Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:25 

Hardtraxxer

Benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ga nu iets meer dan 6 jaar naar feesten. De eerste paar jaar vooral hardcore en toen een periode meer hardstyle en tegenwoordig ga ik overal heen waar ik zin in heb.

Toch heb ik het idee dat bij raw hardstyle feesten men het meest los gaat, bij de normale hardstyle en bij de hardcore feesten heb ik toch vaak het idee dat er vaak veel mensen stil staan.

Klopt mijn gevoel of ligt dit aan mij? Was/ben erg benieuwd hoe jullie hier over denken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:43 

Hardtraxx Veteran

Heb ongeveer wel dezelfde ervaring als jou.
En als we dan enkel over hardstyle feesten praten is het losgaan gehalte volgens mij het hoogst op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:44 

Kraak... Piep...

ttthijss schreef:
Benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ga nu iets meer dan 6 jaar naar feesten. De eerste paar jaar vooral hardcore en toen een periode meer hardstyle en tegenwoordig ga ik overal heen waar ik zin in heb.

Toch heb ik het idee dat bij raw hardstyle feesten men het meest los gaat, bij de normale hardstyle en bij de hardcore feesten heb ik toch vaak het idee dat er vaak veel mensen stil staan.

Klopt mijn gevoel of ligt dit aan mij? Was/ben erg benieuwd hoe jullie hier over denken ;)

Welk hardcore feest ga jij heen dan?
Op de black op defqon (een waar de meeste dagjesmensen komen) ging het goed los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:51 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
En als we dan enkel over hardstyle feesten praten is het losgaan gehalte volgens mij het hoogst op Loudness.

In 2011 wel ja, tegenwoordig staat de halve hoofdzaal van Loudness ook stil (of ze lopen rondjes) imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:10 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Grim schreef:

In 2011 wel ja, tegenwoordig staat de halve hoofdzaal van Loudness ook stil (of ze lopen rondjes) imo

Het is nog altijd meer als op *insert random party*.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:14 

Hardtraxx Newbie

@0:48. Echt prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:35 

Hardtraxxer

Heeft dit er misschien mee te maken dat alles eigenlijk veel commercieel is geworden en er veel meer feesten zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:11 

Hardtraxx Veteran

kan overal wel op losgaan

maar als ik op een festival moet kiezen en er staat een qult stage weet ik dat mijn keuze snel gemaakt is :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:22 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Rawbin schreef:
Grim schreef:

Het is nog altijd meer als op *insert random party*.

Ja op de grote feesten misschien, maar ga maar eens naar een klein feestje voor max 500/1000 man, dan heb je vaak een hele zaal die los gaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:41 

Aan het typen...

Misschien niet helemaal wat je bedoeld, maar ik denk dat de metal scene het hardst losgaat, althans dat beeld heb ik ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:53 

Hardtraxxer

[/quote]In 2011 wel ja, tegenwoordig staat de halve hoofdzaal van Loudness ook stil (of ze lopen rondjes) imo[/quote]

Het is nog altijd meer als op *insert random party*.[/quote]

Ja op de grote feesten misschien, maar ga maar eens naar een klein feestje voor max 500/1000 man, dan heb je vaak een hele zaal die los gaat :thumbup:[/quote]

Klopt man, kan me van die Theracords feesten herinneren bijvoorbeeld, klein maar SUPER fijn hahahha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 20:44 

Hardtraxx Elite

Inderdaad op die kleine RAW feesten waar het niet ál te druk is gaat het vaak los als een mallemoer. Prachtig om te zien.
Kijk maar eens bij Inshock Overdose in Boxmeer, of bij Hardshore Theracords Area, zijn toch wel mijn 2 hoogtepunten qua losgaangehalte op feesten.

Al doen hippy feesten het ook vaak goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 22:31 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Misschien niet helemaal wat je bedoeld, maar ik denk dat de metal scene het hardst losgaat, althans dat beeld heb ik ervan.

Amerikanen over het algemeen gaan harder los ;)
Ben wel is op wat concerten van Bands geweest (Rise Against, The Amity Affliction, Sum 41, Iron Maiden, Aerosmith, over het algemeen Punk, Post-Hardcore & Oude (Metal)) maar dat was tamelijk mak. Behalve ergens mid-voor waar je altijd een mosh-pit had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 00:13 

Hardtraxx Veteran

Een mosh-pit noem ik nou niet echt losgaan, dat zie ik meer als een stel debielen die om zich heen schoppen en slaan :P :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 00:19 

Hardtraxx Veteran

Op house en trance feesten kan het ook vreselijk losgaan, bij de afsluiter op dance valley van hardwell vorig jaar stond meer dan de helft van het publiek de hele set te springen en te dansen.. nou zijn er ook house feesten waar ik geweest ben waar dit stukken minder was.. maar die betere ervaringen heb ik bij hardstyle nog nooit gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 15:48 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Inshock Overdose in Boxmeer

Driekwart van de zaal stond daar stil dit jaar joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 21:12 

Hardtraxx Addict

nera schreef:

Wat is het daar licht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 10:16 

Hardtraxx Veteran

nera schreef:

Dit is schitterend. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 11:03 

Hardtraxx Newbie

Basxt schreef:
nera schreef:

Wat is het daar licht :x

Dat was het laatste nummer volgens mij.

Maar opzich wel mooi dat mensen toen zo losgingen op feesten waar ook de commerciele happy hc zooi veel aandacht kreeg (kijk maar eens die stukken uit de hele film van anderhalf uur, dat gaat soms nergens over die troep). En het klinkt misschien cliché maar toch heerlijk om mensen zonder telefoon te zien. Dat was bij Thunderdome the Final Exam wel anders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 23:04 

Hardtraxx Veteran

Imo ging het hardste los bij Loudness en Supersized Raw, vooral bij Loudness tijdens set van B-freqz en Vazard delete ging het echt van voor tot achter los
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 23:39 

Hardtraxx Veteran

Bij Supersized Raw special ging het echt hard los, dikke sfeer toen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 09:08 

Hardtraxx Newbie

dit ging ook echt los toen! :thumbsup:

https://www.youtube.com/watch?v=XnTZlV0GSw0
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen