Kwam zojuist ook wat fijne plaatjes van hen tegen. Op de vraag van Duruz is toen geen antwoord gekomen.wrote:Deni & Chaser? Iemand?
Kom net Flare en I Can't Get Enough tegen, zo lekker
Iemand?
Kwam zojuist ook wat fijne plaatjes van hen tegen. Op de vraag van Duruz is toen geen antwoord gekomen.wrote:Deni & Chaser? Iemand?
Kom net Flare en I Can't Get Enough tegen, zo lekker
Terug naar Australië. Het wou hier toch niet helemaal lukken en probeert het nu daarwrote:Outbreak?
Klopt maar het was ook niet heel drukwrote:LoudfestVorig jaar het beste feest wat ik heb meegemaakt.
Dat dacht ik al toen ik daar stond, dit gaat de eerste en meteen ook laatste keer zijn. Echt heel jammer inderdaad. Dat was echt een geniaal feest. Muzikaal 1 van de beteren ooit.wrote:LoudfestVorig jaar het beste feest wat ik heb meegemaakt.
Wasted Festivalwrote:Ik vind het trouwens ook zo belachelijk dat feesten zonder enige uitleg gewoon niet meer doorgaan.
Zo zonde dat dit er niet meer is.. was zo vet in 2015.wrote:Wasted Festivalwrote:Ik vind het trouwens ook zo belachelijk dat feesten zonder enige uitleg gewoon niet meer doorgaan.
Last World, Black, Loudfest nu, Hard Shore zijn zonder enige uitleg gewoon verdwenen.wrote:Wasted Festivalwrote:Ik vind het trouwens ook zo belachelijk dat feesten zonder enige uitleg gewoon niet meer doorgaan.
2014 was een fucking vette editie inderdaad. Die Theracords area is 3 keer geweest denk ik. Daar hing altijd zo'n vette sfeer, niet normaal!wrote:Last World, pooh dat was vet! 1x in 2014 geweest en die Theracords tent was vollebak.
Ik ook niet. Ik heb het destijds ook 2 keer geprobeerd.wrote:Last World was destijds één van de beste festivals van het jaar. Lekker met de fiets heen, altijd mooi weer gehad en dikke sfeer bij alle stages. Heb nooit een reactie gehad van de organisatie waarom ze gestopt zijn. Zo jammer.
Zie dat die voor Supersized weer uit de kast getrokken is.wrote:De Woov app? Natuurlijk niet te hard zeggen nu het festival seizoen weer begint.![]()
Maar zo hard als die ons vorig jaar de strot in werd geduwd, zo snel is die ook weer verdwenen.
Financieel niet rendabelwrote:Wasted Festivalwrote:Ik vind het trouwens ook zo belachelijk dat feesten zonder enige uitleg gewoon niet meer doorgaan.
Hard Shore kreeg geen vergunning meer. Volgens mij door klachten van omwonenden.wrote:Last World, Black, Loudfest nu, Hard Shore zijn zonder enige uitleg gewoon verdwenen.wrote:Wasted Festivalwrote:Ik vind het trouwens ook zo belachelijk dat feesten zonder enige uitleg gewoon niet meer doorgaan.