Ah dacht ik al, thx!wrote:Volgens mij is die er mee opgehouden. Hij deed sowieso vrij weinig voor de Beat Providers volgens mijwrote:Beat Providers? Edward is doorgegaan als E-force, iemand enig idee waar Roy is gebleven?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxxer
- 249 posts member since 2010
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Ik wist dat het een van hun aliassen is (alleen van Antonio geloof ik) maar niet dat ze er niks meer mee doen. Zonde, vond de tracks van HS Masterz een stuk vetter dan van Technoboy en Tuneboywrote:Is een alias van Technoboy & Antonio Dona, waar ze tegenwoordig niks meer mee doen. Hetzelfde geldt voor de aliassen Builder/ Dark Oscillators/ The Raiders/ The Nasty Boyz enzovoort enzovoort.wrote:Hardstyle Masterz? Laatste release was Risk / Les Phases geloof ik en dat is al weer een hele tijd geleden..
Aah... Excuses dan. Best vaag met dezelfde artiestennaamwrote:Haha die Jones is een belg en is zo ver ik weet ook nooit bezig geweest met hardstyle.wrote:Jones zit nu bij Dirty Workz, alleen denk ik dat hij wat van de Hardstyle kant is afgeweken http://www.facebook.com/jonesmedia
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Jones is trouwens Fusion. Donkey Rollers oa en doet veel voor Fusion.wrote:Aah... Excuses dan. Best vaag met dezelfde artiestennaamwrote:Haha die Jones is een belg en is zo ver ik weet ook nooit bezig geweest met hardstyle.wrote:Jones zit nu bij Dirty Workz, alleen denk ik dat hij wat van de Hardstyle kant is afgeweken http://www.facebook.com/jonesmedia
-
A
??????????????????????????????????????????????
Je bent in de war met Jowan?wrote:
Jones is trouwens Fusion. Donkey Rollers oa en doet veel voor Fusion.
Omdat als je over de tijdspan van hardcore kijkt, 20-25 jaar, er wel tonnen dj's zijn gestopt als je naar early kijkt.wrote: Denk niet dat veel mensen hier weten wat er met bijvoorbeeld een Knightvision of een JDA is gebeurd. Maar men mag vragen
En de redenen zijn makkelijk
1. Early veranderde naar het hedendaagse en dat beviel veel niet daarom stopten ze
(The Prophet, Buzz Fuzz o.a)
2. Hardcore ging zogezegd "dood" rond het jaar 2000, daardoor stopten veel dj's.
Daaronder vielen veel early dj's. Hardcore had rond 1995 - 2000 2x zo veel dj's als nu, waaronder veel 1 hit wonders zaten. Die stopten vooral.
3. Hardcore is al oud. De mensen zelf worden ook oud, krijgen een familie enz.
(Hamunaptra, Headbanger)
4. Door reden 3 gaan veel hun eigen label maken en managen, hebben geen tijd meer voor producen.
(The Stunned Guys, Bass-D & King Matthew, Panic)
Twee speciale gevallen zijn dan Dj Unity en 3 Steps Ahead. R.I.P.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
3 Steps Ahead R.I.P!
wrote:Je bent in de warwrote:
-
IHardtraxxer
- last seen Jun 2024
Maar hij wist toch alles?wrote:wrote:Je bent in de warwrote:
Klopt.. TBY heeft een tijdje geleden volgens mij in een interview aangegeven zich te richten op Technoboy en TNT. Dus de rest van de aliassen van die 2 bij Titanic zal je denk ik weinig meer van gaan horen!wrote:Is een alias van Technoboy & Antonio Dona, waar ze tegenwoordig niks meer mee doen. Hetzelfde geldt voor de aliassen Builder/ Dark Oscillators/ The Raiders/ The Nasty Boyz enzovoort enzovoort.wrote:Hardstyle Masterz? Laatste release was Risk / Les Phases geloof ik en dat is al weer een hele tijd geleden..
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Iemand had gevraagd wat desnar doet,
Hij is nu meer bezig met zijn hardcore alias humanity force
Hij is nu meer bezig met zijn hardcore alias humanity force
-
DArtiest
- 584 posts member since 2011
- last seen Apr 2024
Mani (ik dus) draait elke week een early hardstyle set op Fear.fm hard. Qua producties is het rustig omdat er de tijd niet voor is en omdat ik persoonlijk geen affiniteit heb met de huidige hardstyle. Dus ik draai veel early en ben ook zeker beschikbaar voor boekingen wat betreft early. Maar de early hardstyle scene is nog jong en trekt momenteel alleen volk met line ups gevuld met de grote jongens van toen zo blijkt het.wrote:Hier nog meer namen waar je eigenlijk nooit meer iets van hoort:
Clive King
N3ck
Vortex
Pulse
Audio Damage
JDX (heel af en toe nog iets)
Brainkicker
Haze
Rephex
Erik T
Silver Nikan
Philippe Rochard
Ivan Carsten
Bruno Power
Max B Grant
Mani
Grandmaster Q
JTS
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Low-E & Alter Egosz en Gentalica hoor je ook maar weinig meer van?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Low-E:wrote:Low-E & Alter Egosz en Gentalica hoor je ook maar weinig meer van?
Zitten weer dingen aan te komen van hem, had hem er laatst over gesproken.
Alter Egosz:
Geen idee hoe dat zit.
Gentalica:
Is een alias van Alphaverb, en als ik me niet vergis was daar laatst een Hardtrance release van
Intractable One! Daar hoor ik ook niks meer over!
Heeft nog gewoon een paar keer gedraaid deze zomer. Niks aan de hand dus verder naar mijn weten.wrote:Intractable One! Daar hoor ik ook niks meer over!
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Ahaa, weten we dat ook weerwrote:
Gentalica:
Is een alias van Alphaverb, en als ik me niet vergis was daar laatst een Hardtrance release van
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Heeft samen C (Crowd Analyzer) Gemaakt samen met Alphaverb!wrote:Intractable One! Daar hoor ik ook niks meer over!
-
A
Klopt!wrote:Intractable One! Daar hoor ik ook niks meer over!
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
En die aliassen van TBY? Zoals DJ Gius, the KGB'S, dark oscillators etc? Of zouden het toch gewoon alleen TBY en tuneboy zijn...
Gast, dat staat gewoon nog op dezelfde pagina uitgelegd als waar je het vraagt 
-
MHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2011
- last seen Feb 2025
Haha idd lolwrote:Gast, dat staat gewoon nog op dezelfde pagina uitgelegd als waar je het vraagt
Aliassen van TBY zegt ie danwrote:En die aliassen van TBY? Zoals DJ Gius, the KGB'S, dark oscillators etc? Of zouden het toch gewoon alleen TBY en tuneboy zijn...
-
IHardtraxxer
- last seen Jun 2024
wrote:En die aliassen van TBY? Zoals DJ Gius, the KGB'S, dark oscillators etc? Of zouden het toch gewoon alleen TBY en tuneboy zijn...