Ik vind het prima dat men hun nieuwe en oude platen helemaal fantastisch vinden. Absoluut geen problemen mee. Maar om nou nog steeds continue belaagd te worden met hoe goed die man is en het continue te horen hoe erg ze hem hebben gemist en al dat fan gejank te zien. Om zelfs heady zelf continue te moeten aanhoren hoe blij hij is terug te zijn. Allemaal erg oprecht hoor begrijp me niet verkeerd maar het continue aanhoren daar word ik behoorlijk moe van.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Als je er zo moe van hem bent waarom kijk/luister je dan nog steeds naar hem.wrote:Ik vind het prima dat men hun nieuwe en oude platen helemaal fantastisch vinden. Absoluut geen problemen mee. Maar om nou nog steeds continue belaagd te worden met hoe goed die man is en het continue te horen hoe erg ze hem hebben gemist en al dat fan gejank te zien. Om zelfs heady zelf continue te moeten aanhoren hoe blij hij is terug te zijn. Allemaal erg oprecht hoor begrijp me niet verkeerd maar het continue aanhoren daar word ik behoorlijk moe van.
En als ze hem gemist hebben, prima toch. Mijn favoriete band was ook een paar jaar opgeheven tot ze op een punt onverwachts terug kwamen, daar ben ik ook nog steeds blij mee en enthousiast over.
Ben ook niet van zijn uittingen, maar ik kijk/luister het gewoon niet.
Stukje interesse in zijn muziek en de ontwikkeling, waar ik daadwerkelijk voor kom.
The Message Is is van een paar jaar ervoor, Dragonborn is zeker geen slechte plaat en je vergeet Power of Music en Reignite (Die beide een jaar jonger zijn dan ukotw). Zo slecht was zijn laatste 1/2 jaar niet.wrote:wrote:Sowieso lijkt iedereen wel vergeten te zijn met wat voor ontzettende meuk 'ie net voor de switch aan kwam zetten (Dragonborn, United Kids Of The World, Colors, The Message Is Hardstyle). Was blij dat 'ie er toen mee kapte en ben eigenlijk nooit hyped geweest voor de comeback.
Jammer dat die vlogs ook een deel waren van de hele marketing/hype machine. Die waren altijd wel heel vermakelijk
Ik had echt gehoopt dat ie zou doorgaan met de vlogs, vind het teleurstellender dat zijn vlogs stopt dan zijn album dat op zich laat wachtenwrote:Jammer dat die vlogs ook een deel waren van de hele marketing/hype machine. Die waren altijd wel heel vermakelijk
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2013
- last seen Feb 2019
Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn? 
Zo zonde, sinds 2010/2011 stelt dat weinig meer voor.wrote:Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn?
Is toch Dogfight Records geworden?wrote:Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn?
Nee Mad Dog heeft zich afgesplitst samen met AniMe, Unexist, Tears Of Fury en Ignite en heeft Noize Records er in mee genomen (Stereotype en Noize Suppressor).wrote:Is toch Dogfight Records geworden?wrote:Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn?
Art Of Fighters, Amnesys, The Stunned Guys en Tommyknocker zitten er nog op.
Is al een hele tijd geleden gestopt, dat was al bekend.wrote:StraightOn Recordings?
Dragonborn meuk noemenwrote:Sowieso lijkt iedereen wel vergeten te zijn met wat voor ontzettende meuk 'ie net voor de switch aan kwam zetten (Dragonborn, United Kids Of The World, Colors, The Message Is Hardstyle). Was blij dat 'ie er toen mee kapte en ben eigenlijk nooit hyped geweest voor de comeback.wrote:De terugkomst van heady is sowieso onnodig opgeblazen en wordt er gedaan alsof de scene zonder Heady het niet zou halen.
Colors is toch wel een beetje een guilty pleasure van mij. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
UKOTW vind ik ook nog wel catchy 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Ik vind dat gewoon echt een dijk van een plaatwrote:Kan Colors ook goed hebben hoor
Fusion Records, lijkt wel dood te gaan joh. Af en toe nog wel gewoon released, maar totaal geen hype meer rondom het label en de artiesten ook niet (behalve Requiem een beetje). Nu is The Pitcher ook verdwenen, wat mij best verbaasd aangezien Michel Pollen al z'n hele leven bij Fusion zit. Betekent dit dat hij ook soort van bij WE R zit nu?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Deluzion komt binnenkort aan met lekkere platen! Dit zal Fusion wel iets beter doen!wrote:Fusion Records, lijkt wel dood te gaan joh. Af en toe nog wel gewoon released, maar totaal geen hype meer rondom het label en de artiesten ook niet (behalve Requiem een beetje). Nu is The Pitcher ook verdwenen, wat mij best verbaasd aangezien Michel Pollen al z'n hele leven bij Fusion zit. Betekent dit dat hij ook soort van bij WE R zit nu?
View on YouTubewrote:b2s television?
Dit was de laatste b2s television. Ze kondigden hier maandelijkse afleveringen aan, maar die zijn er nooit gekomen.
Edit: Voor Decibel 2016 waren er ook nog 6 afleveringen/interviews onder de naam b2s tv.
hmm oke, vond het altijd wel grappig om naar te kijken. Denk dat Q zo'n concept wel heel goed kan namaken btw 
-
SHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2017
- last seen May 2023