Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Nogmaals, Vamper? Nooit meer iets van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 08:25 
 
Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
The Anarchist en Arkaine? Hadden erg vette tracks voor dat ze bij Scantraxx kwamen. Hoor je niks meer van.

Arkaine was een tijdje geleden nog heel druk voor school. Misschien zijn ze niet meer echt aan het produceren toegekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 11:02 
 
Hardtraxxer

the anarchist heeft ook diepe bass dj tool gemaakt! van josh en wesz heb ik ook al een tijdje niks gehoord! iemand enig idee waar hun druk mee zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
The Anarchist en Arkaine? Hadden erg vette tracks voor dat ze bij Scantraxx kwamen. Hoor je niks meer van.

Dit is wat ik als reactie kreeg op de release van In Circles in september 2013 ;)
Citaat:
De track zal altijd blijven bestaan maar nooit uitgebracht worden. De tracks waren edits en experimenten. Ik zal snel terug komen met een gloed nieuwe sound! Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oke, beide dus niet echt actief meer, wel kans op terugkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

The Anarchist is toch nog best actief, heeft Unleashed Once Again release party geopend en XQ Holland. En 3 tracks gereleased in 2013. En hij werkte aan een nieuwe imago ofzo?

Heb hem ook ooit horen zeggen dat ie bezig was met collab met Arkaine. En Arkaine heeft nog collabs met Adrenalize en Thyron. En een solo staat in nieuwe tracks.

Zijn niet helemaal uit het zicht imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ivan Carsten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 18:10 
 
Hardtraxx Elite

hoebedoelje schreef:
Ivan Carsten?

Heeft nooit (veel) zelf geproduceerd volgens mij. Mensen die achter hem zaten waren volgens mij Bruno Power (weet ik zeker), Tuneboy en Luca Antolini. Hij heeft laatst nog wel een nieuwe track uitgebracht samen met Activator. Hij maakt nu wel zelf tracks onder de alias Subkilla, dat is een Qult alias.

Hij wordt alleen nog maar op kleine feestjes geboekt als ik het op zijn facebook zie en Qult dan :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Nogmaals, Vamper? Nooit meer iets van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 18:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Kwisniks schreef:
Nogmaals, Vamper? Nooit meer iets van gehoord.

Op Soundcloud ( https://soundcloud.com/vamperdj ) postte hij af en toe nog wel eens wat, maar waarom hij niks releast weet ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 00:25 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Fusionmania schreef:
-Kevin Kaos

Wat zou daarmee aan de hand moeten zijn dan? https://partyflock.nl/artist/6504:Kevin-Kaos


Don't worrie;) Niks aan de hand:P

Calmdowner schreef:
Heeft zover ik weet een solo plaat twee remixen en een bootleg klaarliggen. Komt trouwens ook met een eigen podcast.


Helemaal waar, jij mag niet meer raden;)

Calmdowner schreef:
Focussen zich tegenwoordig meer op house onder de naam Low & Lee.

Deze is deels waar:P

stefaneke schreef:
Kerel is 29, zal ook op een leeftijd zitten waarmee je druk bezig bent met huisje, meisje baantje etc...

Haha soms moet je even een stap achteruit doen om er twee vooruit te kunnen doen!
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

misschien nog niet zo lang geleden maar krijgen Josh & Wesz geen boekingen meer? Laatste is van 20 december. Ik hoor ook totaal geen nieuws van hun kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:04 
 
Hardtraxx Elite

Ruud_93 schreef:
misschien nog niet zo lang geleden maar krijgen Josh & Wesz geen boekingen meer? Laatste is van 20 december. Ik hoor ook totaal geen nieuws van hun kant.

Stonden nog op het Phuture Noize album maar hoor je idd heel weinig van helaas :( vond hun tracks altijd heel vet.. Met name de melodieën
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Stonden nog op het Phuture Noize album maar hoor je idd heel weinig van helaas :( vond hun tracks altijd heel vet.. Met name de melodieën


Ja dat klopt wel maar volgens mij was die track al met defqon dus in juni afgerond. Volgens mij was er nog een collab en 1 nieuwe solo track maar daar hebben we daarna niks meer over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Ruud_93 schreef:
misschien nog niet zo lang geleden maar krijgen Josh & Wesz geen boekingen meer? Laatste is van 20 december. Ik hoor ook totaal geen nieuws van hun kant.

Stonden nog op het Phuture Noize album maar hoor je idd heel weinig van helaas :( vond hun tracks altijd heel vet.. Met name de melodieën


Vind de kicks ook altijd wel prima hoor. :P
Anyways, vind het inderdaad ook erg zonde. Erg ondergewaardeerd deze helden. Net als AVIO trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nexes?
Op Stardust TiH na al een hele tijd geen release meer gehad. Partyflock agenda ook verdacht leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeert zijn baan met muziek maken te combineren volgens mij dus dan krijg je dat hij alleen in zijn vrije tijd aan plaatjes kan werken. Overigens heeft Nexes nooit snel achter elkaar gereleased maar zat er altijd wat tijd tussen. Qua boekingen zou ik het niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Probeert zijn baan met muziek maken te combineren volgens mij dus dan krijg je dat hij alleen in zijn vrije tijd aan plaatjes kan werken. Overigens heeft Nexes nooit snel achter elkaar gereleased maar zat er altijd wat tijd tussen. Qua boekingen zou ik het niet weten.

Hij is inmiddels ook verdwenen van de artiesten pagina van Neophyte Records...
http://www.neophyterecords.com/artists
edit: ook geen nieuwe Nexes plaat op het TiH album
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ruud_93 schreef:
misschien nog niet zo lang geleden maar krijgen Josh & Wesz geen boekingen meer? Laatste is van 20 december. Ik hoor ook totaal geen nieuws van hun kant.


ze zijn terug

26 juli 2014 - C.R.A.F.T. Festival - NDSM - Amsterdam
De Tijdmachine Area:
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Donkey Rollers LIVE
Zany
DJ Isaac
DJ Luna
Josh & Wesz
Max Enforcer
Scope DJ LIVE
Ryfle
Distractor
Zero Sanity
Devon K.
Hosted by: Mc DV8
Voor tickets en meer info check:
http://www.craft-festival.nl


(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Nieuw nummertje van Josh & Wesz, ze waren denk ik ff ondergedoken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dies denk ik wel wat ouder ... Ondanks dat mogen ze wel dit stijltje maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 02:11 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Dies denk ik wel wat ouder ... Ondanks dat mogen ze wel dit stijltje maken :thumbsup:

2011 inderdaad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kodex? Er staat in dit forum iets over hem van een half jaar geleden, maar is er niks over hem bekend verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt gestopt te zijn, aangezien zijn FB pagina niet meer bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Lijkt gestopt te zijn, aangezien zijn FB pagina niet meer bestaat.


Volgens mij is hij nog bezig, plus hij is druk met zijn label en zijn broertje geloof ik
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen