Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben al zelf een tijdje opzoek naar zo;n site of discotheek alleen het lukt niet echt heel goed.
Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen?

Het moet wel voor 16+ zijn en wel ergens in utrecht.
Ik zou het erg warderen als iemand iets weet, anders moet ik wachten op de Art of dance feesten die
ver weg zijn en best prijzig.

Alvast bedankt.

Thomas AkA T k TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Utrecht is er niet echt iets zove rik weet. Sowieso moet je dan naar Rotterdam voor Hollywood (aka kinderparadijs). Time Out in Gemert (vlak bij Eindhoven if i remember correct), Starlight Nijkerkerveen (boven Arnhem), Zak (net over de grens bij Duitsland) en zo nog een paar.

Het zijn met name meerdere zalen-discotheken die er 1 hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

in Hengelo bij Empire New York draaien ze ook wel redelijk vaak hardstyle, in Utrecht weet ik verder niet... Amersfoort (redelijk dichtbij Utrecht) soms in de roemers geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik kom redelijk vaak bij ZAK en Empire New York, maar dat komt omdat ik in het weekend meestal in enschede ben, dus is redelijk dichtbij.
draaien ze ook vaak hardstyle enzo. Empire New York is vergeleken met ZAK wel iets leuker, mooier geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Starlight ligt niet bij Arnhem maar op de Veluwe. Kutverbinding met OV, niet aan te raden.
Kan je auto regelen? Ik heb er zeker lache feestjes gehad! DBSTF, Neophyte, Brennan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dieka in Markelo draaien ze ook regelmatig hardstyle.. Ligt ook dicht bij hengelo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom NOOIT naar Lucky & Co is Rijssen..
Wat een baggertent is dat geworden qua muziek: RNB, House, Rap, en af en toe 1 of 2 hardstyle platen, en dan gaat het weer verder met die klotemuziek.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Dieka in Markelo draaien ze ook regelmatig hardstyle.. Ligt ook dicht bij hengelo


ben eens naar dieka geweest, vond er maar kutvolk komen, allemaal van die mensen die niks anders doen dan uitdagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Atraxisz schreef:
Dieka in Markelo draaien ze ook regelmatig hardstyle.. Ligt ook dicht bij hengelo


ben eens naar dieka geweest, vond er maar kutvolk komen, allemaal van die mensen die niks anders doen dan uitdagen...

Hmm, vind dat daar juist wel meevallen! ben der al vaak zat geweest, en in al die tijd heb ik 1 ruzie meegemaakt, en daar was niemand die ik ken bij betrokken.. Was een of andere turkje die ineens ruzie begon te schoppen, maar die werd vrijwel gelijk door de beveiliging deruit getrapt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er was die avond ook geen ruzie, maar steeds van die mensen die je heel bedreigend aankeken enzo, dat vervelende uitdagen. niet op gereageerd enzo, maar dat maakt je avond toch wel een stuk minder leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
in Hengelo bij Empire New York draaien ze ook wel redelijk vaak hardstyle, in Utrecht weet ik verder niet... Amersfoort (redelijk dichtbij Utrecht) soms in de roemers geloof ik

Rumours! Was mijn vaste uitgaansplekje voor meer dan 4 jaar :D Na 1 uur draaien ze steeds meer hardstyle wat overgaat in Hardcore. En gezellig publiek wel.

Dieka Markelo maar inderdaad wat een volk loopt daar! Beveiliging reageert inderdaad erg snel en hard maar echt relaxed heb ik het nooit gevonden. Zelfs een keer meegemaakt dat 4 gasten me vriendin bij me weg probeerde te trekken, letterlijk. Zo maar...

Starlight Nijkerkerveen, naast Amersfoort overigens ;), is ook wel een goeie. 16+ maar tot 18- :thumbdown:

Dus eigenlijk niet zoveel in de omgeving van Utrecht. Empire New York in Hengelo kan ook ik je aanraden, grote zaal op de 3e verdieping waar bijna altijd hardstyle wordt gedraaid. Verder zou ik het ook niet zo weten. Outland Rotterdam ben ik nog niet geweest maar hoor daar niet veel goeds over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2009 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

al die discotheken zitten 100 km of verder hier vandaan :')
Daarom is het kut als er in een lokale discotheek hardstyle word gedraaid dan zie je vaak een pit en eindigt het in een knokparty :(
ik kan meestal maar een paar trackjes tussen door doen, en dan het einde nog ff hard eindigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2009 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt nog nooit een pit of een knokpartij meegemaakt in die discotheken die ik hierboven noemde...

De Rumours trouwens nodigt regelmatig mooie namen uit, pas geleden nog Angerfist, Neophyte, Korsakoff, iig altijd feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2009 07:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De hoeve, in Groesbeek nodigt ook best vaak hardstyle en hardcore artiesten uit.
www.dehoeve.nl

Ook Zak, Dieka en Time habben vaak hs.
Maar daar moet je idd wel ff voor rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2009 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja dank jullie wel rumors wist ik al benk ookal geweest maar dat doen ze niet zo vaak.
Ehm en naar starlight is een kutverbinding zoals al gezegd, en misschien dan maar een keer naar dieka of naar
zak mar dankejwel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2009 10:59 
 
Hardtraxx Newbie

Ga eens naar de Rodenburg in Beest (heel dichtbij Utrecht). Daar is hun grote zaal gewijdt aan de hardere stijlen
en hun huisdj was Tony voordat ie doorbrak als Dozer. Veel Fusion dj's altijd.

Misschien een aanrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2009 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
ik kom redelijk vaak bij ZAK en Empire New York, maar dat komt omdat ik in het weekend meestal in enschede ben, dus is redelijk dichtbij.
draaien ze ook vaak hardstyle enzo. Empire New York is vergeleken met ZAK wel iets leuker, mooier geluid.


NY mooier dan ZAK? xd
haha vind het altijd maar een vage tent NY, gingen er eerder wel is heen, maar tegenwoordig kom ik er nooit meer. De tent staat me niet aan en het volk wat er loopt ook niet!
Doe mij maar gewoon ZAK, altijd relax! al1 goed in de gaten houden hoeveel je drinkt en wat er op geschreven wordt want die barkeepers daar naaien je bij het leven!
En tjah over die discotheken als Dieka en Lucky maar niet te spreken. wat een kneuzen komen daar. dieka is trouwens wel een toppunt..allemaal van die etterbakjes van een jaar of 16 die een beetje stoer lopen te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2009 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dieka kom ik eigenlijk alleen als er een bekende artiest komt draaien, en vaak is ook wel redelijk druk. Maar van die uitdagende blikken merk ik helemaal niks?
Radstake heeft een kleine trancezaaltje wat pas na 1en hardstyle gaat draaien en daar komt ook geregeld een bekende dj draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2009 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 keer in de maand is in Takens Balkbrug wel een mooi programma! Veel mensen vinden het een boerentent maar als je er met een paar maten heen gaat en gewoon voor jezelf 't feestje regelt is het met het thema: Night of the DJ's altijd vet:D! Zo zijn noisecontrollers, Donkey rollers, wildstylez, zany, headhunterz, the prophet, 2-sidez, B-front, Bass Modulators, Showtek, Tatanka, Dozer en Crypsis er al een keer geweest. Elke eerste zaterdag van de maand;)! 3 oktober: The Pitcher, Donkey Rollers LIVE en Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 18:31 
 
Hardtraxxer

de Brothers in bunnik is misschien ook een aanrader, draaien vaak bekende hardstyle dj's.
is 18 + maar volgens mij zijn ze niet zo streng op leeftijd en het is natuurlijk dichtbij utrecht. makkelijk te fietsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 19:50 
 
Hardtraxxer

Taxi schreef:
De hoeve, in Groesbeek nodigt ook best vaak hardstyle en hardcore artiesten uit.
http://www.dehoeve.nl

Ook Zak, Dieka en Time habben vaak hs.
Maar daar moet je idd wel ff voor rijden.

Ik vind de Hoeve echt een ballentent, sorry. Er lopen daar zoveel van die sjonnies rond, niet normaal, zeg. :x
Geef mij maar de Time-Out, grote discotheek met relaxte mensen (Brabanders!) en vaak goede artiesten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik ga af en toe ook Time-Out, vlakbij en Hardstyle! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Ja ik ga af en toe ook Time-Out, vlakbij en Hardstyle! :drool:

me2, binnenkort maar weer eens naar toe gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 21:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ik woon zelf in amsterdam daar is zeker helemaal geen hardstyle/hardcore discotheek in de buurt he :cry: ?
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen