Draait al zolang mee.. maar nooit écht doorgebroken bij het grote publiek lijkt wel.wrote:A-lusion?
Qlimax 2009 was z'n grootste boeking...?
Draait al zolang mee.. maar nooit écht doorgebroken bij het grote publiek lijkt wel.wrote:A-lusion?
Sylenth & Glitch = A-Lusion & Joneswrote:Over A-Lusion gesproken, vast al eens voorbij gekomen maar Sylenth & Glitch?
Toen dertijd éen gruwelijke plaat gehad imo, music in you, vervolgens weinig meer van dit duo vernomen?
Ik zit met Gerard van LOS in een Hardstyle Telegram groep (super gezellig btw) en heb het hem daar even gevraagd.wrote:DitIsLos, voorheen GHB TV. De laatste video is alweer van 5 maanden geleden.
Ik mis zulke filmpjes:
View on YouTube
Dat einde met die high five ook

wrote:Sylenth & Glitch = A-Lusion & Joneswrote:Over A-Lusion gesproken, vast al eens voorbij gekomen maar Sylenth & Glitch?
Toen dertijd éen gruwelijke plaat gehad imo, music in you, vervolgens weinig meer van dit duo vernomen?
wrote:D-Mind. Jammer dat je daar nooit meer wat van hoort. Heeft een aantal hele fijne platen gemaakt imo
Haha what did I just watch
Post heel af en toe nog eens een bootlegje maar dat is het dan ook wel.wrote:OT; ken geen plaat van hem maar hij heeft recent nog wat gepost?
Klopt dat ik mijn eigen boekingen doe voor nu. Wie weet wat de toekomst brengt, maar voor nu wil ik vooral weer muziek maken waar ik achter sta en een goed gevoel bij krijg.. En wie weet wat dit gaat brengen met Reloaded..wrote:Is denk ik een van de redenen dat hij weinig wordt geboekt. Als die bij Wishlist zou zitten stond hij sowieso op Defqon of Decibel
wrote:Moest vanmiddag ineens denken aan Moridin, maar ja das best simpel uit te leggen denk ik.
Wat is er gebeurd met ..? (page 63)wrote:Kleine update vanaf ons dan:
Moridin is op dit moment on hold. Daar heeft Juul inderdaad op facebook op gereageerd. Er is niks veranderd maar puur een verplaatsing van prioriteiten. Voor de Moridin livesets bereiden we altijd alles live voor en dus kost het maken van elk nummer en elk optreden erg veel tijd. Zo veel tijd dat het ook de solocarrieres in de weg begon te zitten. Er is wel een dikke kans dat Moridin terug gaat komen maar dat zal dan zijn op een moment wanneer we er weer wat tijd voor hebben. Zou bijvoorbeeld kunnen door een vet album in thema of een ander concept. Maar in ieder geval geen losse flodders om alles in leven te houden, puur om te leven.
Uit dit topic op 24/8/2015:wrote:Clock Kid?
Net even die Facebook pagina gecheckt, laatste optreden van dit duo lijkt 23 december 2016 te zijn geweest. Zal wel niet helemaal aan hebben geslagen.wrote:Heeft mij verteld dat hij dat alias heeft laten vallen. Is nu samen met iemand anders onder het alias Ravenous.wrote:Clock Kid?
https://www.facebook.com/pages/Ravenous ... 47?fref=ts
Clock Kid @ Defqon 2011 (Remake) Deze set helemaal kapotwrote:Donders jammer. Wat was hij een verademing voor de scene met hoe hij mixte.
Zo ontzettend baaswrote:Clock Kid @ Defqon 2011 (Remake) Deze set helemaal kapotwrote:Donders jammer. Wat was hij een verademing voor de scene met hoe hij mixte.
Geluisterd! Niet normaal dat je dit op het begin van de dag in de blue durft te draaien