Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Idd goed werk
, ziet er goed uit
mooie site.
die bovenkant doet me een beetje denken aan het dvd hoesje van defqon 2008
die bovenkant doet me een beetje denken aan het dvd hoesje van defqon 2008
Mooie site!
Weet je wat me opvalt, dit staat er bij biografie.
Weet je wat me opvalt, dit staat er bij biografie.
Is het eerst dat ik een dj/producer de term nu-style hoor gebruikenWith the on holding success and the new coming nu-style songs like “Grindin’” and “Sleeping” the project needed a “face” to keep the project going. This is where Luc van Veghel came in the picture. Luc, a young and very talented dj, who had the experience that the project needed, offered to cooperated as a team with Michel.
Last edited by _dp_ on 17 May 2009 13:05, edited 1 time in total.
Sample van Shine
!
Edit: heeyy... Als je naar Discography gaat, je kiest een release, en je houd je muis op 'Buy', dan linkt 'ie naar een pagina op hardstyle.com...
Edit: heeyy... Als je naar Discography gaat, je kiest een release, en je houd je muis op 'Buy', dan linkt 'ie naar een pagina op hardstyle.com...
Bah gaan artiesten die term nu ook al gebruikenwrote:Mooie site!
Weet je wat me opvalt, dit staat er bij biografie.Is het eerst dat ik een dj/producer de term nu-style hoor gebruikenWith the on holding success and the new coming nu-style songs like “Grindin’” and “Sleeping” the project needed a “face” to keep the project going. This is where Luc van Veghel came in the picture. Luc, a young and very talented dj, who had the experience that the project needed, offered to cooperated as a team with Michel.
zoals ik al zei ik vind het een kut term.
hoop niet dat het een algemeen geaccepteerde term gaat worden
haha vette site
gister keek ik er nog op, toen stond er bijna niks op
gister keek ik er nog op, toen stond er bijna niks op
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Heel mooi gedaan,inderdaad 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
+1!!!wrote:zoals ik al zei ik vind het een kut term.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
trouwens, vraagje: als je die biography page opent, wie is dan michel pollen. de linker of de rechter?
de rechter zie je overal op partyflock verschijnen op foto's.. gok dat dat de performer luc van veghel is?
de rechter zie je overal op partyflock verschijnen op foto's.. gok dat dat de performer luc van veghel is?
Michel Pollen is links.wrote:trouwens, vraagje: als je die biography page opent, wie is dan michel pollen. de linker of de rechter?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Pagina laadt hier niet .. 
Wel inderdaad een redelijk trage Website.. Hoop dat al die gekke termen als nu-style allemaal achterwege worden gelaten.
Inderdaad, nergens problemen mee. Lekker Shine luisterenwrote:Niks traag.. hier doet ie het prima!