Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pagina bestaat gewoon hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Audiotricz Infinite Podcast? Laatste upload is van 9 maand geleden.
En 2 maand geleden de laatste van Villain presents XXlerator..

De nieuwste XXlerator was vannacht op Slam FM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 18:33 
 
Hardtraxx Crew

Ronzz schreef:
Audiotricz Infinite Podcast? Laatste upload is van 9 maand geleden.
En 2 maand geleden de laatste van Villain presents XXlerator..

Infinite Podcast is gestopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

d'Stylerz? Hele tijd al niets meer van vernomen, niet meer actief?
Vond het toendertijd veel belovend klinken.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emiel schreef:
d'Stylerz? Hele tijd al niets meer van vernomen, niet meer actief?
Vond het toendertijd veel belovend klinken.. :thumbup:

50% van d'Stylerz heeft even geleden hier ergens een post geplaatst.

Citaat:
Ik moet hier even wat aan toevoegen, om het van me af te schrijven. Een aantal jaar geleden was ik actief in de scène onder de naam d'Stylerz. Door omstandigheden zijn wij toen gestopt met producen, alleen het gevoel is bij mij nooit weggegaan; ik hou van hardstyle en ik hou van het produceren van hardstyle. Ik ben jarenlang in stilte doorgegaan met produceren en op een gegeven moment had ik een plaat af waar ik van dacht dat het echt een goede stap in de richting zou zijn. Deze plaat heette Back to Life, ik heb 'm in de free release sectie gezet. Ik ben erg lang bezig geweest om deze track totaal naar mijn hand te zetten. Rond mei nam atmozfears contact met ons op om deze track af te maken samen. Mooie stap dacht ik! Na telkens niks meer te horen, kwam ik laatst hier een nieuwe plaat van Atmozfears tegen; come together, samen met demi kanon. In die track zitten de vocalen die Atmozfears uit het project gehaald heeft dat wij hem gestuurd hebben. Atmozfears wilde ons bijtekenen op de track omdat wij de vocalen hadden 'aangeleverd'. Na te zeggen dat dat goed was, hoorden wij niks meer van Atmozfears. Het vervelende aan dit verhaal vind ik, dat ik hier laatst een verhaal lees over afspraken die niet worden nagekomen richting Atmozfears en hij zelf dit ook niet doet. Nou ja, dit was even mijn zeurverhaal. Ik was trots op mijn track, vond het een mooie stap om 'm met atmozfears af te maken, en ik ben nu de vocal kwijt omdat Atmozfears deze in zijn eigen track gebruikt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Sylence? :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Ronzz schreef:
Audiotricz Infinite Podcast? Laatste upload is van 9 maand geleden.
En 2 maand geleden de laatste van Villain presents XXlerator..

Infinite Podcast is gestopt :P

Jammer. Nooit meer iets over gelezen.. maar snap het wel, Audiotricz is inmiddels aardig van status veranderd.
Hun podcast luisterde wel aardig weg en icm Spirit of Hardstyle van nu leek het me wel weer leuk om wat te luisteren, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Mitzinator schreef:
Ronzz schreef:
Audiotricz Infinite Podcast? Laatste upload is van 9 maand geleden.
En 2 maand geleden de laatste van Villain presents XXlerator..

Infinite Podcast is gestopt :P

Jammer. Nooit meer iets over gelezen.. maar snap het wel, Audiotricz is inmiddels aardig van status veranderd.

Hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ronzz schreef:
Mitzinator schreef:
Infinite Podcast is gestopt :P

Jammer. Nooit meer iets over gelezen.. maar snap het wel, Audiotricz is inmiddels aardig van status veranderd.

Hoe bedoel je?

Nu een van de populairdere euforische artiesten op dit moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 21:25 
 
Hardtraxx Crew

Ronzz schreef:
Mitzinator schreef:
Ronzz schreef:
Audiotricz Infinite Podcast? Laatste upload is van 9 maand geleden.
En 2 maand geleden de laatste van Villain presents XXlerator..

Infinite Podcast is gestopt :P

Jammer. Nooit meer iets over gelezen.. maar snap het wel, Audiotricz is inmiddels aardig van status veranderd.
Hun podcast luisterde wel aardig weg en icm Spirit of Hardstyle van nu leek het me wel weer leuk om wat te luisteren, maar helaas.

Ze hebben volgens mij ooit ergens gepost dat ze er geen tijd meer voor hadden ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Energyzed? Ik weet de fittie van een hele tijd terug maar hij had toch aangegeven om toch verder te gaan? Heb al een hele tijd niks meer van hem vernomen :huh:


Hij moet het nu allemaal zelf doen he :P moet hij het eerst leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2017 16:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Exterkate schreef:
Energyzed? Ik weet de fittie van een hele tijd terug maar hij had toch aangegeven om toch verder te gaan? Heb al een hele tijd niks meer van hem vernomen :huh:


Hij moet het nu allemaal zelf doen he :P moet hij het eerst leren


Er komen geen platen van mij meer uit op scantraxx, daarom is er geen nieuwe muziek van mij te beluisteren.
Maar ik ben nogsteeds bezig met nieuwe muziek!

