Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Ik ben al zelf een tijdje opzoek naar zo;n site of discotheek alleen het lukt niet echt heel goed.
Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen?

Het moet wel voor 16+ zijn en wel ergens in utrecht.
Ik zou het erg warderen als iemand iets weet, anders moet ik wachten op de Art of dance feesten die
ver weg zijn en best prijzig.

Alvast bedankt.

Thomas AkA T k TT
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Utrecht is er niet echt iets zove rik weet. Sowieso moet je dan naar Rotterdam voor Hollywood (aka kinderparadijs). Time Out in Gemert (vlak bij Eindhoven if i remember correct), Starlight Nijkerkerveen (boven Arnhem), Zak (net over de grens bij Duitsland) en zo nog een paar.

Het zijn met name meerdere zalen-discotheken die er 1 hebben.
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
in Hengelo bij Empire New York draaien ze ook wel redelijk vaak hardstyle, in Utrecht weet ik verder niet... Amersfoort (redelijk dichtbij Utrecht) soms in de roemers geloof ik
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik kom redelijk vaak bij ZAK en Empire New York, maar dat komt omdat ik in het weekend meestal in enschede ben, dus is redelijk dichtbij.
draaien ze ook vaak hardstyle enzo. Empire New York is vergeleken met ZAK wel iets leuker, mooier geluid.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Starlight ligt niet bij Arnhem maar op de Veluwe. Kutverbinding met OV, niet aan te raden.
Kan je auto regelen? Ik heb er zeker lache feestjes gehad! DBSTF, Neophyte, Brennan..
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Dieka in Markelo draaien ze ook regelmatig hardstyle.. Ligt ook dicht bij hengelo
Hardtraxxer
876 posts member since 2008
last seen Nov 2013
Kom NOOIT naar Lucky & Co is Rijssen..
Wat een baggertent is dat geworden qua muziek: RNB, House, Rap, en af en toe 1 of 2 hardstyle platen, en dan gaat het weer verder met die klotemuziek.. :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Atraxisz wrote:Dieka in Markelo draaien ze ook regelmatig hardstyle.. Ligt ook dicht bij hengelo
ben eens naar dieka geweest, vond er maar kutvolk komen, allemaal van die mensen die niks anders doen dan uitdagen...
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Ravenwood wrote:
Atraxisz wrote:Dieka in Markelo draaien ze ook regelmatig hardstyle.. Ligt ook dicht bij hengelo
ben eens naar dieka geweest, vond er maar kutvolk komen, allemaal van die mensen die niks anders doen dan uitdagen...
Hmm, vind dat daar juist wel meevallen! ben der al vaak zat geweest, en in al die tijd heb ik 1 ruzie meegemaakt, en daar was niemand die ik ken bij betrokken.. Was een of andere turkje die ineens ruzie begon te schoppen, maar die werd vrijwel gelijk door de beveiliging deruit getrapt!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
er was die avond ook geen ruzie, maar steeds van die mensen die je heel bedreigend aankeken enzo, dat vervelende uitdagen. niet op gereageerd enzo, maar dat maakt je avond toch wel een stuk minder leuk.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Hardstyleking wrote:in Hengelo bij Empire New York draaien ze ook wel redelijk vaak hardstyle, in Utrecht weet ik verder niet... Amersfoort (redelijk dichtbij Utrecht) soms in de roemers geloof ik
Rumours! Was mijn vaste uitgaansplekje voor meer dan 4 jaar :D Na 1 uur draaien ze steeds meer hardstyle wat overgaat in Hardcore. En gezellig publiek wel.

Dieka Markelo maar inderdaad wat een volk loopt daar! Beveiliging reageert inderdaad erg snel en hard maar echt relaxed heb ik het nooit gevonden. Zelfs een keer meegemaakt dat 4 gasten me vriendin bij me weg probeerde te trekken, letterlijk. Zo maar...

Starlight Nijkerkerveen, naast Amersfoort overigens ;), is ook wel een goeie. 16+ maar tot 18- :thumbdown:

Dus eigenlijk niet zoveel in de omgeving van Utrecht. Empire New York in Hengelo kan ook ik je aanraden, grote zaal op de 3e verdieping waar bijna altijd hardstyle wordt gedraaid. Verder zou ik het ook niet zo weten. Outland Rotterdam ben ik nog niet geweest maar hoor daar niet veel goeds over...
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
al die discotheken zitten 100 km of verder hier vandaan :')
Daarom is het kut als er in een lokale discotheek hardstyle word gedraaid dan zie je vaak een pit en eindigt het in een knokparty :(
ik kan meestal maar een paar trackjes tussen door doen, en dan het einde nog ff hard eindigen
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Ik heb echt nog nooit een pit of een knokpartij meegemaakt in die discotheken die ik hierboven noemde...

De Rumours trouwens nodigt regelmatig mooie namen uit, pas geleden nog Angerfist, Neophyte, Korsakoff, iig altijd feest.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
De hoeve, in Groesbeek nodigt ook best vaak hardstyle en hardcore artiesten uit.
www.dehoeve.nl

Ook Zak, Dieka en Time habben vaak hs.
Maar daar moet je idd wel ff voor rijden.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Ja dank jullie wel rumors wist ik al benk ookal geweest maar dat doen ze niet zo vaak.
Ehm en naar starlight is een kutverbinding zoals al gezegd, en misschien dan maar een keer naar dieka of naar
zak mar dankejwel.
E
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2009
last seen Oct 2010
Ga eens naar de Rodenburg in Beest (heel dichtbij Utrecht). Daar is hun grote zaal gewijdt aan de hardere stijlen
en hun huisdj was Tony voordat ie doorbrak als Dozer. Veel Fusion dj's altijd.

Misschien een aanrader
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Ravenwood wrote:ik kom redelijk vaak bij ZAK en Empire New York, maar dat komt omdat ik in het weekend meestal in enschede ben, dus is redelijk dichtbij.
draaien ze ook vaak hardstyle enzo. Empire New York is vergeleken met ZAK wel iets leuker, mooier geluid.
NY mooier dan ZAK? xd
haha vind het altijd maar een vage tent NY, gingen er eerder wel is heen, maar tegenwoordig kom ik er nooit meer. De tent staat me niet aan en het volk wat er loopt ook niet!
Doe mij maar gewoon ZAK, altijd relax! al1 goed in de gaten houden hoeveel je drinkt en wat er op geschreven wordt want die barkeepers daar naaien je bij het leven!
En tjah over die discotheken als Dieka en Lucky maar niet te spreken. wat een kneuzen komen daar. dieka is trouwens wel een toppunt..allemaal van die etterbakjes van een jaar of 16 die een beetje stoer lopen te doen
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Dieka kom ik eigenlijk alleen als er een bekende artiest komt draaien, en vaak is ook wel redelijk druk. Maar van die uitdagende blikken merk ik helemaal niks?
Radstake heeft een kleine trancezaaltje wat pas na 1en hardstyle gaat draaien en daar komt ook geregeld een bekende dj draaien.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
1 keer in de maand is in Takens Balkbrug wel een mooi programma! Veel mensen vinden het een boerentent maar als je er met een paar maten heen gaat en gewoon voor jezelf 't feestje regelt is het met het thema: Night of the DJ's altijd vet:D! Zo zijn noisecontrollers, Donkey rollers, wildstylez, zany, headhunterz, the prophet, 2-sidez, B-front, Bass Modulators, Showtek, Tatanka, Dozer en Crypsis er al een keer geweest. Elke eerste zaterdag van de maand;)! 3 oktober: The Pitcher, Donkey Rollers LIVE en Zany
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
de Brothers in bunnik is misschien ook een aanrader, draaien vaak bekende hardstyle dj's.
is 18 + maar volgens mij zijn ze niet zo streng op leeftijd en het is natuurlijk dichtbij utrecht. makkelijk te fietsen
N
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Taxi wrote:De hoeve, in Groesbeek nodigt ook best vaak hardstyle en hardcore artiesten uit.
http://www.dehoeve.nl

Ook Zak, Dieka en Time habben vaak hs.
Maar daar moet je idd wel ff voor rijden.
Ik vind de Hoeve echt een ballentent, sorry. Er lopen daar zoveel van die sjonnies rond, niet normaal, zeg. :x
Geef mij maar de Time-Out, grote discotheek met relaxte mensen (Brabanders!) en vaak goede artiesten. ;)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ja ik ga af en toe ook Time-Out, vlakbij en Hardstyle! :drool:
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
freddyadu8 wrote:Ja ik ga af en toe ook Time-Out, vlakbij en Hardstyle! :drool:
me2, binnenkort maar weer eens naar toe gaan :)
W
3 posts member since 2009
last seen Jun 2012
Ik woon zelf in amsterdam daar is zeker helemaal geen hardstyle/hardcore discotheek in de buurt he :cry: ?