Frontliner - The First Cut,
Ik heb zo erg het idee dat Frontliner platen toen door heel iemand anders gemaakt werden. Dat die persoon er toen mee gestopt is en Barry het zelf moest gaan doen... met alle gevolgen van dien.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Myst - Before You Go (High Voltage Remix). Hele vette remix, gevoel van het origineel goed behouden.
haha, ja jij maak het helemaal mooi.Parvuz wrote:Frontliner - The First Cut,
Ik heb zo erg het idee dat Frontliner platen toen door heel iemand anders gemaakt werden. Dat die persoon er toen mee gestopt is en Barry het zelf moest gaan doen... met alle gevolgen van dien.
Dat is echt niet zo.
Weet nog goed dat ie met Abject - Feel So Good kwam, op het Q-dance forum (waar Barry zelf ook op zat) regende het positieve reacties. Vervolgens contractje bij scantraxx en naamswijziging naar Frontliner.
Echt wel...zeke wrote: Dat is echt niet zo.
Nee tuurlijk niet. Maar vind het wel bizar hoe vette stijl hij toen had en hoe anders het nu is. Dat is wat ik er mee bedoel te zeggen. Al dan niet beetje overdreven.
Ik snap het ook wel hoor. Vooral als je ziet hoe zijn laatste platen zoveel in kwaliteit verschillen. En dan heb ik het niet over de melodieen enzo maar gewoon producer technisch en wat een verschil die kicks hebben met voorheen.
Fragz & Deathmachine - Necessary Evil
Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
S-Factor - Nostalgia, oude goude 
Goede tip!Goku wrote:S-Factor - Nostalgia, oude goude
Hier nu S-Factor ft. Seraina - Play
Adaro & Digital Punk - Whiplashed (Killshot Remix)
Alpha² & Noisecontrollers -- Craving for the beat
Zamble wrote:Rejecta - Deserve To Die