wrote:ff pagina 1 t/m 50 terug lezen, kom je het vast tegenwrote:Wat is daar mee gebeurd dan?wrote:Oeh yes, bijna nieuwe pagina, kunnen we weer naar the R3bels vragen
Tradities in eren houden.
wrote:ff pagina 1 t/m 50 terug lezen, kom je het vast tegenwrote:Wat is daar mee gebeurd dan?wrote:Oeh yes, bijna nieuwe pagina, kunnen we weer naar the R3bels vragen
Serieus?wrote:De collab tussen Radical Redemption & Frontliner.
Vorige zomer zaten ze samen in de studio en zeiden ze dat de track bijna of was.
wrote:Serieus?wrote:De collab tussen Radical Redemption & Frontliner.
Vorige zomer zaten ze samen in de studio en zeiden ze dat de track bijna of was.
Hij zou niet optijd klaar zijn voor the one man army, daarna is er niets meer over gezegdwrote:De collab tussen Radical Redemption & Frontliner.
Ah okay thanks dat wist ik nietwrote:Hij zou niet optijd klaar zijn voor the one man army, daarna is er niets meer over gezegdwrote:De collab tussen Radical Redemption & Frontliner.
Oeps, dit is mij ontgaan. Mijn wel gemeende excuses SVBwrote:Mis ik de grap, of hebben jullie niet door dat er vorige zomer in de vraag staat?
Wist je dat ... Topic (page 2371)
Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??) (page 17)
Kunnen we daar ook over op houdenwrote:The Rebelz wil om persoonlijke redenen, hebben wij van horen zeggen, nooit meer voor publiek draaien. Hij voelt zich daar niet prettig bij.
Vroeg ik mij ook net af!wrote:Donnie Darko? Had degelijke QULT-setjes altijd...
The re-volt project will not be continued in the future, please like my alterego DJ Marcky @ www.facebook.com/dj.marcky.be ; Muchos gracias
Als hij gewoon normaal had gedaan dan had hij nu de bekendheid van Requiem gehad denk ik.wrote:Dat is geen garantie voor succes he... (Thyron)