Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 13:14 
 

Bouke schreef:
Misschien had Brainkicker een Nederlandse ghost-DJ moeten zoeken,


Dit lijkt mij dan de beste oplossing inderdaad, jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk stuk weer Bouke, maar toch ff mierenneuken... Q-Base 2005 is natuurlijk niet in Nederland... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Leuk stuk weer Bouke, maar toch ff mierenneuken... Q-Base 2005 is natuurlijk niet in Nederland... :x

Scherp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik het niet helemaal mee eens, het publiek dat naar Loudness gaat wordt echt wel over de streep getrokken als ze een naam als Vazard zien staan. Dat is echt een goede investering vanuit B2S denk ik. Geen idee hoeveel je voor bijvoorbeeld Radical moet lappen, maar is het ondenkbaar dat je van dat geld bijvoorbeeld makkelijk een ticket heen en weer naar Australie kan halen? (om maar even een vergelijking te maken). Terwijl Radical elk weekend in de plaatselijke kroeg te vinden is, en lineups met Vazard zijn op 1 hand te tellen.

(heb echt geen idee om wat voor bedragen zowel een vliegticket als het boeken van Radical kost hoor, dus correct me if i'm wrong :P)

Wat ik dus wil zeggen is dat het in het geval van Vazard blijkbaar wel een investering is die de organisaties af en toe willen maken, juist omdat een deel van het publiek echt graag een keer een set van hem mee willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 17:33 
 
Hardtraxx Addict

Jammer hoor vond beatin' & Shakin' en Atlantis attack super vette platen !

Al vind ik de oude versie van Always Black veel beter. :love:
Al is dit wel nog een WiP vermoed ik.
Alleen spaced deze op het einde dus ik denk dat iemand wat heb proberen te knippen en plakken.




Overigens is hij nog redelijk actief op zijn soundcloud:
https://soundcloud.com/brainkickerfr

Stond laatst een probeerseltje van een nieuwe atlantis attack. Die is spijtig genoeg weer verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben ik het niet helemaal mee eens, het publiek dat naar Loudness gaat wordt echt wel over de streep getrokken als ze een naam als Vazard zien staan.

Het aantal mensen dat door een Radical Redemption over de streep wordt getrokken ligt nog wel vele malen hoger. Zeg voor het gemak even dat ze even duur zijn (dus boekingskosten RR = boekingskosten + vliegticket + hotel Vazard), dan is het voor een organisatie nog steeds interessanter om een Radical Redemption te boeken, diens fanbase is gewoon vele malen groter. Uiteindelijk wil een organisatie geld verdienen; dat je met Vazard een unieke naam op je feest hebt en een paar honderd mensen aantrekt die anders niet waren gekomen is leuk, maar zet een Radical Redemption (voor dezelfde kosten) in je line-up en je interesseert in 1 klap een paar duizend mensen.
Niet voor niets zijn Vazards enige boekingen in Nederland allemaal B2S feesten geweest (op BP na dan); grote organisaties kunnen het zich zo nu en dan veroorloven om eens een wat minder bekende artiest een kans te geven. Bij Brainkicker idem dito, het zijn dan weliswaar maar 2 optredens geweest, maar het waren wel mooi Knock Out en Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

De verhaaltjes door gelezen, erg interessant wat er in het verleden allemaal heeft afgespeeld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd erg vette producer gevonden. Heb mash hairy helemaal grijs gedraaid. Leuk stukje. Paar feitjes wist ik nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Rickzel schreef:
Ben ik het niet helemaal mee eens, het publiek dat naar Loudness gaat wordt echt wel over de streep getrokken als ze een naam als Vazard zien staan.

Het aantal mensen dat door een Radical Redemption over de streep wordt getrokken ligt nog wel vele malen hoger.


Lastig zeggen, misschien heb ik een verkeerd beeld van bijvoorbeeld "het loudness publiek" om dat voorbeeld maar weer even te gebruiken, ben er zelf overigens nog nooit geweest :$

Maar de urgentie om te zorgen dat je er bij bent is met een naam als Vazard toch veel groter omdat het zo maar weer een jaar kan duren voor je hem kan zien?

Misschien overschat ik z'n populariteit ook gewoon enorm hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Bouke schreef:
Rickzel schreef:
Ben ik het niet helemaal mee eens, het publiek dat naar Loudness gaat wordt echt wel over de streep getrokken als ze een naam als Vazard zien staan.

Het aantal mensen dat door een Radical Redemption over de streep wordt getrokken ligt nog wel vele malen hoger.


