Cellrock is zeker nog aanwezig in de scène, Ben ook met hem aan onderhandelen voor een guestmix bij mij in de show. Dus die is zeker nog bezig 
Mekanika
Weapon X
Heeft aangegeven dat hij een pauze nam, is ook al weer een tijdje geleden.wrote:Weapon X
Alphaverb heeft 27 april nog een boeking op NRG Festival en wat boekingen met AVIO op BTB, Intents, Wish en Last World. Qua producties ligt hij inderdaad aardig stil, ben benieuwd of hij nog wel door gaat met zijn alfabet reeks.wrote:Ik ben wel benieuwd wanneer Alpahverb weer een beetje actief wordt? Hij is nog lang niet klaar met zijn alfabet reeks iig.
Ja qua boekingen gaat 't nog wel oke idd. Heel blij dat ik AVIO kan zien op BTB volgende week iigwrote:Alphaverb heeft 27 april nog een boeking op NRG Festival en wat boekingen met AVIO op BTB, Intents, Wish en Last World. Qua producties ligt hij inderdaad aardig stil, ben benieuwd of hij nog wel door gaat met zijn alfabet reeks.wrote:Ik ben wel benieuwd wanneer Alpahverb weer een beetje actief wordt? Hij is nog lang niet klaar met zijn alfabet reeks iig.
https://www.facebook.com/alphaverb/post ... 4095315832wrote: ben benieuwd of hij nog wel door gaat met zijn alfabet reeks.
Was het aanvankelijke plan niet om het hele alfabet in 52 weken te doen?wrote:https://www.facebook.com/alphaverb/post ... 4095315832wrote: ben benieuwd of hij nog wel door gaat met zijn alfabet reeks.
Denk het wel, zit inmiddels aan I.
Dat mocht ook wel tijd worden. Ergens in maart vorig jaar had hij gezegd dat hij 26 tracks in een jaar wou maken, vervolgens zijn we een jaar en 6 letters verder.wrote:Ik heb gister met alphaverb gesproken op NRG Festival en hij zegt dat het volgende deel in de reeks van het alphabet ong over 2 maanden komt. Dus het word nog even wachten
Kamui is een aardige poos geleden al gestopy, uit elkaar gegaan dacht ik. Is echt al even geleden.wrote:Kamui? Gestopt?
Ik weet wel dat een lid van kamui samen met Asys(?) een nieuw project zijn begonnen, Kairo Kingdom.
Dominik gong zich focussen op zijn studie en Patrick op zn Patrick Plaice alias.wrote:Kamui is een aardige poos geleden al gestopy, uit elkaar gegaan dacht ik. Is echt al even geleden.wrote:Kamui? Gestopt?
Ik weet wel dat een lid van kamui samen met Asys(?) een nieuw project zijn begonnen, Kairo Kingdom.
Wat je zegt over iets samen met A.S.Y.S. wist ik niet!

Ik quote vanaf hun facebook:wrote:In-Phase ......
Damn we can't wait for Bassleader this saturday!!
Rendering the final versions of all our new tracks now!
Laatste jaren ook weinig van vernomen...wrote:Hardstyle
wrote:Hardstyle
wrote:Hardstyle
Hebben denk ik ook de leeftijd bereikt van studie, carriere maken, partner, samenwonen etc...wrote:Als het maar Raw is he
Weet iemand trouwens iets van A-Drive?