Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Fusionmania wrote:
dawasiknie wrote:Heeft niks met de Agency te maken. Isaac, Deepack en F8Trix zitten daar ook en die worden op verschillende Q-feesten geboekt.

Ik denk dat zelfs de liefhebbers van de huidige hardstyle vinden dat DBSTF niet zoveel boeiende dingen meer produceert. Hun platen zijn behoorlijk saai en slap en dat is al jaren het geval. Eerst konden ze nog een beetje teren op het succes van hun album enzo, maar die tijd is echt over nu.
Ja want die sound of the thunder en take me there komt nu ook wel een keer de spuitgaten :sick:
laatstgenoemde stond toch niet op het album?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
dawasiknie wrote:Ik denk dat zelfs de liefhebbers van de huidige hardstyle vinden dat DBSTF niet zoveel boeiende dingen meer produceert. Hun platen zijn behoorlijk saai en slap en dat is al jaren het geval. Eerst konden ze nog een beetje teren op het succes van hun album enzo, maar die tijd is echt over nu.
Maar sinds wanneer doen organisaties wat liefhebbers willen?
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Distinctive wrote:
Fusionmania wrote:
dawasiknie wrote:Heeft niks met de Agency te maken. Isaac, Deepack en F8Trix zitten daar ook en die worden op verschillende Q-feesten geboekt.

Ik denk dat zelfs de liefhebbers van de huidige hardstyle vinden dat DBSTF niet zoveel boeiende dingen meer produceert. Hun platen zijn behoorlijk saai en slap en dat is al jaren het geval. Eerst konden ze nog een beetje teren op het succes van hun album enzo, maar die tijd is echt over nu.
Ja want die sound of the thunder en take me there komt nu ook wel een keer de spuitgaten :sick:
laatstgenoemde stond toch niet op het album?
En alsnog komt 'ie de spuitgaten uit :oh:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
chicken wrote:
dawasiknie wrote:Ik denk dat zelfs de liefhebbers van de huidige hardstyle vinden dat DBSTF niet zoveel boeiende dingen meer produceert. Hun platen zijn behoorlijk saai en slap en dat is al jaren het geval. Eerst konden ze nog een beetje teren op het succes van hun album enzo, maar die tijd is echt over nu.
Maar sinds wanneer doen organisaties wat liefhebbers willen?
Ja inderdaad, kan me niet voorstellen dat de grote menigte DBSTF al zat is hoor. Denk eerder dat er andere belangen meespelen. Ik kan me herinneren dat ze trouwens eerder zo'n periode hebben gehad, waarin ze na een agency wissel (ofzoiets) niet meer werden geboekt door Q. Of praat ik gewoon over dezelfde situatie maar dan een aantal jaren terug?
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
DJ Maly?
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Stokbrood wrote:DJ Maly?
Heeft nooit echt noemenswaardige releases gehad.
Ik denk dat ie nu gewoon full-time werkt.
J
En what happened met Clive King eigelijk ?
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
SMH wrote:
Delt-A wrote:Clive King
Brainkicker
Haze
Rephex
Erik T
Silver Nikan
Clive King is niet meer zo actief qua producen volgens mij, en is meer de hardcore-kant op gegaan.
Brainkicker is nog steeds actief.
Haze zit nu bij A2Records onder z'n Artic alias.
Rephex was voordat hij stopte meer de hardcore opgegaan, maar hij is helemaal gestopt nadat hij een kind kreeg.
Erik T komt binnenkort terug, maar daar zeg ik verder niets over...
Silver Nikan is ook gewoon nog actief, misschien niet met releasen, maar dat zal binnenkort vast wel komen.
@ JEFFSKIES Search and you wil find, maar of je ook tevreden bent met dit antwoord is wat anders :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Joykill wrote:
Stokbrood wrote:DJ Maly?
Heeft nooit echt noemenswaardige releases gehad.
Ik denk dat ie nu gewoon full-time werkt.
Only Human was wel een heerlijke plaat.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Tim Oelers & Marc Scheeren (Catatonic Overload). Natuurlijk weten we allemaal dat ze zijn gestopt met CO2, maar doen deze gasten überhaupt nog iets met muziek tegenwoordig, en zo niet, weet iemand wat ze wel doen dan?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Silver Nikan stond op XQ trouwens.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Alphaverb? :0
R
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2013
last seen Feb 2013
Word niet geboekt denk ik,
Zijn enige booking is NRG Festival
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Is zijn alphabetproject eigelijk nog aan de gang? heb na de eerste 8 niet echt meer iets van gehoord...
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Ik hoop dat ie weer op Rebirth en Intents komt te staan.
J
Waar hangt Davide Sonar uit?
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Krusaders facebook:
Hi peeps, Check out www.facebook.com/djtimesplitter for my new alias! You can also check www.youtube.com/timesplittermedia for previews. you can follow me at www.twitter.com/djtimesplitter! Greetings, Jimmy
Leuk dat 1/2 van de Krusaders dus terug is...
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Awethority wrote:Krusaders facebook:
Hi peeps, Check out http://www.facebook.com/djtimesplitter for my new alias! You can also check http://www.youtube.com/timesplittermedia for previews. you can follow me at http://www.twitter.com/djtimesplitter! Greetings, Jimmy
Leuk dat 1/2 van de Krusaders dus terug is...
Idd, vond het wel jammer dat ze gekapt waren...
7 posts member since 2013
last seen Jun 2013
Daniele Mondello?!
Zo zonde dat produceren belangrijker is geworden dan draaien, hoe vaak hoor je tegenwoordig nog een DJ zo goed scratchen als hij dat deed :worship:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Guidoznl wrote:Daniele Mondello?!
Zo zonde dat produceren belangrijker is geworden dan draaien, hoe vaak hoor je tegenwoordig nog een DJ zo goed scratchen als hij dat deed :worship:
In dit geval lijkt me het omgekeerde, ik denk dat deze man vaker geboekt zou worden als ie niet elke week wanhopig een vreselijk slechte plaat uitbracht.

Hij kon zich denk ik beter toeleggen op de early hardstyle (evt ook produceren), want met die platen die hij nu uitbrengt kan zowel de early als 'nu' liefhebber zich niet bij identificeren (omdat het dikke bagger is xd). En wordt ie zowel voor beide 'kanten' nauwelijks geboekt.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Denk dat Alphaverb er zelf achter is gekomen dat zo'n project alleen maar stress oplevert en ermee is gestopt. Zo niet, dan moet ie toch echt eens rap met wat nieuwe tracks komen.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Guidoznl wrote:Daniele Mondello?! Hoe vaak hoor je tegenwoordig nog een DJ zo goed scratchen als hij dat deed :worship:
Inderdaad, vandaar even deze bump langs mijn kant.
Den Ouden Doosch #10: Daniele Mondello @ Qlimax 2003
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
JEFSKIII wrote:Waar hangt Davide Sonar uit?
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
AVIO??
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Pradera?