Jurheinen schreef:
Hoezo wordt er nu ineens gehaat op Nikkita?

zij heeft toen gewoon informatie gegeven over het onderwerp, wat bij veel mensen voor veel opheldering zorgde. Snap echt niet waarom jullie haar nu aanvallen

Informatie? Ze heeft chatlogs tussen beide partijen gelekt. Daarna heeft ze aangegeven dat dat een fout was en dat die logs voor een bepaalde groep bestemd waren. Ik begrijp uberhaupt niet waarom een derde partij zoveel invloed moet uitoefenen op de achterban. Als het label, of de artiesten zelf, met een statement waren gekomen was dat gelek allemaal niet nodig geweest.
Hoe dan ook het is nooit sjiek geweest wat ze gedaan heeft, en geloof me dat boeit me op het moment vrij weinig maar ze had ook gewoon d'r mond kunnen houden en de situatie zelf laten uitsterven.
nikkita schreef:
And yet funnily enough you were one of the biggest mouths in that topic, and a year later still can't manage to shut up about it. So much for not caring.

I'm just pointing out your mistakes, nothing wrong with that imo. And please, I posted 3 or 4 messages on this topic, if that's caring..