In de Multigroove Podcast zegt Ilja dat Dana momenteel 'niet in staat is', en dat ze wel iets speciaals aan haar zouden wijden tijdens het feest laatst. Dus ik ga er vanuit dat ze idd helaas ziek is.wrote:Vroeg me nu net precies het zelfde af.wrote:(Lady) Dana?! Sinds Ground Zero, vorig jaar augustus, lijkt ze van de aardbodem verdwenen en ook niks meer gepost op social media. Hopelijk niet opnieuw gezondheidsproblemen
Iemand enig idee?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 28 minutes ago
Niks gemerkt op multigroove over haarwrote:In de Multigroove Podcast zegt Ilja dat Dana momenteel 'niet in staat is', en dat ze wel iets speciaals aan haar zouden wijden tijdens het feest laatst. Dus ik ga er vanuit dat ze idd helaas ziek is.wrote:Vroeg me nu net precies het zelfde af.wrote:(Lady) Dana?! Sinds Ground Zero, vorig jaar augustus, lijkt ze van de aardbodem verdwenen en ook niks meer gepost op social media. Hopelijk niet opnieuw gezondheidsproblemen
Iemand enig idee?
Er staat toch Multigroove podcast
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 28 minutes ago
En dat daar gezegd is dat ze op het feest iets speciaals aan haar zouden wijden.wrote:Er staat toch Multigroove podcast
Dat heb ik niet gehoord daar
Leuk dat dropzone.
Die Alennah en haar groepje aardig aangepakt door die fag:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... h_friends/
Die Alennah en haar groepje aardig aangepakt door die fag:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... h_friends/
Altijd wat daar, al sinds het nog Hard Island heette 
Content creator voor verschillende festivals hun social media.wrote:Sorry, maar wie of wat is Alennah?
Vooral bekend van Easytoys en de klaplong tutorial met niemand minder dan DJ Thera!
Ook als je haar niet kent is het een vrij geschift filmpje toch lijkt me.wrote:Sorry, maar wie of wat is Alennah?
Ongeacht wie het is, niet bepaald een visitekaartje voor die locatie.. Doet me erg denken aan Sunny Beach etc en dat is absoluut geen compliment.
-
AHardtraxxer
- 243 posts member since 2023
- last seen 5 hours ago
Idd zeg wtf man.. Dit moet toch compleet geboycot worden door artiesten/organisaties etc. Aangifte doen, of het wat helpt geen idee maar de beelden zeggen genoeg, stelletje opgefokte doorgesnoven debieltjes!wrote:Ook als je haar niet kent is het een vrij geschift filmpje toch lijkt me.wrote:Sorry, maar wie of wat is Alennah?
Het is zeker een geschift filmpje/actie. Alleen ik ken haar niet van naam, dus ik dacht misschien mis ik een upcoming artiest of iets over het hoofd.
paar flinke muilperen is nog nooit iemand slechter van geworden
Ben 10 dagen Sunny Beach geweest zonder ook maar 1 incident, wel ruim 10 jaar geleden inmiddels.wrote:Doet me erg denken aan Sunny Beach etc en dat is absoluut geen compliment.
meestal laten ze engelsen idd met rust
Forever Lost? Zaten bij Dirty Workz, toen een paar leuke platen uitgebracht maar sinds 2021 niet meer actief
-
BHardtraxxer
- 90 posts member since 2021
- last seen Aug 2026
Chris One?
D-Attack? Socials ook offline momenteel.
https://www.instagram.com/dattackmusic/wrote:D-Attack? Socials ook offline momenteel.
-
KHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2024
- last seen Jul 2025
Wie is da?wrote:Switch Technique?