Hardtraxx Veteran

En met The R3bels?
Hardtraxx Veteran

Haha, wat was nou eigenlijk precies de reden dat hij van R3bels naar R3belz ging toen ze uit elkaar gingen?

Is dat een rechten ding? zodat die andere gozer nergens meer recht op heeft ofzo? Of hoe moet ik dat voor me zien :P

Z is gewoon cooler dan een s :cool:
Hardtraxx Veteran

Denk mss een rechtendingetje, of anders een kleine verandering voor de duidelijkheid ofzo...?
Hardtraxx Crew

Ik meende dat ze eerst met z'n tweeën waren, toen de ander ermee ophield is de s veranderd in een z.
Hardtraxx Crew

Zegt Rickzel toch ook :P Gaat hem om de reden
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
of anders een kleine verandering voor de duidelijkheid ofzo...?

Had dan maar meteen The Rebels gedaan xd
Hardtraxx Crew

wootum schreef:

Compleet overheen gelezen :$
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Nou bij deze, dit ís de exacte reden. Om te laten zien dat ze niet meer bij elkaar waren.
Hardtraxxer

Had Toneshifterz vorig jaar niet aangekondigd tijdens Hard Baas om met een album te komen? Weinig mee gebeurd volgens mij..
Hardtraxxer

Appelsapman schreef:
Had Toneshifterz vorig jaar niet aangekondigd tijdens Hard Baas om met een album te komen? Weinig mee gebeurd volgens mij..

Toen al niks van meegekregen :lol:
Hardtraxx Elite

Shellshock?
Hardtraxxer

A-Lusion? Ja ik weet dat hij nog volop bezig is met producen (en een kind heeft), maar ik zie hem echt nooit op een line-up staan. Soms wel in het buitenland, maar nooit genoeg om van te kunnen leven lijkt me?

Gigg schreef:
A-Lusion? Ja ik weet dat hij nog volop bezig is met producen (en een kind heeft), maar ik zie hem echt nooit op een line-up staan. Soms wel in het buitenland, maar nooit genoeg om van te kunnen leven lijkt me?

Hij geeft oa produceerlessen, doet aan mastering en is volgens mij actief in grafische vormgeving.
Hardtraxxer

The Anarchist?
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
The Anarchist was altijd een duo. 1 producer 1 dj. De producer werkt nu samen met The Prophet(?). Hints waren wel duidelijk op de Insta van Dov.

De DJ van The Anarchist doet houseng volgens mij.
Hardtraxx Veteran

Chaotic Spirit/Polish Raw Showcase

Je hoort bijna niks meer van hun, Regain draait die platen ook niet meer. Bedoel dan de platen zoals The Reckoning, Angel of Death en Infinite.. Prima platen ondanks het hoge kickscreech gehalte maar mede daarom past het weer prima in de raw hype van tegenwoordig..
Hardtraxxer

yowan schreef:

Je hoort bijna niks meer van hun, Regain draait die platen ook niet meer. Bedoel dan de platen zoals The Reckoning, Angel of Death en Infinite.. Prima platen ondanks het hoge kickscreech gehalte maar mede daarom past :love: het weer prima in de raw hype van tegenwoordig..

Nou je het zegt inderdaad, geen idee waar die zijn gebleven. The angel of death is wel echt een heel vet nummer :love:
Hardtraxxer

Ik heb zo het idee dat dat kleine propje het heeft verpest door zijn social media gedrag. Wat een blaaskaak is dat zeg :thumbdown:
Hardtraxxer

Blear schreef:
Ik heb zo het idee dat dat kleine propje het heeft verpest door zijn social media gedrag. Wat een blaaskaak is dat zeg :thumbdown:

Wat bedoel je precies?
Hardtraxxer

Iqon?

dat feest van q-dance in australie heeft toch 2 edities gehad? vraag me af waarom dat is gestopt
Hardtraxxer

Ultraterrorloudsound schreef:
Iqon?

dat feest van q-dance in australie heeft toch 2 edities gehad? vraag me af waarom dat is gestopt

Ik had eens ergens gelezen dat het niet rendabel genoeg was. Weet niet echt meer waar.
Hardtraxx Veteran

Er was maar 1 editie van, die met anthem van noisecontrollers
Hardtraxxer

FIFO schreef:
yowan schreef:

Je hoort bijna niks meer van hun, Regain draait die platen ook niet meer. Bedoel dan de platen zoals The Reckoning, Angel of Death en Infinite.. Prima platen ondanks het hoge kickscreech gehalte maar mede daarom past :love: het weer prima in de raw hype van tegenwoordig..

Nou je het zegt inderdaad, geen idee waar die zijn gebleven. The angel of death is wel echt een heel vet nummer :love:

2 maanden geleden poste hij nog een remix van Olivier Heldens - Melody.

Hardtraxx Veteran

Oeh yes, bijna nieuwe pagina, kunnen we weer naar the R3bels vragen :drool:
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen