Man man man, erg spijtig dat gedrag van Pontuz. Ik snap de frustratie gedeeltelijk, maar hierbij is het wel, zoals al eerder gezegd, een gevalletje 'de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet'. Waar ik me aan stoor is dat hij de raw of hoe je het ook wilt noemen voor kortzichtig en ongeïnspireerd uitmaakt, terwijl er, zeker een tijdje terug, genoeg copy & paste werk aan de euforische kant plaatsvond, en hier hebben de WP net zo hard deel van uit gemaakt, zoals al eerder gezegd. Maar ja, toen was het niet erg, want destijds was het 'hun kant' die leidend was. Nu dat de rollen deels omgedraaid zijn is het ineens niet meer eerlijk en komt er van dit zielige geklaag.
Daarnaast vind ik hem met z'n post net zo kortzichtig, aangezien hij totaal geen aandacht besteedt aan de opleving van de hardere kant van hardstyle mbt het gebruik van meer genuanceerde kicks en meer sfeer en melodieën, net zoals de meer euforische artiesten destijds ook weer geminderd zijn met het 'verhousen' van hardstyle. Natuurlijk is dit nog weer iets anders dan het krijgen van boekingen, aangezien er vanuit de militanten-kudde inderdaad nog steeds veel vraag is naar wat hij ongeïnspireerde troep noemt, maar ik vind dat je geen recht van spreken hebt als je zelf naar het schijnt geen duidelijk plan voor ogen hebt met waar je heen wilt (zie dan met name de release van Fkn alcoholics), dit maakt een dergelijke post alleen maar hypocrieter.
Klagen en zelfmedelijden helpt niets; zelf consistent kwalitatief sterke tracks gaan maken is in mijn ogen de enige manier om de aandacht weer wat meer richting de euforie te krijgen. Dit lijkt namelijk, naast het uiten van frustratie en hoe scheef ook, het doel van zijn post te zijn als je kijkt naar het ultimatum dat ie zogenaamd stelt. Met dergelijk gedrag krijgen mensen alleen maar een afkeer van je, omdat je jezelf in de hoek waar de klappen vallen drukt, terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn. Erg sneu