Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643 ... 1287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz - Runnin'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Adaro- Haunter of the Dark :loving:
Elke keer weer kippenvel :worship:


Die blijft idd erg vet! Ik heb zelf in het topic : Intro beter dan de climax eens geplaatst dat ik de intro beter vond dat de climax, daar kom ik nu op terug :$ .
Gewoon die hele plaat is heldig, gevaar is wel dat ik hem te vaak ga luisteren waardoor bij mij de drive (vooral op een feest) langzaam minder wordt. Dat heb ik nu bv ook met Feel My Fire, maar ja die is ook grijs gedraaid.
Wel jammer eigenlijk.

Maar tot nu toe blijft The Haunter Of The Dark bij mij het goed doen op feesten! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DOMINATOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headbanger - This Is War (Dj D Remix)

Vet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez - Extraordinary Happiness :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 08:02 
 

Chase & Status - Flashing Lights (Ft. Sub Focus & Takura)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Communicate :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke hardcore blasters knallers (L)

PARTY DOWN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SPL - Waffle
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The r3bels - the shade
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lonely
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bassjackers & jorn - 16 (apster remix)

is wel een geinige plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o - 2-1 !!!!!!! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ivan Carsten - Amazing Combination(Technoboy's Oldstyle Mix) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivan Carsten- Evolution Beat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Second Identity - Modified
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:10 
 

Vamper - I Can't Forget
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:22 
 

Hellfish - Fishika (Dedicated To Ramirez) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meccano twins - Unnecessary sacrifice
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack of Sound - You're Next deze was ik bijna vergeten dat die er was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz - Reloaded (Part 2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:14 
 

Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

A*S*Y*S - Acid Nightmare (Zany Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist - Riotstarter, vind hem stuk vetter dan de remix van SOE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:11 
 

The Opposites - Licht Uit (Coone Remix)
Vorige  1 ... 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643 ... 1287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen