BSOD - This is the hook (vocoded)
Deadmau5 en Steve Duda
.
En nu Dark Oscillators - Trapped (Scantinato Mix)
!
Deadmau5 en Steve Duda
En nu Dark Oscillators - Trapped (Scantinato Mix)
Zo terecht! Een van de beste nummers ooit, kan zich moeiteloos in het rijtje van oa Age Of Reversed Bass, Immeasurably en Rock Civiliation scharen.Arthurhoihoi wrote:Nee, ik heb wel 50 cent voor je
Builder - Her Voice (Superbass Mix)
eat that headhunterz
Nooit begrepen wat iederen zo bijzonder vind aan die laatste 3. Prima tracks, maar meer ook niet...Khadber wrote:Zo terecht! Een van de beste nummers ooit, kan zich moeiteloos in het rijtje van oa Age Of Reversed Bass, Immeasurably en Rock Civiliation scharen.Arthurhoihoi wrote:Nee, ik heb wel 50 cent voor je
Builder - Her Voice (Superbass Mix)
eat that headhunterz
Ja ik weet wel dat ze veel invloed hebben gehad, en ik erken ook wel dat het 'belangrijke' tracks zijn die iedereen zou moeten kennen, maar zelf snap ik niet waarom mensen ze muzikaal gezien goed vinden. Zo bijzonder zijn ze gewoon niet als je ze vergelijkt met de rest van de tracks.Khadber wrote:Wat er goed aan is? Dat zijn 3 nummers die een ontzettende invloed hebben/hebben gehad op de scene. 3 monsterhits die mensen hebben getrokken etc. (En ook gewoon 3 ontzettend goed geproduceerde tracks).
Ben het niet helemaal eens met Rock Civilization. Denk dat het meer door The Sacrifice kwam dat er meer publiek opdook. Het is bij mij ook begonnen met The Sacrifice haha. Heb niet zoveel met Rock Civilization.Khadber wrote:Eens, maar als je hier luistert is 3/4 hier oa door Rock Civiliation. Hetzelfde voor Immeasurably. Zo heb je gewoon tracks die veel mensen geliefd zijn. En ook hebben ze invloed gehad op de producties later. Vandaar dat ze in dat rijtje passen.
Ik ookSayenjumper wrote:The Prophet - morphed