Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
En met The R3bels?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Haha, wat was nou eigenlijk precies de reden dat hij van R3bels naar R3belz ging toen ze uit elkaar gingen?

Is dat een rechten ding? zodat die andere gozer nergens meer recht op heeft ofzo? Of hoe moet ik dat voor me zien :P
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Z is gewoon cooler dan een s :cool:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Denk mss een rechtendingetje, of anders een kleine verandering voor de duidelijkheid ofzo...?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ik meende dat ze eerst met z'n tweeën waren, toen de ander ermee ophield is de s veranderd in een z.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 16 minutes ago
Zegt Rickzel toch ook :P Gaat hem om de reden
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
The Skribbler wrote:of anders een kleine verandering voor de duidelijkheid ofzo...?
Had dan maar meteen The Rebels gedaan xd
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
wootum wrote:Zegt Rickzel toch ook :P Gaat hem om de reden
Compleet overheen gelezen :$
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
wootum wrote:Zegt Rickzel toch ook :P Gaat hem om de reden
Nou bij deze, dit ís de exacte reden. Om te laten zien dat ze niet meer bij elkaar waren.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 19 hours ago
Had Toneshifterz vorig jaar niet aangekondigd tijdens Hard Baas om met een album te komen? Weinig mee gebeurd volgens mij..
Hardtraxxer
203 posts member since 2015
Appelsapman wrote:Had Toneshifterz vorig jaar niet aangekondigd tijdens Hard Baas om met een album te komen? Weinig mee gebeurd volgens mij..
Toen al niks van meegekregen :lol:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Shellshock?
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
A-Lusion? Ja ik weet dat hij nog volop bezig is met producen (en een kind heeft), maar ik zie hem echt nooit op een line-up staan. Soms wel in het buitenland, maar nooit genoeg om van te kunnen leven lijkt me?
S
Gigg wrote:A-Lusion? Ja ik weet dat hij nog volop bezig is met producen (en een kind heeft), maar ik zie hem echt nooit op een line-up staan. Soms wel in het buitenland, maar nooit genoeg om van te kunnen leven lijkt me?
Hij geeft oa produceerlessen, doet aan mastering en is volgens mij actief in grafische vormgeving.
P
Hardtraxxer
211 posts member since 2014
last seen Aug 2020
The Anarchist?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Lenny wrote:The Anarchist was altijd een duo. 1 producer 1 dj. De producer werkt nu samen met The Prophet(?). Hints waren wel duidelijk op de Insta van Dov.

De DJ van The Anarchist doet houseng volgens mij.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Chaotic Spirit/Polish Raw Showcase

Je hoort bijna niks meer van hun, Regain draait die platen ook niet meer. Bedoel dan de platen zoals The Reckoning, Angel of Death en Infinite.. Prima platen ondanks het hoge kickscreech gehalte maar mede daarom past het weer prima in de raw hype van tegenwoordig..
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
yowan wrote:Chaotic Spirit/Polish Raw Showcase

Je hoort bijna niks meer van hun, Regain draait die platen ook niet meer. Bedoel dan de platen zoals The Reckoning, Angel of Death en Infinite.. Prima platen ondanks het hoge kickscreech gehalte maar mede daarom past :love: het weer prima in de raw hype van tegenwoordig..
Nou je het zegt inderdaad, geen idee waar die zijn gebleven. The angel of death is wel echt een heel vet nummer :love:
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Ik heb zo het idee dat dat kleine propje het heeft verpest door zijn social media gedrag. Wat een blaaskaak is dat zeg :thumbdown:
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Blear wrote:Ik heb zo het idee dat dat kleine propje het heeft verpest door zijn social media gedrag. Wat een blaaskaak is dat zeg :thumbdown:
Wat bedoel je precies?
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Iqon?

dat feest van q-dance in australie heeft toch 2 edities gehad? vraag me af waarom dat is gestopt
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
Ultraterrorloudsound wrote:Iqon?

dat feest van q-dance in australie heeft toch 2 edities gehad? vraag me af waarom dat is gestopt
Ik had eens ergens gelezen dat het niet rendabel genoeg was. Weet niet echt meer waar.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Er was maar 1 editie van, die met anthem van noisecontrollers
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
FIFO wrote:
yowan wrote:Chaotic Spirit/Polish Raw Showcase

Je hoort bijna niks meer van hun, Regain draait die platen ook niet meer. Bedoel dan de platen zoals The Reckoning, Angel of Death en Infinite.. Prima platen ondanks het hoge kickscreech gehalte maar mede daarom past :love: het weer prima in de raw hype van tegenwoordig..
Nou je het zegt inderdaad, geen idee waar die zijn gebleven. The angel of death is wel echt een heel vet nummer :love:
2 maanden geleden poste hij nog een remix van Olivier Heldens - Melody.

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Oeh yes, bijna nieuwe pagina, kunnen we weer naar the R3bels vragen :drool: