Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Album met een thema werd inderdaad ook al gedaan door Phuture Noize, is helemaal niet nieuw dus. Bij die van Phuture Noize was ook veel beter een opbouw en verhaallijn te ontdekken.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Heb nu half uur gekeken. Enige vorm van zelfkritiek ontbreekt een beetje. Alleen maar positiviteit. Neem toch aan dat ze de verbeterpunten die mensen noemen ook wel te horen krijgen? Kun je ook best benoemen in zo'n filmpje.

Vind trouwens het verleggen van grenzen ook wel meevallen. Maar goed, de mensen in de docu vinden t fantastisch. :P

Edit:
En ik ben trouwens niet echt een kenner van de Warface nummers, maar ik heb de hele docu het idee dat ik naar hetzelfde nummertje zit te luisteren. :x
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
Richardd wrote:
MelvinFR wrote:Best leuke docu opzich.
Raven wrote:Sympathieke gasten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
corneelwr wrote:
Richardd wrote:
MelvinFR wrote:Best leuke docu opzich.
Raven wrote:Sympathieke gasten :thumbup:
En ik ben trouwens niet echt een kenner van de Warface nummers, maar ik heb de hele docu het idee dat ik naar hetzelfde nummertje zit te luisteren. :x
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Hilarisch! :lol:

Krankzinnig.

Luna had (onbedoeld) een erg goede opmerking: "Het haalt gewoon energie uit de mensen."

Correct, uit de mensen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Ja hihi, zo'n grapjas die Luna, hele docu alleen maar stilstaande mensen gezien op die muziek van hem.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik vind het vooral een uitgebreide on-the-road-with opgevuld met hier en daar wat uitleg vanuit thuis. Jammer dat er ook niet echt andere invalshoeken, anders dan over de muziek heen schreeuwende DJ's, zijn gebruikt. Wisselingen in het volume van het geluid zijn wel heel erg overdreven. Moet dit aan op een feest ofzo met die drops?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Parvuz wrote:Heb nu half uur gekeken. Enige vorm van zelfkritiek ontbreekt een beetje. Alleen maar positiviteit. Neem toch aan dat ze de verbeterpunten die mensen noemen ook wel te horen krijgen? Kun je ook best benoemen in zo'n filmpje.

Vind trouwens het verleggen van grenzen ook wel meevallen. Maar goed, de mensen in de docu vinden t fantastisch. :P

Edit:
Mee eens. Docu doet aan als 1 grote aftermovie met hier en daar wat text en uitleg, vond het eigenlijk maar een slap stukje film.
S
Keek prima weg ^^. Veel beelden van feesten juist plus 1+. Inhoudelijk boeit het me toch niet zo veel. Was prima zo.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
SVB wrote:Keek prima weg ^^. Veel beelden van feesten juist plus 1+. Inhoudelijk boeit het me toch niet zo veel. Was prima zo.
Das niet zo'n heel hoog cijfer...
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
SVB wrote:Inhoudelijk boeit het me toch niet zo veel. Was prima zo.
Wauw.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
pim0412 wrote:
Wauw.
:lol:

Lengte en beeldkwaliteit was goed. Geluid redelijk. :P
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Parvuz wrote:
pim0412 wrote:
Wauw.
:lol:

Lengte en beeldkwaliteit was goed. Geluid redelijk. :P
Wat is het eindcijfer Parvuz? :list: