En met The R3bels?
Is dat een rechten ding? zodat die andere gozer nergens meer recht op heeft ofzo? Of hoe moet ik dat voor me zien
Had dan maar meteen The Rebels gedaanwrote:of anders een kleine verandering voor de duidelijkheid ofzo...?
Compleet overheen gelezenwrote:Zegt Rickzel toch ookGaat hem om de reden
Nou bij deze, dit ís de exacte reden. Om te laten zien dat ze niet meer bij elkaar waren.wrote:Zegt Rickzel toch ookGaat hem om de reden
Toen al niks van meegekregenwrote:Had Toneshifterz vorig jaar niet aangekondigd tijdens Hard Baas om met een album te komen? Weinig mee gebeurd volgens mij..
Hij geeft oa produceerlessen, doet aan mastering en is volgens mij actief in grafische vormgeving.wrote:A-Lusion? Ja ik weet dat hij nog volop bezig is met producen (en een kind heeft), maar ik zie hem echt nooit op een line-up staan. Soms wel in het buitenland, maar nooit genoeg om van te kunnen leven lijkt me?
wrote:The Anarchist was altijd een duo. 1 producer 1 dj. De producer werkt nu samen met The Prophet(?). Hints waren wel duidelijk op de Insta van Dov.
De DJ van The Anarchist doet houseng volgens mij.
Nou je het zegt inderdaad, geen idee waar die zijn gebleven. The angel of death is wel echt een heel vet nummerwrote:Chaotic Spirit/Polish Raw Showcase
Je hoort bijna niks meer van hun, Regain draait die platen ook niet meer. Bedoel dan de platen zoals The Reckoning, Angel of Death en Infinite.. Prima platen ondanks het hoge kickscreech gehalte maar mede daarom pasthet weer prima in de raw hype van tegenwoordig..
Wat bedoel je precies?wrote:Ik heb zo het idee dat dat kleine propje het heeft verpest door zijn social media gedrag. Wat een blaaskaak is dat zeg
Ik had eens ergens gelezen dat het niet rendabel genoeg was. Weet niet echt meer waar.wrote:Iqon?
dat feest van q-dance in australie heeft toch 2 edities gehad? vraag me af waarom dat is gestopt
2 maanden geleden poste hij nog een remix van Olivier Heldens - Melody.wrote:Nou je het zegt inderdaad, geen idee waar die zijn gebleven. The angel of death is wel echt een heel vet nummerwrote:Chaotic Spirit/Polish Raw Showcase
Je hoort bijna niks meer van hun, Regain draait die platen ook niet meer. Bedoel dan de platen zoals The Reckoning, Angel of Death en Infinite.. Prima platen ondanks het hoge kickscreech gehalte maar mede daarom pasthet weer prima in de raw hype van tegenwoordig..