Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Carnifex/Rephex/ABW?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Carnifex/Rephex/ABW?


Ook benieuwd naar ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Carnifex/Rephex/ABW?


Rephex is nog actief alleen niet in the shit die je gewend bent, maakt nu slechte hardcore tooltje etc. Carnifex weet ik eigenlijk niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carnifex is doorgegaan als Miosa in de hardcore, begonnen leuk (Methadone Music :loving: ), maar daarna met het Hardcore Blasters schip gezonken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:16 
 
Hardtraxxer

Sven van Psyko Punkz? Net het interview van Wietse op Hard News gelezen, maar staat verder niks over in wat Sven nu mee bezig is of gaat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meen gisteren of eergisteren gelezen te hebben dat hij helemaal is gestopt met PP en onder een andere alias bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:18 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Meen gisteren of eergisteren gelezen te hebben dat hij helemaal is gestopt met PP en onder een andere alias bezig is.

Ja ik ook iets in die trend, maar meer details zijn er nog niet bekend dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet inderdaad niet onder welke alias. Werd in dat desbetreffende bericht ook niet gemeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner

Geen Defqon, ook niet tussen de anthem makers shit die gelekt is door PF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich geen gemis, al had hij op de Magenta wel mogen staan van mij. Toch altijd weer leuke platen van hem van vroeger. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Frontliner

Geen Defqon, ook niet tussen de anthem makers shit die gelekt is door PF?

Wel terecht toch gezien wat hij de afgelopen periode gepresteerd heeft? Bar weinig dus..
Het zelfde geldt eigenlijk ook voor Wildstylez die er dan weer wel staat. Encore is de enige boeiende plaat die hij onder Wildstylez gemaakt heeft de afgelopen periode. Daarvoor was het ook al niet veel soeps meer. Tevens is Encore ookal van Defqon vorig jaar :')

Iemand anders had zijn plekkie meer verdiend op basis van recente prestaties imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Rickzel schreef:
Frontliner

Geen Defqon, ook niet tussen de anthem makers shit die gelekt is door PF?

Wel terecht toch gezien wat hij de afgelopen periode gepresteerd heeft? Bar weinig dus..
Het zelfde geldt eigenlijk ook voor Wildstylez die er dan weer wel staat. Encore is de enige boeiende plaat die hij onder Wildstylez gemaakt heeft de afgelopen periode. Daarvoor was het ook al niet veel soeps meer. Tevens is Encore ookal van Defqon vorig jaar :')

Iemand anders had zijn plekkie meer verdiend op basis van recente prestaties imo.


Ja want iedereen op die lijst is nu nog actief bezig. Niet dat het draait om alles wat ze hebben gedaan of zo.

Gelukkig kunnen we wel zo ver denken niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mis hem ook niet, maar het is wel opvallend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez is vorig jaar ook nog bezig geweest met Project One.

Maar frontliner is van agency veranderd tijdje terug, wellicht dat dit ook meespeelt.
algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-63975.html#p1643692
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Rickzel schreef:
Frontliner

Geen Defqon, ook niet tussen de anthem makers shit die gelekt is door PF?

Wel terecht toch gezien wat hij de afgelopen periode gepresteerd heeft? Bar weinig dus..
Het zelfde geldt eigenlijk ook voor Wildstylez die er dan weer wel staat. Encore is de enige boeiende plaat die hij onder Wildstylez gemaakt heeft de afgelopen periode. Daarvoor was het ook al niet veel soeps meer. Tevens is Encore ookal van Defqon vorig jaar :')

Iemand anders had zijn plekkie meer verdiend op basis van recente prestaties imo.


Ja want iedereen op die lijst is nu nog actief bezig. Niet dat het draait om alles wat ze hebben gedaan of zo.

Gelukkig kunnen we wel zo ver denken niet?

Maar Wildstylez is nog wel gewoon "actief" bezig. Hij zit qua produceren in een huge dip gezien zijn recente platen. Oh wacht er zijn geen eens recente Wildstylez platen...

Als je hem wilt boeken om wat hij vroeger gedaan heeft zet je hem toch op een classic stage en niet op vrijdag in de blue. Wat moet hij aan eigen werk gaan draaien? Allemaal tracks van één jaar of ouder en voor de rest zijn set opvullen met P1 platen en tracks van andere? Kei leuk voor de mensen op ht die daar op zitten te wachten maar het slaat toch nergens op dat een artiest die zo weinig presteert op recentelijk gebied in de blue staat. Heel motiverend ook voor de artiesten die zich het hele jaar de pleuris produceren en hopen op een plekje in de blue op vrijdag om Defqon te openen, en dat ze dan zien dat die plek naar Wildstylez gaat die onder Wildstylez geen drol meer presteert.

Sws vrij slecht argument ook imo 'om wat hij ooit gedaan heeft'. Door wat hij toen deed heeft hij toen toch ook al op Defqon mogen staan? Nu is het het de beurt aan de artieste die op dit moment goede dingen laten horen en daar hoort Wildstylez op dit moment absoluut niet bij. Ook hij hoort zijn plekje op Defqon gewoon te verdienen imo want hij is nog steeds actief bezig. Dat je op een line-up een paar namen/acts neerzet die gestopt zijn om hype of nostalgie op te roepen begrijp ik maar Wildstylez behoort nog niet tot dat gestopte groepje.

Edit: Wat als Brennan Heart een heel jaar niks tot nauwelijks zou produceren of uitbrengen en ze hem volgend jaar vrolijk op vrijdag in de blue zetten? Ga je hem dan ook defenden of ga je dan zoals jij dat zo goed kan er schande over spreken dat z'n man nog geboekt word hiervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Oh wacht er zijn geen eens recente Wildstylez platen...

En wat nou als ie al die nieuwe platen bewaard heeft om ze voor het eerst op Defqon te kunnen draaien? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Svbtwee schreef:
Oh wacht er zijn geen eens recente Wildstylez platen...

En wat nou als ie al die nieuwe platen bewaard heeft om ze voor het eerst op Defqon te kunnen draaien? ;)

Lijkt me niet dat je een heel jaar vrijwel niks nieuws laat horen omdat je alles op de Defqon voor het eerst wilt draaien. Maar we zullen zien. Als hij 8 of meer nieuwe tracks laat horen krijg je bier van me :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Make The Crowd move heeft die ook nog gemaakt. Wildstylez is indd nog bezig geweest met P1 en ik ben blij dat hij op the Gathering staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar die was al van xqlusive Wildstylez in chile, alleen laat uitgebracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Veranderd nog steeds niks aan het feit dat een groot deel daar in de line up ook vandaag niet meer heel actief maar bij Wildstylez is het erg dat hij niet zo snel platen er uit pompt zoals je gemiddelde rommelartiest.

SVB moet gewoon weer even dom janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Veranderd nog steeds niks aan het feit dat een groot deel daar in de line up ook vandaag niet meer heel actief maar bij Wildstylez is het erg dat hij niet zo snel platen er uit pompt zoals je gemiddelde rommelartiest.

SVB moet gewoon weer even dom janken.

Edit: Never Mind. Je doet dit toch alleen maar om het happen. Ik zal wel de slimste van ons 2e zijn en gewoon nooit meer een discussie met je aangaan. Ben wel klaar met dat tyfus gezeik de hele tijd. Ik heb in het Zever topic aangegeven te stoppen met trollen en dat het fijn zou zijn als jij stopt met happen. Ik hou me er netjes aan en trol niet meer maar jij blijft op de zelfde onvolwassen manier doorgaan met happen. Grow up en negeer mijn berichten gewoon als je het er niet mee eens bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 18:10 
 

jij hapt hier anders ook aardig, als je nou echt slim bent reageer je er niet eens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Verandert nog steeds niks aan het feit dat een groot deel daar in de line up ook vandaag niet meer heel actief maar bij Wildstylez is het erg dat hij niet zo snel platen er uit pompt zoals je gemiddelde rommelartiest.

SVB moet gewoon weer even dom janken.


Als ik het bij SVB doe, moet ik het ook bij jou doen, anders is het weer janken geblazen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
jij hapt hier anders ook aardig, als je nou echt slim bent reageer je er niet eens op

Ik zeg ook dat ik dat vanaf nu niet meer ga doen :) maar dat is niet altijd even makkelijk. Het hele probleem zou in een keer opgelost zijn als ook Broken Balance zich normaal gaat gedragen en stopt met het constant happen. Ik ben gestopt met trollen. Ik zal nu ook stoppen met uberhaupt nog te reageren als hij weer hapt, maar alles komt nu van 1 kant. Ik pas mijn gedrag aan en wil op een leuke normale voet met jullie verder en BB gaat vrolijk op dezelfde flauwe voet door. Zo stopt dit dus nooit. Hij zal ook blijven happen ookal reageer ik niet meer op hem. Des te leuker het voor hem wordt om toch een reactie proberen te provoceren.

Ik vind dit niet meer leuk en heb dat in het Zever topic al aangegeven dat het voor mij klaar is met dat kut gedoe naar elkaar. Ik wil niet op deze voet verder en toon mijn goede wil. BB doet dat niet en gaat op dezelfde kut manier door.

Bij alle langlopende kut discussies die ik de gehad heb sinds ik terug ben is BB betrokken. Dat is echt geen toeval. Het ligt echt niet allemaal alleen maar aan mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik zal nu ook stoppen met uberhaupt nog te reageren als hij weer hapt



Betekent dit dus dat het afgelopen is met het leuke leesvoer? :cry:
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen