Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 15 minutes ago
Ik vind het prima dat men hun nieuwe en oude platen helemaal fantastisch vinden. Absoluut geen problemen mee. Maar om nou nog steeds continue belaagd te worden met hoe goed die man is en het continue te horen hoe erg ze hem hebben gemist en al dat fan gejank te zien. Om zelfs heady zelf continue te moeten aanhoren hoe blij hij is terug te zijn. Allemaal erg oprecht hoor begrijp me niet verkeerd maar het continue aanhoren daar word ik behoorlijk moe van.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Amen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nuracore wrote:Ik vind het prima dat men hun nieuwe en oude platen helemaal fantastisch vinden. Absoluut geen problemen mee. Maar om nou nog steeds continue belaagd te worden met hoe goed die man is en het continue te horen hoe erg ze hem hebben gemist en al dat fan gejank te zien. Om zelfs heady zelf continue te moeten aanhoren hoe blij hij is terug te zijn. Allemaal erg oprecht hoor begrijp me niet verkeerd maar het continue aanhoren daar word ik behoorlijk moe van.
Als je er zo moe van hem bent waarom kijk/luister je dan nog steeds naar hem.

En als ze hem gemist hebben, prima toch. Mijn favoriete band was ook een paar jaar opgeheven tot ze op een punt onverwachts terug kwamen, daar ben ik ook nog steeds blij mee en enthousiast over.

Ben ook niet van zijn uittingen, maar ik kijk/luister het gewoon niet.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 15 minutes ago
Stukje interesse in zijn muziek en de ontwikkeling, waar ik daadwerkelijk voor kom.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
kingxxl wrote:
Nuracore wrote:Sowieso lijkt iedereen wel vergeten te zijn met wat voor ontzettende meuk 'ie net voor de switch aan kwam zetten (Dragonborn, United Kids Of The World, Colors, The Message Is Hardstyle). Was blij dat 'ie er toen mee kapte en ben eigenlijk nooit hyped geweest voor de comeback.
The Message Is is van een paar jaar ervoor, Dragonborn is zeker geen slechte plaat en je vergeet Power of Music en Reignite (Die beide een jaar jonger zijn dan ukotw). Zo slecht was zijn laatste 1/2 jaar niet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Jammer dat die vlogs ook een deel waren van de hele marketing/hype machine. Die waren altijd wel heel vermakelijk
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Grim wrote:Jammer dat die vlogs ook een deel waren van de hele marketing/hype machine. Die waren altijd wel heel vermakelijk
Ik had echt gehoopt dat ie zou doorgaan met de vlogs, vind het teleurstellender dat zijn vlogs stopt dan zijn album dat op zich laat wachten :( :(
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn? :huh:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Number99 wrote:Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn? :huh:
Zo zonde, sinds 2010/2011 stelt dat weinig meer voor. :(
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Number99 wrote:Traxtorm records? Zijn er überhaupt nog artiesten die er gebleven zijn? :huh:
Is toch Dogfight Records geworden?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Conzpiracy wrote:
Is toch Dogfight Records geworden?
Nee Mad Dog heeft zich afgesplitst samen met AniMe, Unexist, Tears Of Fury en Ignite en heeft Noize Records er in mee genomen (Stereotype en Noize Suppressor).

Art Of Fighters, Amnesys, The Stunned Guys en Tommyknocker zitten er nog op.
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 19 days ago
StraightOn Recordings?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Robuust wrote:StraightOn Recordings?
Is al een hele tijd geleden gestopt, dat was al bekend.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
kingxxl wrote:
Nuracore wrote:De terugkomst van heady is sowieso onnodig opgeblazen en wordt er gedaan alsof de scene zonder Heady het niet zou halen.
Sowieso lijkt iedereen wel vergeten te zijn met wat voor ontzettende meuk 'ie net voor de switch aan kwam zetten (Dragonborn, United Kids Of The World, Colors, The Message Is Hardstyle). Was blij dat 'ie er toen mee kapte en ben eigenlijk nooit hyped geweest voor de comeback.
Dragonborn meuk noemen :oh:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Colors is toch wel een beetje een guilty pleasure van mij. :$
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kan Colors ook goed hebben hoor :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
UKOTW vind ik ook nog wel catchy :$
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
patrickjeb wrote:Kan Colors ook goed hebben hoor :P
Ik vind dat gewoon echt een dijk van een plaat
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Fusion Records, lijkt wel dood te gaan joh. Af en toe nog wel gewoon released, maar totaal geen hype meer rondom het label en de artiesten ook niet (behalve Requiem een beetje). Nu is The Pitcher ook verdwenen, wat mij best verbaasd aangezien Michel Pollen al z'n hele leven bij Fusion zit. Betekent dit dat hij ook soort van bij WE R zit nu?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
b2s television?
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
TSFH wrote:Fusion Records, lijkt wel dood te gaan joh. Af en toe nog wel gewoon released, maar totaal geen hype meer rondom het label en de artiesten ook niet (behalve Requiem een beetje). Nu is The Pitcher ook verdwenen, wat mij best verbaasd aangezien Michel Pollen al z'n hele leven bij Fusion zit. Betekent dit dat hij ook soort van bij WE R zit nu?
Deluzion komt binnenkort aan met lekkere platen! Dit zal Fusion wel iets beter doen!
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
sonnebloem wrote:b2s television?
View on YouTube

Dit was de laatste b2s television. Ze kondigden hier maandelijkse afleveringen aan, maar die zijn er nooit gekomen. >.< Misschien dat het falen van Knock Out 2016 hier wat mee te maken heeft gehad? Maar dat weten alleen de mensen van b2s natuurlijk.

Edit: Voor Decibel 2016 waren er ook nog 6 afleveringen/interviews onder de naam b2s tv.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
hmm oke, vond het altijd wel grappig om naar te kijken. Denk dat Q zo'n concept wel heel goed kan namaken btw :corn:
S
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2017
last seen May 2023
View on YouTube

Re-Volt entiteit?

PS:hallo daar
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
het uptempo project van unresolved :corn: