Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 20 hours ago
TheDonald wrote:Exit mind?
Wat is er gebeurd met ..? (page 58)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
De eeuwige terugkomende naam in dit topic.
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Zamble wrote:
Dat is toch echt The R3belz hoor :P
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Makreel wrote:
Zamble wrote:
Dat is toch echt The R3belz hoor :P
Wat is er eigenlijk met de R3bels gebeurt
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Nuracore wrote:Wat is er eigenlijk met de R3bels gebeurd
Dat is dan weer een vrij eenvoudige vraag om te beantwoorden. The R3bels (Alessandro Pomponio & Leonardo Toni) gingen destijds in 2011 uit elkaar en Leonardo (releaste destijds ook al twee sterke tracks als Maxter) ging verder als The R3belz. Alessandro ging verder in de hard dance scene, maar een simpele google doet mij vermoeden dat die carrière niet echt van de grond is gekomen.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Faalhaas wrote:
Nuracore wrote:Wat is er eigenlijk met de R3bels gebeurd
Dat is dan weer een vrij eenvoudige vraag om te beantwoorden. The R3bels (Alessandro Pomponio & Leonardo Toni) gingen destijds in 2011 uit elkaar en Leonardo (releaste destijds ook al twee sterke tracks als Maxter) ging verder als The R3belz. Alessandro ging verder in de hard dance scene, maar een simpele google doet mij vermoeden dat die carrière niet echt van de grond is gekomen.
Dit verklaart de s en z voor mij een beetje :)
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Traxtorm records? Is het merendeel van de artiesten mee verhuisd naar dogfight? Of is dat een sublabel van traxtorm?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 20 hours ago
Nee, Dogfight is een apart label. Dus qua grote(re) namen zijn Mad Dog, Unexist en Anime daar nu weg. Qua bekende namen heb je op Traxtorm nu nog Tommyknocker, Art of Fighters en nog wat artiesten die er pas een paar jaar zijn. Brutale is wel een side label van Traxtorm.
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Ahha, doordat er precies minder releases van traxtorm kwamen had ik het id dat er meer artiesten vertrokken waren... Even afwachten dus :D
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Misschien is het hier al ergens genoemd hoor, maar waarom is het zo lang stil rondom the Vision? :mad:

EDIT:

Nu we er toch zijn: Neilio?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
poekiepoes12 wrote:Misschien is het hier al ergens genoemd hoor, maar waarom is het zo lang stil rondom the Vision? :mad:

EDIT:

Nu we er toch zijn: Neilio?
The Vision is overgestapt naar Reloaded, ook daar hoor je steeds minder van
P
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
Die heb ik even gemist, jeetje. Maar waarom in hemelsnaam? Had die eenzelfde plan als Waverider?
Ik bedoel, the Vision heeft toch redelijk wat naam gemaakt. Ik check die Reloaded platen nu en zijn allemaal wel wat steviger. Prima te nassen.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
The Vision kwam niet van de grond, toen is hij met Reloaded met verborgen identiteit om beetje te hypen. Vooral gefocust op oudere en wat mindere bekende platen. Maar na maandenlang had hij pas zijn eerste boeking, toen iedereen hem alweer was vergeten. Ondanks dat het misschien niet echt goed is aangepakt, erg zonde dat deze man niet word opgepakt :(
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
MIWER WAS HERE
P
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
MeneerEend wrote:The Vision kwam niet van de grond, toen is hij met Reloaded met verborgen identiteit om beetje te hypen. Vooral gefocust op oudere en wat mindere bekende platen. Maar na maandenlang had hij pas zijn eerste boeking, toen iedereen hem alweer was vergeten. Ondanks dat het misschien niet echt goed is aangepakt, erg zonde dat deze man niet word opgepakt :(
Zonde en ook wel balen dat zo'n keuze volledig verkeerd uitgepakt. Teruggaan naar the Vision is dat nog een optie of is zo'n kans dan bekeken?
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
poekiepoes12 wrote:
MeneerEend wrote:The Vision kwam niet van de grond, toen is hij met Reloaded met verborgen identiteit om beetje te hypen. Vooral gefocust op oudere en wat mindere bekende platen. Maar na maandenlang had hij pas zijn eerste boeking, toen iedereen hem alweer was vergeten. Ondanks dat het misschien niet echt goed is aangepakt, erg zonde dat deze man niet word opgepakt :(
Zonde en ook wel balen dat zo'n keuze volledig verkeerd uitgepakt. Teruggaan naar the Vision is dat nog een optie of is zo'n kans dan bekeken?
Als hij nou gewoon eens even aansluit bij een boekingskantoor komt ie ook beter van de grond in plaats van zelf zijn boekingen te doen :P
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik dacht eerst dat hij onder beide aliassen actief zou blijven. Terug naar The Vision is een optie die nog eens overwogen moet worden lijkt me.
Heel jammer dat Neilio niet meer zo actief is. In november had hij nog een optreden en dat was gewoon weer dik in orde. Hopelijk een tijdelijke inactiviteit.
Als ik er nu aan terug denk was The Vision Vs. Neilio op de afterparty van Defqon vorig jaar echt één van de hoogtepunten :loving:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Beide hebben gewoon zoveel potentie, ik snap echt niet waarom die twee nog niet opgepikt zijn. Terwijl ze toch wel de nodige support hebben gekregen van wat bekendere artiesten (Neilio voornamelijk Da Tweekaz en Wasted Penguinz).
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
View on YouTube

:loving:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Nuracore wrote:Beide hebben gewoon zoveel potentie, ik snap echt niet waarom die twee nog niet opgepikt zijn. Terwijl ze toch wel de nodige support hebben gekregen van wat bekendere artiesten (Neilio voornamelijk Da Tweekaz en Wasted Penguinz).
Daar noem je dan ook twee namen.... Beiden leven alleen van de steevaste fanbase die af en toe een festival of feest bezoeken als een van die twee namen dan daar ook werkelijk staat. Die gaan na die tijd ook echt geen tracklist terug kijken en denken ohja na 40 minuten kwam er een gave track van ene neilo. laat ik hem eens beluisteren. Nee joh die zetten op de fiets naar school/werk een tracklist op spotify aan van Wastedpenguinz/da tweekaz en dat was het dan.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Destijds had ik het er met neilio over alleen hij is zo gedemotiveerd geraakt toen dat lage productie raw in beeld kwam waar iedereen helemaal gek van werd. Wat ik snap. En ja, geen boekingen demotiveerd nog meer terwijl gearbox feestjes uitverkopen. Mja heb hem al heel lang niet meer gesproken, hopelijk horen we nog wat van hem binnenkort!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Arkaine? :cry: Bazenplaten maakten zij.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
simon10pont wrote:Ik dacht eerst dat hij onder beide aliassen actief zou blijven.
Dit dacht ik ook inderdaad. Z'n laatste FB post (zojuist even opgezocht) heb ik ook helemaal gemist destijds. The Vision/Reloaded was toch opgepikt door WeR? Die hebben 'm nou ook niet echt beter gepusht dan DWX.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
pim0412 wrote:
simon10pont wrote:Ik dacht eerst dat hij onder beide aliassen actief zou blijven.
Dit dacht ik ook inderdaad. Z'n laatste FB post (zojuist even opgezocht) heb ik ook helemaal gemist destijds. The Vision/Reloaded was toch opgepikt door WeR? Die hebben 'm nou ook niet echt beter gepusht dan DWX.
nee maar dat was te verwachten met WE R
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 1 day ago
AVIO Records?