artiest een collab met Noisecontrollers wel ambieert. Kan ook nooit tegenvallen.
Paar mooie voorbeeldjes.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
J&W met de heren van NSCLT 
Radical Redemption & Ran-D lijkt me ook wel een vette combo 
Atmozfears en B-Front.
Bass Modulators en Sound Rush.