Lastig zeggen, misschien heb ik een verkeerd beeld van bijvoorbeeld "het loudness publiek" om dat voorbeeld maar weer even te gebruiken, ben er zelf overigens nog nooit geweest :$

Maar de urgentie om te zorgen dat je er bij bent is met een naam als Vazard toch veel groter omdat het zo maar weer een jaar kan duren voor je hem kan zien?

Misschien overschat ik z'n populariteit ook gewoon enorm hoor...


1 artiest is vaak niet de rede dat mensen een kaartje kopen. En dan heb je het over de mensen die uberhaupt naar de line-up kijken voor een feest, dat is ook niet iedereen.

Bouke, weet je dit allemaal zelf nog van vroeger? Waar haal je al die informatie vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 11:06 
 

Bouke schreef:
verhaal


Precies dit :thumbup:

Rickzel schreef:
Maar de urgentie om te zorgen dat je er bij bent is met een naam als Vazard toch veel groter omdat het zo maar weer een jaar kan duren voor je hem kan zien?

Misschien overschat ik z'n populariteit ook gewoon enorm hoor...


Dat kan voor een aantal mensen inderdaad zo zijn maar zo heel veel zijn dat er niet denk ik. De raw hardstyle / Vazard / Spoontech liefhebbers zijn nou eenmaal erg aanwezig op fora zodat het lijkt dat Vazard voor iedereen helemaal geweldig is. Dat is voor hun misschien zo alleen is het wel een beetje een vertekend beeld met de daadwerkelijke populariteit van Vazard.

Dus als je zegt dat je de populariteit van Vazard overschat, denk ik dat het antwoord ja is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Misschien eventueel ook nog een leuk onderwerp? Het ontstaan van de substijlen.
Raw Nu-style you name it. Het is toch een keertje begonnen en hoe het nou precies gebeurd is weet ik zelf niet.. die dingen gebeuren natuurlijk geleidelijk. Maar het lijkt me wel een leuk ideetje voor zowel de mensen die net komen kijken als de veteranen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die rawstyle kick lijkt me allemaal begonnen Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix) :P

Verder super topic, ben benieuwd naar het volgende verhaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
rawstyle

Ik blijf het echt een kut woord vinden.

Verder, nee. Dat is echt niet de eerste track waar een 'raw' kick in zit.
Sowieso, wat is de definitie van een 'raw' kick?
Is een kick als Max Enforcer - Loudness een 'raw' kick? Of DBSTF - Total Eclipz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap wat je wilt zeggen, was zeker niet de eerste maar vanaf deze track zijn ze toch echt een hype geworden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 16:11 
 
Hardtraxxer

Volgens housebijbel Mary Go Wild ontstaat rond 2009 het tegengeluid dat we Raw Hardstyle noemen o.l.v. onder meer Ran-D, B-Front en Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Volgens housebijbel Mary Go Wild ontstaat rond 2009 het tegengeluid dat we Raw Hardstyle noemen o.l.v. onder meer Ran-D, B-Front en Adaro.

De term/stijl bestaat al langer dan dat.

Ook ergens in 2005 werden veel platen 'raw' gelabeld. Ik dacht dat Zatox of Gerardo Roschini ook een plaat had dat naar de stijl 'raw' verwees.

Ook een voorbeeld, B-Front & Jones - Lunatick (raw mix) 2007 :)

Denk dat vanaf 2009 populairder is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 19:49 
 

Nuracore schreef:
Zatox of Gerardo Roschini

Gerardo Roschini is Zatox

edit: hij heeft ook releases als Gerardo Roschini ipv zatox, ik zei niks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Nuracore schreef:
Zatox of Gerardo Roschini

Gerardo Roschini is Zatox

Maar hij heeft ooit ook platen gereleased onder zijn eigen naam

edit: ik zie dat je hem net ge-edit hebt, ik zei niks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 20:00 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scherp heren :lol:

Hij is begonnen met Gerardo Roschini en heeft meerdere aliassen gehad, (ZTX, ZENITH, ZATOX en veel meer) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 20:25 
 

en de favoriet hier: zaadtox :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Scherp heren :lol:

Hij is begonnen met Gerardo Roschini en heeft meerdere aliassen gehad, (ZTX, ZENITH, ZATOX en veel meer) :P

Zenith is toch echt iemand anders hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Nuracore schreef:
Scherp heren :lol:

Hij is begonnen met Gerardo Roschini en heeft meerdere aliassen gehad, (ZTX, ZENITH, ZATOX en veel meer) :P

Zenith is toch echt iemand anders hoor :P


Ik bedoelde zairon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan mag het :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen