Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 04:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
dawasiknie schreef:
Heeft niks met de Agency te maken. Isaac, Deepack en F8Trix zitten daar ook en die worden op verschillende Q-feesten geboekt.

Ik denk dat zelfs de liefhebbers van de huidige hardstyle vinden dat DBSTF niet zoveel boeiende dingen meer produceert. Hun platen zijn behoorlijk saai en slap en dat is al jaren het geval. Eerst konden ze nog een beetje teren op het succes van hun album enzo, maar die tijd is echt over nu.

Ja want die sound of the thunder en take me there komt nu ook wel een keer de spuitgaten :sick:

laatstgenoemde stond toch niet op het album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik denk dat zelfs de liefhebbers van de huidige hardstyle vinden dat DBSTF niet zoveel boeiende dingen meer produceert. Hun platen zijn behoorlijk saai en slap en dat is al jaren het geval. Eerst konden ze nog een beetje teren op het succes van hun album enzo, maar die tijd is echt over nu.

Maar sinds wanneer doen organisaties wat liefhebbers willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Fusionmania schreef:
dawasiknie schreef:
Heeft niks met de Agency te maken. Isaac, Deepack en F8Trix zitten daar ook en die worden op verschillende Q-feesten geboekt.

Ik denk dat zelfs de liefhebbers van de huidige hardstyle vinden dat DBSTF niet zoveel boeiende dingen meer produceert. Hun platen zijn behoorlijk saai en slap en dat is al jaren het geval. Eerst konden ze nog een beetje teren op het succes van hun album enzo, maar die tijd is echt over nu.

Ja want die sound of the thunder en take me there komt nu ook wel een keer de spuitgaten :sick:

laatstgenoemde stond toch niet op het album?

En alsnog komt 'ie de spuitgaten uit :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
dawasiknie schreef:
Ik denk dat zelfs de liefhebbers van de huidige hardstyle vinden dat DBSTF niet zoveel boeiende dingen meer produceert. Hun platen zijn behoorlijk saai en slap en dat is al jaren het geval. Eerst konden ze nog een beetje teren op het succes van hun album enzo, maar die tijd is echt over nu.

Maar sinds wanneer doen organisaties wat liefhebbers willen?

Ja inderdaad, kan me niet voorstellen dat de grote menigte DBSTF al zat is hoor. Denk eerder dat er andere belangen meespelen. Ik kan me herinneren dat ze trouwens eerder zo'n periode hebben gehad, waarin ze na een agency wissel (ofzoiets) niet meer werden geboekt door Q. Of praat ik gewoon over dezelfde situatie maar dan een aantal jaren terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ Maly?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
DJ Maly?


Heeft nooit echt noemenswaardige releases gehad.
Ik denk dat ie nu gewoon full-time werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:41 
 

En what happened met Clive King eigelijk ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Delt-A schreef:
Clive King
Brainkicker
Haze
Rephex
Erik T
Silver Nikan

Clive King is niet meer zo actief qua producen volgens mij, en is meer de hardcore-kant op gegaan.
Brainkicker is nog steeds actief.
Haze zit nu bij A2Records onder z'n Artic alias.
Rephex was voordat hij stopte meer de hardcore opgegaan, maar hij is helemaal gestopt nadat hij een kind kreeg.
Erik T komt binnenkort terug, maar daar zeg ik verder niets over...
Silver Nikan is ook gewoon nog actief, misschien niet met releasen, maar dat zal binnenkort vast wel komen.


@ JEFFSKIES Search and you wil find, maar of je ook tevreden bent met dit antwoord is wat anders :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Stokbrood schreef:
DJ Maly?


Heeft nooit echt noemenswaardige releases gehad.
Ik denk dat ie nu gewoon full-time werkt.

Only Human was wel een heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tim Oelers & Marc Scheeren (Catatonic Overload). Natuurlijk weten we allemaal dat ze zijn gestopt met CO2, maar doen deze gasten überhaupt nog iets met muziek tegenwoordig, en zo niet, weet iemand wat ze wel doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Silver Nikan stond op XQ trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alphaverb? :0
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:12 
 
Hardtraxx Newbie

Word niet geboekt denk ik,
Zijn enige booking is NRG Festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is zijn alphabetproject eigelijk nog aan de gang? heb na de eerste 8 niet echt meer iets van gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ie weer op Rebirth en Intents komt te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 19:33 
 

Waar hangt Davide Sonar uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krusaders facebook:

Citaat:
Hi peeps, Check out www.facebook.com/djtimesplitter for my new alias! You can also check www.youtube.com/timesplittermedia for previews. you can follow me at www.twitter.com/djtimesplitter! Greetings, Jimmy


Leuk dat 1/2 van de Krusaders dus terug is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:32 
 
Hardtraxxer

Awethority schreef:
Krusaders facebook:

Citaat:
Hi peeps, Check out http://www.facebook.com/djtimesplitter for my new alias! You can also check http://www.youtube.com/timesplittermedia for previews. you can follow me at http://www.twitter.com/djtimesplitter! Greetings, Jimmy


Leuk dat 1/2 van de Krusaders dus terug is...


Idd, vond het wel jammer dat ze gekapt waren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 04:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Daniele Mondello?!
Zo zonde dat produceren belangrijker is geworden dan draaien, hoe vaak hoor je tegenwoordig nog een DJ zo goed scratchen als hij dat deed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guidoznl schreef:
Daniele Mondello?!
Zo zonde dat produceren belangrijker is geworden dan draaien, hoe vaak hoor je tegenwoordig nog een DJ zo goed scratchen als hij dat deed :worship:


In dit geval lijkt me het omgekeerde, ik denk dat deze man vaker geboekt zou worden als ie niet elke week wanhopig een vreselijk slechte plaat uitbracht.

Hij kon zich denk ik beter toeleggen op de early hardstyle (evt ook produceren), want met die platen die hij nu uitbrengt kan zowel de early als 'nu' liefhebber zich niet bij identificeren (omdat het dikke bagger is xd). En wordt ie zowel voor beide 'kanten' nauwelijks geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Alphaverb er zelf achter is gekomen dat zo'n project alleen maar stress oplevert en ermee is gestopt. Zo niet, dan moet ie toch echt eens rap met wat nieuwe tracks komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Guidoznl schreef:
Daniele Mondello?! Hoe vaak hoor je tegenwoordig nog een DJ zo goed scratchen als hij dat deed :worship:

Inderdaad, vandaar even deze bump langs mijn kant.
hardstyle/den-ouden-doosch-10-daniele-mondello-qlimax-2003-t2317.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:11 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Waar hangt Davide Sonar uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AVIO??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pradera?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen