Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Duruz wrote:Deni & Chaser? Iemand?

Kom net Flare en I Can't Get Enough tegen, zo lekker :love:
Kwam zojuist ook wat fijne plaatjes van hen tegen. Op de vraag van Duruz is toen geen antwoord gekomen.

Iemand?
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Break Zero en A-Riser? Zitten ze nog bij Nightbreed?
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Loudfest :cry: Vorig jaar het beste feest wat ik heb meegemaakt.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Outbreak?
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Alm1ghty wrote:Outbreak?
Terug naar Australië. Het wou hier toch niet helemaal lukken en probeert het nu daar :)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Hekzitter wrote:Loudfest :cry: Vorig jaar het beste feest wat ik heb meegemaakt.
Klopt maar het was ook niet heel druk :/
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 15 hours ago
De Woov app? Natuurlijk niet te hard zeggen nu het festival seizoen weer begint. :x

Maar zo hard als die ons vorig jaar de strot in werd geduwd, zo snel is die ook weer verdwenen.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Hekzitter wrote:Loudfest :cry: Vorig jaar het beste feest wat ik heb meegemaakt.
Dat dacht ik al toen ik daar stond, dit gaat de eerste en meteen ook laatste keer zijn. Echt heel jammer inderdaad. Dat was echt een geniaal feest. Muzikaal 1 van de beteren ooit.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2025
Ik vind het trouwens ook zo belachelijk dat feesten zonder enige uitleg gewoon niet meer doorgaan.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Jonas wrote:Ik vind het trouwens ook zo belachelijk dat feesten zonder enige uitleg gewoon niet meer doorgaan.
Wasted Festival
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Chroman wrote:
Jonas wrote:Ik vind het trouwens ook zo belachelijk dat feesten zonder enige uitleg gewoon niet meer doorgaan.
Wasted Festival
Zo zonde dat dit er niet meer is.. was zo vet in 2015. :(

Al deed ik toen wel de naam eer aan...
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2025
Chroman wrote:
Wasted Festival
Last World, Black, Loudfest nu, Hard Shore zijn zonder enige uitleg gewoon verdwenen.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Last World, pooh dat was vet! 1x in 2014 geweest en die Theracords tent was vollebak. :woot:
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2025
Indy wrote:Last World, pooh dat was vet! 1x in 2014 geweest en die Theracords tent was vollebak. :woot:
2014 was een fucking vette editie inderdaad. Die Theracords area is 3 keer geweest denk ik. Daar hing altijd zo'n vette sfeer, niet normaal!
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Last World was destijds één van de beste festivals van het jaar. Lekker met de fiets heen, altijd mooi weer gehad en dikke sfeer bij alle stages. Heb nooit een reactie gehad van de organisatie waarom ze gestopt zijn. Zo jammer.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2025
Helicaze wrote:Last World was destijds één van de beste festivals van het jaar. Lekker met de fiets heen, altijd mooi weer gehad en dikke sfeer bij alle stages. Heb nooit een reactie gehad van de organisatie waarom ze gestopt zijn. Zo jammer.
Ik ook niet. Ik heb het destijds ook 2 keer geprobeerd.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 15 hours ago
Jordy wrote:De Woov app? Natuurlijk niet te hard zeggen nu het festival seizoen weer begint. :x

Maar zo hard als die ons vorig jaar de strot in werd geduwd, zo snel is die ook weer verdwenen.
Zie dat die voor Supersized weer uit de kast getrokken is. :/
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
Chroman wrote:
Wasted Festival
Financieel niet rendabel
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Dat zal voor alle feesten gelden. Waarom je er niks over hoort zal (denk ik) te maken hebben met dat het slecht nieuws voor hun als bedrijf is. Het gros vergeet het feest gewoon en kiest een nieuw feestje uit en dus ook geen imagoschade daardoor.

Overigens was Loudfest voor de 2e keer. 1e keer was 2 jaar er voor op een andere locatie.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Volgend jaar dus opnieuw Loudfest :D
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Tomcat? Rudeboy?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Verdwenen een beetje bij MOH, Rudeboy treed nog wel eens lokaal op maar produced niet meer. Tomcat doet al een tijd niks meer, ik had het idee dat Tomcat meer de producer was. Zodoende. Zullen wel stilletjes uit elkaar zijn gegaan.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Rudeboy maakt nog wel eens wat dingetjes samen met T-Junction en nog een persoon op Enzyme onder het alias Nocturnal Ritual.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Jonas wrote:
Chroman wrote:
Wasted Festival
Last World, Black, Loudfest nu, Hard Shore zijn zonder enige uitleg gewoon verdwenen.
Hard Shore kreeg geen vergunning meer. Volgens mij door klachten van omwonenden.
P
Hardtraxxer
211 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Tartaros? Laatste post op Facebook was augustus 2017 en hij staat ook niet meer tussen de artiesten op de Wishlist site.