Vazard & Delete - The End (VIP)
Insta repeat
320 HQ KBSPS HD YOUTUBE INDY.Indy wrote:DAT KAN HEEEEEELEMAAL NEIT DIE IS NOG NEIT GERELEASED OFSO LOL!!!!?!?!!?!?!?!?yannickvk wrote:2-Sidez - Noise
Eet smakelijkMeneerEend wrote:Het liedje is afgelopen. Nu luister ik next dimensial world, terwijl ik mijn boterham met nutella opeet.
Tweede kickZamble wrote:Vazard & Delete - The End (VIP)
Kun je dit voortaan niet gewoon in het "wist je dat" topic plaatsen?MeneerEend wrote:terwijl ik mijn boterham met nutella opeet.
Beter iets dan niets togch.RomanAnthony wrote: 320 HQ KBSPS HD YOUTUBE INDY.
Veel samenwerken op de afdeling/met andere afdelingen, dus moeten altijd aanspreekbaar zijn. Helaas. Want werkt toch net wat lekkerder als je zelf je eigen muziekje op mag zetten. In plaats van voor de 5e keer vandaag Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling en voor de 8e keer vandaag The Weeknd en Daft Punk - I Feel It Coming. Ook onze vriend Sean Paul komt zo'n 11 keer per dag voorbij, en zelfs na zo vaak zijn nummers gehoord te hebben, kan ik er nog geen reet van verstaan.MeneerEend wrote:hoezo mag je geen oordopjes in?
Helemaal waar. Heerlijke plaatyannickvk wrote:
Beter iets dan niets togch.
Al die kickswitcheskingxxl wrote:Tweede kickZamble wrote:Vazard & Delete - The End (VIP)