Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Nogmaals, Vamper? Nooit meer iets van gehoord.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Leonidas wrote:The Anarchist en Arkaine? Hadden erg vette tracks voor dat ze bij Scantraxx kwamen. Hoor je niks meer van.
Arkaine was een tijdje geleden nog heel druk voor school. Misschien zijn ze niet meer echt aan het produceren toegekomen?
P
Hardtraxxer
109 posts member since 2012
last seen Jan 2024
the anarchist heeft ook diepe bass dj tool gemaakt! van josh en wesz heb ik ook al een tijdje niks gehoord! iemand enig idee waar hun druk mee zijn?
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Leonidas wrote:The Anarchist en Arkaine? Hadden erg vette tracks voor dat ze bij Scantraxx kwamen. Hoor je niks meer van.
Dit is wat ik als reactie kreeg op de release van In Circles in september 2013 ;)
De track zal altijd blijven bestaan maar nooit uitgebracht worden. De tracks waren edits en experimenten. Ik zal snel terug komen met een gloed nieuwe sound! Grtz
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Ah oke, beide dus niet echt actief meer, wel kans op terugkomst.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
The Anarchist is toch nog best actief, heeft Unleashed Once Again release party geopend en XQ Holland. En 3 tracks gereleased in 2013. En hij werkte aan een nieuwe imago ofzo?

Heb hem ook ooit horen zeggen dat ie bezig was met collab met Arkaine. En Arkaine heeft nog collabs met Adrenalize en Thyron. En een solo staat in nieuwe tracks.

Zijn niet helemaal uit het zicht imo :P
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Ivan Carsten?
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
hoebedoelje wrote:Ivan Carsten?
Heeft nooit (veel) zelf geproduceerd volgens mij. Mensen die achter hem zaten waren volgens mij Bruno Power (weet ik zeker), Tuneboy en Luca Antolini. Hij heeft laatst nog wel een nieuwe track uitgebracht samen met Activator. Hij maakt nu wel zelf tracks onder de alias Subkilla, dat is een Qult alias.

Hij wordt alleen nog maar op kleine feestjes geboekt als ik het op zijn facebook zie en Qult dan :P

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Kwisniks wrote:Nogmaals, Vamper? Nooit meer iets van gehoord.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
JeftaElachouri wrote:
Kwisniks wrote:Nogmaals, Vamper? Nooit meer iets van gehoord.
Op Soundcloud ( View on SoundCloud ) postte hij af en toe nog wel eens wat, maar waarom hij niks releast weet ik ook niet.
D
Artiest
44 posts member since 2011
last seen Oct 2014
TiMOTHYb wrote:
Fusionmania wrote: -Kevin Kaos
Wat zou daarmee aan de hand moeten zijn dan? https://partyflock.nl/artist/6504:Kevin-Kaos
Don't worrie;) Niks aan de hand:P
Calmdowner wrote:Heeft zover ik weet een solo plaat twee remixen en een bootleg klaarliggen. Komt trouwens ook met een eigen podcast.
Helemaal waar, jij mag niet meer raden;)
Calmdowner wrote:Focussen zich tegenwoordig meer op house onder de naam Low & Lee.
Deze is deels waar:P
stefaneke wrote:Kerel is 29, zal ook op een leeftijd zitten waarmee je druk bezig bent met huisje, meisje baantje etc...
Haha soms moet je even een stap achteruit doen om er twee vooruit te kunnen doen!
:beer:
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
misschien nog niet zo lang geleden maar krijgen Josh & Wesz geen boekingen meer? Laatste is van 20 december. Ik hoor ook totaal geen nieuws van hun kant.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Ruud_93 wrote:misschien nog niet zo lang geleden maar krijgen Josh & Wesz geen boekingen meer? Laatste is van 20 december. Ik hoor ook totaal geen nieuws van hun kant.
Stonden nog op het Phuture Noize album maar hoor je idd heel weinig van helaas :( vond hun tracks altijd heel vet.. Met name de melodieën
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
DJ_Tim wrote: Stonden nog op het Phuture Noize album maar hoor je idd heel weinig van helaas :( vond hun tracks altijd heel vet.. Met name de melodieën
Ja dat klopt wel maar volgens mij was die track al met defqon dus in juni afgerond. Volgens mij was er nog een collab en 1 nieuwe solo track maar daar hebben we daarna niks meer over gehoord.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
DJ_Tim wrote:
Ruud_93 wrote:misschien nog niet zo lang geleden maar krijgen Josh & Wesz geen boekingen meer? Laatste is van 20 december. Ik hoor ook totaal geen nieuws van hun kant.
Stonden nog op het Phuture Noize album maar hoor je idd heel weinig van helaas :( vond hun tracks altijd heel vet.. Met name de melodieën
Vind de kicks ook altijd wel prima hoor. :P
Anyways, vind het inderdaad ook erg zonde. Erg ondergewaardeerd deze helden. Net als AVIO trouwens.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Nexes?
Op Stardust TiH na al een hele tijd geen release meer gehad. Partyflock agenda ook verdacht leeg.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Probeert zijn baan met muziek maken te combineren volgens mij dus dan krijg je dat hij alleen in zijn vrije tijd aan plaatjes kan werken. Overigens heeft Nexes nooit snel achter elkaar gereleased maar zat er altijd wat tijd tussen. Qua boekingen zou ik het niet weten.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
_theon_ wrote:Probeert zijn baan met muziek maken te combineren volgens mij dus dan krijg je dat hij alleen in zijn vrije tijd aan plaatjes kan werken. Overigens heeft Nexes nooit snel achter elkaar gereleased maar zat er altijd wat tijd tussen. Qua boekingen zou ik het niet weten.
Hij is inmiddels ook verdwenen van de artiesten pagina van Neophyte Records...
http://www.neophyterecords.com/artists
edit: ook geen nieuwe Nexes plaat op het TiH album
A
ze zijn terug

26 juli 2014 - C.R.A.F.T. Festival - NDSM - Amsterdam
De Tijdmachine Area:
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Donkey Rollers LIVE
Zany
DJ Isaac
DJ Luna
Josh & Wesz
Max Enforcer
Scope DJ LIVE
Ryfle
Distractor
Zero Sanity
Devon K.
Hosted by: Mc DV8
Voor tickets en meer info check:
http://www.craft-festival.nl

(L) (L) (L)
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

Nieuw nummertje van Josh & Wesz, ze waren denk ik ff ondergedoken :P
A
Dies denk ik wel wat ouder ... Ondanks dat mogen ze wel dit stijltje maken :thumbsup:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Anonymous wrote:Dies denk ik wel wat ouder ... Ondanks dat mogen ze wel dit stijltje maken :thumbsup:
2011 inderdaad. :)
Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Kodex? Er staat in dit forum iets over hem van een half jaar geleden, maar is er niks over hem bekend verder?
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Lijkt gestopt te zijn, aangezien zijn FB pagina niet meer bestaat.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Merlijn wrote:Lijkt gestopt te zijn, aangezien zijn FB pagina niet meer bestaat.
Volgens mij is hij nog bezig, plus hij is druk met zijn label en zijn broertje geloof ik