Robin Clark ?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Had volgens mij een meningsverschil met TMS, waardoor hij daar niet meer te horen is en sindsdien weinig van gehoord.
I.v.m. werk zo goed als geen tijd meer voor en m'n interesse in de hardstyle is de afgelopen 1 á 2 jaar ook flink minder geworden 
Nog nieuws rond Chain Reaction? Begint toch raar te worden zo'n lange tijd geen nieuws rond tracks e.d.
Crypsis is te druk met z'n nieuwe album.wrote:Nog nieuws rond Chain Reaction? Begint toch raar te worden zo'n lange tijd geen nieuws rond tracks e.d.
Heeft aangegeven dat er in 2016 nieuwe platen komen. Toch bizar dat hij al zo een lange tijd met helemaal niets afkomt. Produceert deze man zelf? Of is hij een ghostproducer?wrote:Nog nieuws rond Chain Reaction? Begint toch raar te worden zo'n lange tijd geen nieuws rond tracks e.d.
Volgens mij heeft hij ook nog gewoon een job naast zijn dj carriëre, zijn nummers lijken me gemaakt door Crypsis.
Dj zijn is idd 'maar een bijbaan' zogezegd voor chain. Dus die carrieren zal geen top prioriteit zijn.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
En hij is natuurlijk vader geworden. Zou me niks verbazen als dat ook wel meespeelt.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Is opzich vrij actief op facebook, maar kan zo snel niet de reden vinden waarom hij muzikaal zo weinig van zich laat horenwrote:Artic?
Ah goed om het van je zelf te horen. Begrijpelijk, volledig zelfswrote:I.v.m. werk zo goed als geen tijd meer voor en m'n interesse in de hardstyle is de afgelopen 1 á 2 jaar ook flink minder geworden
Even terugkomend op het Chain Reaction verhaal
Chain Reaction
29 december 2015 om 19:47 ·
2015 was a year for in the books. 2016 will be even bigger! Not only for Minus Militia but for myself as wel. New Chain Reaction music on a very short notice.
Bron: FB van Chain Reaction
Chain Reaction
2015 was a year for in the books. 2016 will be even bigger! Not only for Minus Militia but for myself as wel. New Chain Reaction music on a very short notice.
"A year for in the books"
Het klinkt misschien lullig maar wat heeft die man überhaupt gedaan dit jaar?
Paar leuke boekingen met MM. Solo niet veel inderdaad.wrote:"A year for in the books"
Op de MM dingen na bar weinig iddwrote:"A year for in the books"
Voor in de boekenkast..wrote:"A year for in the books"
Waarschijnlijk heeft hij het ook niet alleen over zijn carrière, vader geworden etc.
Kan toch wel tellen als een year for in the books.
Kan toch wel tellen als een year for in the books.
Make that the cat wisewrote:Even terugkomend op het Chain Reaction verhaal
Chain Reaction
-
DArtiest
- 55 posts member since 2012
- last seen Oct 2021
Hoi,wrote:Is opzich vrij actief op facebook, maar kan zo snel niet de reden vinden waarom hij muzikaal zo weinig van zich laat horenwrote:Artic?
Afgelopen jaar heb ik op privé gebied veel tegenslagen gehad. Dit had helaas ook invloed op mijn muzikale creativiteit. Maar ik kan jullie garanderen dat jullie dit jaar veel van mij gaan horen!
Vond het ook al zo lang zo stil, hopelijk wordt 2016 een beter jaar, ben benieuwdwrote:Hoi,wrote:Is opzich vrij actief op facebook, maar kan zo snel niet de reden vinden waarom hij muzikaal zo weinig van zich laat horenwrote:Artic?
Afgelopen jaar heb ik op privé gebied veel tegenslagen gehad. Dit had helaas ook invloed op mijn muzikale creativiteit. Maar ik kan jullie garanderen dat jullie dit jaar veel van mij gaan horen!
Nog steeds bij A2 eigenlijk? Of heb ik dat gemist...
Volgens mij maakt die (bijna) geen muziek meer maar houdt hij zich vooral bezig met dat freestyle MILF gebeurenwrote:Deni & Chaser?
Distractor?
Krusaders?
Davide Sonar?
Beat Providers?
Dozer?
Nitrouz?
Re-Volt?
Geen idee of er al enkele behandeld zijn, zo wel, dan sorry voor een re-post. Kwam oa deze artiesten weer tegen op m'n harde schijf met de goeie muziek uit die tijd haha..