Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
De loudness edit van Lets get weird
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Dj Norman?
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Raw Alliance?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Fusion Records? Loopt helemaal leeg ofzo en verdwijnt langzaam out of the picture.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
TSFH wrote:Fusion Records? Loopt helemaal leeg ofzo en verdwijnt langzaam out of the picture.
het lijkt momenteel idd vrij rustig, maar Titan, The Pitcher, Requiem komen toch nog regelmatig met releases en worden veel geboekt toch?

Apexx klopt ook aan de deur. Ook fusion
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
TSFH wrote:Fusion Records? Loopt helemaal leeg ofzo en verdwijnt langzaam out of the picture.
Recent 2 acts bij Fusion aangeslote. Deluzion & Retrospect
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zou nou niet echt acts die op het punt staan om door te breken. Fusion is meer een freestyle label aan het worden imo.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
http://www.fusionbv.com/artists

Enige die veel freestyle maakt is Zany toch?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Rickzel wrote:http://www.fusionbv.com/artists

Enige die veel freestyle maakt is Zany toch?
Dany BPM heeft 2 releases op Fusion, die zit dan waarschijnlijk ook sinds relatief korte tijd bij het label en maakt Freestyle.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Lenny wrote:Zou nou niet echt acts die op het punt staan om door te breken. Fusion is meer een freestyle label aan het worden imo.
Heeft vaak toch wel een beetje tijd nodig voordat artiesten doorbreken
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Kamui?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Illegal Chemistry?
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Leonidas wrote:Kamui?
Die ging volgens mij de studios weer in maar sinds dien uit het zicht.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
F8trix? :lol:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
StevenvanKuijk wrote:F8trix? :lol:
Wat is er gebeurd met ..? (page 57)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Hij postte vandaag wel wat op facebook:

Wat is er gebeurd met ..?
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ja daar doelde ik idd op, die gast was echt helemaal uit m'n vizier ^^
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Authentic?
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
De andere 'helft' van Toneshifterz? Weet dat hij vanwege gezondheidsredenen jaren geleden een stap achteruit heeft gezet. Ik was in de veronderstelling dat hij terug zou keren als het beter met hem gaat. Ik vraag dit omdat Toneshifterz sinds zijn vertrek nooit meer zulke klappers heeft gemaakt :aww:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
poekiepoes12 wrote:De andere 'helft' van Toneshifterz? Weet dat hij vanwege gezondheidsredenen jaren geleden een stap achteruit heeft gezet. Ik was in de veronderstelling dat hij terug zou keren als het beter met hem gaat. Ik vraag dit omdat Toneshifterz sinds zijn vertrek nooit meer zulke klappers heeft gemaakt :aww:
Volgens mij is degene met de gezondheidsproblemen (Elie) juist nu alleen Toneshifterz aan het voortzetten.

De ander (Olcay) heeft tijdens de gezondheidsproblemen van Elie het eerst alleen gedaan (onder andere op Decibel 2012), maar is nu helemaal gestopt. Geen idee eigenlijk waarom...
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Vitality wrote:
poekiepoes12 wrote:De andere 'helft' van Toneshifterz? Weet dat hij vanwege gezondheidsredenen jaren geleden een stap achteruit heeft gezet. Ik was in de veronderstelling dat hij terug zou keren als het beter met hem gaat. Ik vraag dit omdat Toneshifterz sinds zijn vertrek nooit meer zulke klappers heeft gemaakt :aww:
Volgens mij is degene met de gezondheidsproblemen (Elie) juist nu alleen Toneshifterz aan het voortzetten.

De ander (Olcay) heeft tijdens de gezondheidsproblemen van Elie het eerst alleen gedaan (onder andere op Decibel 2012), maar is nu helemaal gestopt. Geen idee eigenlijk waarom...
Kan goed zijn dat ik me vergis hoor. Ik luister al die warm up mixjes voor Vroeger was alles beter en dan mis je toch die oude Toneshifterz man.. Die stond gewoon aan de top toen. Ondanks dat zoals afgelopen week op Hard Bass stond is het laatste wat me echt boeide Parachutes en How could it be.
D
Hardtraxxer
71 posts member since 2015
last seen May 2020
poekiepoes12 wrote:
Vitality wrote:

Kan goed zijn dat ik me vergis hoor. Ik luister al die warm up mixjes voor Vroeger was alles beter en dan mis je toch die oude Toneshifterz man.. Die stond gewoon aan de top toen. Ondanks dat zoals afgelopen week op Hard Bass stond is het laatste wat me echt boeide Parachutes en How could it be.
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Chroman wrote:
Wat is er gebeurd met ..? (page 57)
Hij staat nu op Groove Garden (20-05-2017) met 15 years of scantraxx Classic set, misschien word hij nu weer vaker geboekt?
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
The Warriorz, act van Artic & Desnar? Na 1 release ook niks meer van vernomen.