En Steffnov: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op welk label ga je nu uitbrengen, of nog geen concrete plannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 19:45 
 
Hardtraxx Newbie

Dead Rumble? 1 EPtje uitgebracht, daarna verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 15:37 
 
Hardtraxx Newbie

TSFH schreef:
OutsideSpacer schreef:
Arkaine? :cry: Bazenplaten maakten zij.

Zijn allebei gestopt met het maken van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dark Pact lijkt ook iets mee gaande als je zijn Facebook pagina ziet. Profielfoto en omslagfoto allebei op zwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Dark Pact, Profielfoto en omslagfoto allebei op zwart.


Heet niet voor niet Dark Pact hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aDC schreef:
TSFH schreef:
OutsideSpacer schreef:
Arkaine? :cry: Bazenplaten maakten zij.

Zijn allebei gestopt met het maken van muziek.

Toch apart, ik dacht dat 'Adventure' echt bedoeld was als comeback. Die plaat is overigens veel langer geleden uitgebracht dan het lijkt voor m'n gevoel.

Wat zijn trouwens de plannen voor de solo-aliassen van Blackburn en Aeros, met name met betrekking tot releases en labels? Ik zie dat er veel focus ligt op het BMBSQD alias en podcast, maar ook daar zijn eigenlijk nog geen label of releases aan gekoppeld. Komt er wellicht een eigen label aan? Gezien beide heren hier op het forum zitten, zouden jullie zelf wat meer insight kunnen en willen geven? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Dark Pact lijkt ook iets mee gaande als je zijn Facebook pagina ziet. Profielfoto en omslagfoto allebei op zwart.

Zou zonde zij als hij kapt. Ook instagram is zwart..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op basis van veel van zijn releases: Ja!
Op basis van zijn laatste release: Nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 08:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb eerlijk gezegd maar twee platen van hem vet gevonden en dat waren Black Death en The Institution. Verder veel standaard raw imo.

Denk dat hij gewoon zuur is dat hij geen boekingen krijgt en daarom dit doet. Beetje sneu imo gezien de man zelf ook altijd een woordje klaar had over de mensen die hem zouden moeten boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 10:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wat zijn trouwens de plannen voor de solo-aliassen van Blackburn en Aeros, met name met betrekking tot releases en labels? Ik zie dat er veel focus ligt op het BMBSQD alias en podcast, maar ook daar zijn eigenlijk nog geen label of releases aan gekoppeld. Komt er wellicht een eigen label aan? Gezien beide heren hier op het forum zitten, zouden jullie zelf wat meer insight kunnen en willen geven? :)


Goede vraag! Dat de focus op dit moment meer op BMBSQD ligt dan op Blackburn en Aeros solo, heb je goed gezien. We vinden het simpelweg onwijs leuk om samen muziek te maken en alles wat er bij komt kijken. Zowel in de studio als onstage hebben we onwijs veel chemie dus dat willen we niet onderdrukken door solo ook te blijven pushen :) Wat betreft nieuwe muziek kan je dus eigenlijk alleen nog maar BMBSQD tracks verwachten voorlopig!

Releases hebben we nu een paar gehad op verschillende labels (Bomba op NEXT, NSFW met Avana op Fusion) en er liggen nog behoorlijk wat tracks op de plank. Dat we geen label hebben is enerzijds fijn omdat we 100% vrij zijn in wat we maken, aan de andere kant is het releasen veel lastiger. Labels willen ALS ze al een guest release overwegen alleen uitzonderlijk sterke tracks en marketingstrategieën. Dit kost allemaal extra veel tijd waardoor er weer wat minder muziek gemaakt kan worden... Ook werkt Bart fulltime en zit ik (Thijs) in mijn afstudeerjaar. Drukke tijden!

Voor nu zijn er nog geen plannen voor een eigen label, maar we sluiten voor de toekomst niks uit. Wie weet tonen de grote labels in de scene op een moment interesse om BMBSQD te signen en zitten we over een jaar of wat wel daar bij aangesloten! Op dit moment hebben we binnen driekwart jaar al veel meer bereikt dan we hadden durven dromen met BMBSQD, dus we blijven lekker doorgaan met de podcast, gigs en nieuwe muziek en dan zien we wel waar we terecht komen :woot: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 16:30 
 
Hardtraxx Newbie

pim0412 schreef:
Toch apart, ik dacht dat 'Adventure' echt bedoeld was als comeback. Die plaat is overigens veel langer geleden uitgebracht dan het lijkt voor m'n gevoel.


Ik weet zelf niet het doel achter die track maar het laatste nieuws wat ik hoorde is dat ze allebei weer met school begonnen zijn en niet echt meer plezier hadden in het maken van muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 14:27 
 
Hardtraxx Elite

Waverider?
Had een paar leuke plaatjes in 2011/2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Waverider?
Had een paar leuke plaatjes in 2011/2012

is nu Andy SVGE
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen