Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het prima dat men hun nieuwe en oude platen helemaal fantastisch vinden. Absoluut geen problemen mee. Maar om nou nog steeds continue belaagd te worden met hoe goed die man is en het continue te horen hoe erg ze hem hebben gemist en al dat fan gejank te zien. Om zelfs heady zelf continue te moeten aanhoren hoe blij hij is terug te zijn. Allemaal erg oprecht hoor begrijp me niet verkeerd maar het continue aanhoren daar word ik behoorlijk moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik vind het prima dat men hun nieuwe en oude platen helemaal fantastisch vinden. Absoluut geen problemen mee. Maar om nou nog steeds continue belaagd te worden met hoe goed die man is en het continue te horen hoe erg ze hem hebben gemist en al dat fan gejank te zien. Om zelfs heady zelf continue te moeten aanhoren hoe blij hij is terug te zijn. Allemaal erg oprecht hoor begrijp me niet verkeerd maar het continue aanhoren daar word ik behoorlijk moe van.


Als je er zo moe van hem bent waarom kijk/luister je dan nog steeds naar hem.

En als ze hem gemist hebben, prima toch. Mijn favoriete band was ook een paar jaar opgeheven tot ze op een punt onverwachts terug kwamen, daar ben ik ook nog steeds blij mee en enthousiast over.

Ben ook niet van zijn uittingen, maar ik kijk/luister het gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukje interesse in zijn muziek en de ontwikkeling, waar ik daadwerkelijk voor kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Nuracore schreef:
Sowieso lijkt iedereen wel vergeten te zijn met wat voor ontzettende meuk 'ie net voor de switch aan kwam zetten (Dragonborn, United Kids Of The World, Colors, The Message Is Hardstyle). Was blij dat 'ie er toen mee kapte en ben eigenlijk nooit hyped geweest voor de comeback.

The Message Is is van een paar jaar ervoor, Dragonborn is zeker geen slechte plaat en je vergeet Power of Music en Reignite (Die beide een jaar jonger zijn dan ukotw). Zo slecht was zijn laatste 1/2 jaar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat die vlogs ook een deel waren van de hele marketing/hype machine. Die waren altijd wel heel vermakelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Jammer dat die vlogs ook een deel waren van de hele marketing/hype machine. Die waren altijd wel heel vermakelijk


Ik had echt gehoopt dat ie zou doorgaan met de vlogs, vind het teleurstellender dat zijn vlogs stopt dan zijn album dat op zich laat wachten :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:17 
 
Hardtraxxer

Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Number99 schreef:
Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn? :huh:

Zo zonde, sinds 2010/2011 stelt dat weinig meer voor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Number99 schreef:
Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn? :huh:

Is toch Dogfight Records geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 23:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Number99 schreef:
Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn? :huh:

Is toch Dogfight Records geworden?


Nee Mad Dog heeft zich afgesplitst samen met AniMe, Unexist, Tears Of Fury en Ignite en heeft Noize Records er in mee genomen (Stereotype en Noize Suppressor).

Art Of Fighters, Amnesys, The Stunned Guys en Tommyknocker zitten er nog op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StraightOn Recordings?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robuust schreef:
StraightOn Recordings?


Is al een hele tijd geleden gestopt, dat was al bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Nuracore schreef:
De terugkomst van heady is sowieso onnodig opgeblazen en wordt er gedaan alsof de scene zonder Heady het niet zou halen.

Sowieso lijkt iedereen wel vergeten te zijn met wat voor ontzettende meuk 'ie net voor de switch aan kwam zetten (Dragonborn, United Kids Of The World, Colors, The Message Is Hardstyle). Was blij dat 'ie er toen mee kapte en ben eigenlijk nooit hyped geweest voor de comeback.

Dragonborn meuk noemen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Colors is toch wel een beetje een guilty pleasure van mij. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan Colors ook goed hebben hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

UKOTW vind ik ook nog wel catchy :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Kan Colors ook goed hebben hoor :P

Ik vind dat gewoon echt een dijk van een plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion Records, lijkt wel dood te gaan joh. Af en toe nog wel gewoon released, maar totaal geen hype meer rondom het label en de artiesten ook niet (behalve Requiem een beetje). Nu is The Pitcher ook verdwenen, wat mij best verbaasd aangezien Michel Pollen al z'n hele leven bij Fusion zit. Betekent dit dat hij ook soort van bij WE R zit nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s television?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Fusion Records, lijkt wel dood te gaan joh. Af en toe nog wel gewoon released, maar totaal geen hype meer rondom het label en de artiesten ook niet (behalve Requiem een beetje). Nu is The Pitcher ook verdwenen, wat mij best verbaasd aangezien Michel Pollen al z'n hele leven bij Fusion zit. Betekent dit dat hij ook soort van bij WE R zit nu?

Deluzion komt binnenkort aan met lekkere platen! Dit zal Fusion wel iets beter doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
b2s television?




Dit was de laatste b2s television. Ze kondigden hier maandelijkse afleveringen aan, maar die zijn er nooit gekomen. >.< Misschien dat het falen van Knock Out 2016 hier wat mee te maken heeft gehad? Maar dat weten alleen de mensen van b2s natuurlijk.

Edit: Voor Decibel 2016 waren er ook nog 6 afleveringen/interviews onder de naam b2s tv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm oke, vond het altijd wel grappig om naar te kijken. Denk dat Q zo'n concept wel heel goed kan namaken btw :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 12:52 
 
Hardtraxx Newbie

https://youtu.be/FI36Lnc96tU

Re-Volt entiteit?

PS:hallo daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het uptempo project van unresolved :corn:
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen