Carnifex/Rephex/ABW?
Ook benieuwd naar ja.wrote:Carnifex/Rephex/ABW?
Ook benieuwd naar ja.wrote:Carnifex/Rephex/ABW?
Rephex is nog actief alleen niet in the shit die je gewend bent, maakt nu slechte hardcore tooltje etc. Carnifex weet ik eigenlijk nietwrote:Carnifex/Rephex/ABW?
Ja ik ook iets in die trend, maar meer details zijn er nog niet bekend dus?wrote:Meen gisteren of eergisteren gelezen te hebben dat hij helemaal is gestopt met PP en onder een andere alias bezig is.
Wel terecht toch gezien wat hij de afgelopen periode gepresteerd heeft? Bar weinig dus..wrote:Frontliner
Geen Defqon, ook niet tussen de anthem makers shit die gelekt is door PF?
Ja want iedereen op die lijst is nu nog actief bezig. Niet dat het draait om alles wat ze hebben gedaan of zo.wrote:Wel terecht toch gezien wat hij de afgelopen periode gepresteerd heeft? Bar weinig dus..wrote:Frontliner
Het zelfde geldt eigenlijk ook voor Wildstylez die er dan weer wel staat. Encore is de enige boeiende plaat die hij onder Wildstylez gemaakt heeft de afgelopen periode. Daarvoor was het ook al niet veel soeps meer. Tevens is Encore ookal van Defqon vorig jaar :')
Iemand anders had zijn plekkie meer verdiend op basis van recente prestaties imo.
Maar Wildstylez is nog wel gewoon "actief" bezig. Hij zit qua produceren in een huge dip gezien zijn recente platen. Oh wacht er zijn geen eens recente Wildstylez platen...wrote:Ja want iedereen op die lijst is nu nog actief bezig. Niet dat het draait om alles wat ze hebben gedaan of zo.wrote:Wel terecht toch gezien wat hij de afgelopen periode gepresteerd heeft? Bar weinig dus..wrote:Frontliner
Het zelfde geldt eigenlijk ook voor Wildstylez die er dan weer wel staat. Encore is de enige boeiende plaat die hij onder Wildstylez gemaakt heeft de afgelopen periode. Daarvoor was het ook al niet veel soeps meer. Tevens is Encore ookal van Defqon vorig jaar :')
Iemand anders had zijn plekkie meer verdiend op basis van recente prestaties imo.
Gelukkig kunnen we wel zo ver denken niet?
En wat nou als ie al die nieuwe platen bewaard heeft om ze voor het eerst op Defqon te kunnen draaien?wrote:Oh wacht er zijn geen eens recente Wildstylez platen...
Lijkt me niet dat je een heel jaar vrijwel niks nieuws laat horen omdat je alles op de Defqon voor het eerst wilt draaien. Maar we zullen zien. Als hij 8 of meer nieuwe tracks laat horen krijg je bier van mewrote:En wat nou als ie al die nieuwe platen bewaard heeft om ze voor het eerst op Defqon te kunnen draaien?wrote:Oh wacht er zijn geen eens recente Wildstylez platen...
Edit: Never Mind. Je doet dit toch alleen maar om het happen. Ik zal wel de slimste van ons 2e zijn en gewoon nooit meer een discussie met je aangaan. Ben wel klaar met dat tyfus gezeik de hele tijd. Ik heb in het Zever topic aangegeven te stoppen met trollen en dat het fijn zou zijn als jij stopt met happen. Ik hou me er netjes aan en trol niet meer maar jij blijft op de zelfde onvolwassen manier doorgaan met happen. Grow up en negeer mijn berichten gewoon als je het er niet mee eens bent.wrote:Veranderd nog steeds niks aan het feit dat een groot deel daar in de line up ook vandaag niet meer heel actief maar bij Wildstylez is het erg dat hij niet zo snel platen er uit pompt zoals je gemiddelde rommelartiest.
SVB moet gewoon weer even dom janken.
Als ik het bij SVB doe, moet ik het ook bij jou doen, anders is het weer janken geblazenwrote:Verandert nog steeds niks aan het feit dat een groot deel daar in de line up ook vandaag niet meer heel actief maar bij Wildstylez is het erg dat hij niet zo snel platen er uit pompt zoals je gemiddelde rommelartiest.
SVB moet gewoon weer even dom janken.
Ik zeg ook dat ik dat vanaf nu niet meer ga doenwrote:jij hapt hier anders ook aardig, als je nou echt slim bent reageer je er niet eens op