Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Welk cijfer geef jij B2S ?
Poll eindigt op 10 jun 2011 20:09
1 1%  1%  [ 1 ]
2 1%  1%  [ 1 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 13%  13%  [ 12 ]
8 40%  40%  [ 36 ]
9 39%  39%  [ 35 ]
10 4%  4%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 90
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 17:06 

Hardtraxx Addict

Ik heb een 7 gegeven, de Line-ups en stages zitten altijd wel lekker inelkaar. Maar vind dat er qua organisatie om de feesten heen nog wel verbeterd kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 17:10 

Hardtraxx Addict

7, de feesten zijn meestal gewoon goed, alleen in het hele pakket ontbreekt eigenlijk de ervaring die bijv. Q-dance wel heeft, beetje hezelfde verhaal dus als hierboven
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

ik heb er nog geen meegemaakt, maar de livestream tijdens feesten is altijd, als het uitgezonden wordt, prima geregeld. in tegenstelling tot q-dance die regelmatig een kapotte stream hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 10:38 

Donateur

B2S is de beste organisatie in de harddance-scene :) Hun feesten zijn altijd top geregeld, ze communiceren altijd prima met hun bezoekers, en je krijgt ook echt waar voor je geld waar bijv. Q-dance het vaak gruwelijk hard af laat weten op hun grote feesten. Bij B2S doen ze er echt moeite voor om er een speciale avond van te maken.

Het enige wat bij hun beter kan is het radio-station en de live-streams, die zijn bagger.

Een 9 voor B2S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Lol ik weet niet Wat voor opleiding je doet maar als je voor je assesment met zo'n enquete aankomt dan kan het niveau niet veel hoger zijn dan LTS zwakstroom.
Wat wil je nu eigenlijk onderzoeken? Op welke criteria moeten we het beoordelen? Wat een kuttopic, slotje aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 13:02 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Lol ik weet niet Wat voor opleiding je doet maar als je voor je assesment met zo'n enquete aankomt dan kan het niveau niet veel hoger zijn dan LTS zwakstroom.
Wat wil je nu eigenlijk onderzoeken? Op welke criteria moeten we het beoordelen? Wat een kuttopic, slotje aub.

Ach zeik niet zo joh, verkeerde kant van bed uitgestapt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 13:55 

Donateur

Piaaa schreef:
Rik schreef:
Ik vind ze net iets beter dan q aangezien ze iets meer denken van uit de fan ipv de massa.

Een 8 :)

daar is de laatste tijd niks van te merken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:47 

Een 8, vergeleken met Q-Dance doen ze er net ff iets onder qua show/decor imo. Wat ik altijd super vet vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 15:57 

Donateur

Een 8, Q-dance doet meer aan show maar b2s heeft betere line-ups meestal en dat vind ik toch belangrijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:12 

Hardtraxxer

Heb een 8 gegeven, vond alleen de prijs van decibel wat minder.

weet het, komt door de BTW.

maar misschien moeten ze dan als compensatie maar een miljoen minder winst pakken dit jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:34 

Donateur

Heb een 7 gegeven hoog genoeg.. teveel waardering is ook niet goed voor ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Een 8 gegeven, Als ik niet naar hardbass was geweest was het een 6 geweest want de eerste Thrillogy was echt verschrikkelijk.

Verder geen B2S Feesten gehad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Hardbass een 10 geven vind ik ook overdreven Jurriƫn.
Hardbass was voor mij tussen een 7 en een 8.

Setje van Team Blue was wel een dikke 10 waard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:02 

Donateur

Mol schreef:
Een 8, Q-dance doet meer aan show maar b2s heeft betere line-ups meestal en dat vind ik toch belangrijker.

Q-dance doet juist geen ene klote meer aan show vergeleken met b2s.
Q wordt simpelweg op elk vlak voorbijgestreefd door b2s ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:10 

Hardtraxx Addict

Een 8 heb ik gegeven. Feesten zitten goed in elkaar qua line-up/show/etc. Maar er is altijd ruimte voor verbetering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Een 8, vergeleken met Q-Dance doen ze er net ff iets onder qua show/decor imo. Wat ik altijd super vet vind :)

Hardbass en knock out was dit toch echt prima :) Beter dan het gemiddelde q feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Hoezo? Leuk om allemaal een cijfer te geven zonder dat er een doel in het topic zit. Die gast moet eerst maar eens fatsoenlijk uitzoeken wat hij nu eigenlijk wil onderzoeken want een topic als dit slaat gewoon nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 11:42 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Hoeksemad schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Hoezo? Leuk om allemaal een cijfer te geven zonder dat er een doel in het topic zit. Die gast moet eerst maar eens fatsoenlijk uitzoeken wat hij nu eigenlijk wil onderzoeken want een topic als dit slaat gewoon nergens op.

Weet jij meer over z'n onderzoek dan?! Nee, dus Mr. Grumpy, wilt u zich even inhouden en dan gewoon de poll invullen in plaats van als een breindode schreeuwen om een slotje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

Wat een bazige reacties hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:34 

Hardtraxx Addict

9 zeer goede organisatie die ook denk aan opcomming artiest en subdelen van de hardstyle
ze kijken verder dan dagjes mensen zeg ik dan altijd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:30 

Donateur

dawasiknie schreef:
Mol schreef:

Q-dance doet juist geen ene klote meer aan show vergeleken met b2s.
Q wordt simpelweg op elk vlak voorbijgestreefd door b2s ;)

Nou q-dance brengt wel variatie in de line ups. Kijk maar naar mysterieland :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:54 

Hardtraxx Newbie

nielstil schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Afbeelding

haha:P
@gangsterdwerg: Bedankt voor je reactie! Maar ik ga hier geen onderzoek over doen. Ik stop het in mijn onderzoek.
In een marketingcommunicatieplan moet ook een interne analyse. Op internet staat vrij weinig over B2S (alleen hoe het ontstaan is), geen missie/visie/ of jaarverslagen ofzo, dus ik wil graag een (kleine) imago peiling doen wat aangeeft dat ik toch nog een beetje werk aan mijn interne analyse heb gedaan. B2S laat via e-mail ook niet veel los, helaas!
Thanks voor je reactie!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen