Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dr is ook zon nieuw lid, genaamd Maxim
ben ik de enigste die dat een vrouwennaam vind?

Het is ook een meisjes naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:43 
 
Artiest

ik ken zelfs een jongen die Amber heet... dus we will never know...
behalve als we t vragen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maxim is ook een jongens naam, ik ken 2 jongens die maxim heten. Eigenlijk beetje zelfde als Robin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Maxim is ook een jongens naam, ik ken 2 jongens die maxim heten. Eigenlijk beetje zelfde als Robin.

Oke, ik had en nog nooit van gehoord dat Maxim ook als jongensnaam kan. Ik ken daarin tegen een meisje die zo heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
p-stylez schreef:
Maxim is ook een jongens naam, ik ken 2 jongens die maxim heten. Eigenlijk beetje zelfde als Robin.

Oke, ik had en nog nooit van gehoord dat Maxim ook als jongensnaam kan. Ik ken daarin tegen een meisje die zo heet


Maxime Verhagen, Minister van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
dennis schreef:
p-stylez schreef:
Maxim is ook een jongens naam, ik ken 2 jongens die maxim heten. Eigenlijk beetje zelfde als Robin.

Oke, ik had en nog nooit van gehoord dat Maxim ook als jongensnaam kan. Ik ken daarin tegen een meisje die zo heet


Maxime Verhagen, Minister van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie :thumbup:

Oeps, dit is wel een hele grote bluder :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ken ook een jongen die Anne heet
en een meisje die Jos heet
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:51 
 
Hardtraxxer

Je moet het gewoon net zo fixen als mij , vriendin regelen die gek is op hardstyle maar vooral hardcore , meegaat naar feesten en waarmee je nog een discussie kan voeren ook :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Je moet het gewoon net zo fixen als mij , vriendin regelen die gek is op hardstyle maar vooral hardcore , meegaat naar feesten en waarmee je nog een discussie kan voeren ook :thumbsup: .


die zijn volgens mij wel zeldzaam :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Je moet het gewoon net zo fixen als mij , vriendin regelen die gek is op hardstyle maar vooral hardcore , meegaat naar feesten en waarmee je nog een discussie kan voeren ook :thumbsup: .


die zijn volgens mij wel zeldzaam :/

True :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:35 
 

H4rdstyleLova schreef:
Je moet het gewoon net zo fixen als mij , vriendin regelen die gek is op hardstyle maar vooral hardcore , meegaat naar feesten en waarmee je nog een discussie kan voeren ook :thumbsup: .

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:21 
 

Volgens mij moet er standaard een optie komen bij het aanmelden of je man of vrouw bent..

zodra er een vrouw aanmeldt richt de server een topic op met:
Welkom [naam hier]...
dan weten wij genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik ken ook een jongen die Anne heet
en een meisje die Jos heet
:P

Josje/Joske als meisjesnaam is zo geil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Pommer schreef:
Ik ken ook een jongen die Anne heet
en een meisje die Jos heet
:P

Josje/Joske als meisjesnaam is zo geil :P


OOOOOOOOOOOO JOSJE, SMIKKEL SMIKKEL VAN MIJN SNIKKEL

vind het maar vaag klinken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:41 
 

p-stylez schreef:
Pommer schreef:
Ik ken ook een jongen die Anne heet
en een meisje die Jos heet
:P

Josje/Joske als meisjesnaam is zo geil :P

Yoshi! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrouwen, hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn beste maat heet .. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 02:14 
 
Hardtraxxer

Ik ben overigens een man mochten er ooit misverstanden komen hier :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 08:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Pommer schreef:
Ik ken ook een jongen die Anne heet
en een meisje die Jos heet
:P

Josje/Joske als meisjesnaam is zo geil :P


Josti is het geilst ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
p-stylez schreef:
Pommer schreef:
Ik ken ook een jongen die Anne heet
en een meisje die Jos heet
:P

Josje/Joske als meisjesnaam is zo geil :P


Josti is het geilst ...


Thanks :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:59 
 

H4rdstyleLova schreef:
Je moet het gewoon net zo fixen als mij , vriendin regelen die gek is op hardstyle maar vooral hardcore , meegaat naar feesten en waarmee je nog een discussie kan voeren ook :thumbsup: .

waarom heb ik dat niet? mijn vriendin zeikt alleen maar dat ik moet kappen met drugs gebruiken (ik doe het niet eens vaak) en zij kan maar blijven door zuipen.. :P
soms word ik paranoia van me vriendin.. ze houdt ook nog niet vn Hardstyle en Hardcore al helemaal niet.. ze word boos op me als ik me kaal schreer en ze wil wel een x zo'n Hardcore feest (MOH) meemaken :/
dat is dus vaag. op MOH is juist merendeel kaal. veel mesen gebruiken drugs en de word hardcore gedraaid :P
zijn juist de 3 dingen waar me vriendin een hekel aan heeft :thumbdown:
en ik word echt :yawn: van haar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
waarom heb ik dat niet? mijn vriendin zeikt alleen maar dat ik moet kappen met drugs gebruiken (ik doe het niet eens vaak) en zij kan maar blijven door zuipen.. :P
soms word ik paranoia van me vriendin.. ze houdt ook nog niet vn Hardstyle en Hardcore al helemaal niet.. ze word boos op me als ik me kaal schreer en ze wil wel een x zo'n Hardcore feest (MOH) meemaken :/
dat is dus vaag. op MOH is juist merendeel kaal. veel mesen gebruiken drugs en de word hardcore gedraaid :P
zijn juist de 3 dingen waar me vriendin een hekel aan heeft :thumbdown:
en ik word echt :yawn: van haar..


Heb je ook slecht geregeld dan, ik heb 7 jaar lang een relatie gehad met een meid waar ik mezelf niet bij was of kon zijn. Weet nu wel beter, als ik terug aan een relatie zou beginnen moet die meid nu op zijn minst graag af en toe met mij naar feesten willen, en open staan ten opzichte van mijn drugsgebruik, wat trouwens behoorlijk beperkt is tot vooral af en toe eens op een feest, heeft mij teveel in mijn leven bijgebracht om dat niet te kunnen delen met een eventuele partner. (Ik doe wel eens wat andere dingen thuis -> psychedelica, maar dat is niet iets wat ik absoluut nodig heb in een relatie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:15 
 

DarkBeatz schreef:
DarkSymphony schreef:
waarom heb ik dat niet? mijn vriendin zeikt alleen maar dat ik moet kappen met drugs gebruiken (ik doe het niet eens vaak) en zij kan maar blijven door zuipen.. :P
soms word ik paranoia van me vriendin.. ze houdt ook nog niet vn Hardstyle en Hardcore al helemaal niet.. ze word boos op me als ik me kaal schreer en ze wil wel een x zo'n Hardcore feest (MOH) meemaken :/
dat is dus vaag. op MOH is juist merendeel kaal. veel mesen gebruiken drugs en de word hardcore gedraaid :P
zijn juist de 3 dingen waar me vriendin een hekel aan heeft :thumbdown:
en ik word echt :yawn: van haar..


Heb je ook slecht geregeld dan, ik heb 7 jaar lang een relatie gehad met een meid waar ik mezelf niet bij was of kon zijn. Weet nu wel beter, als ik terug aan een relatie zou beginnen moet die meid nu op zijn minst graag af en toe met mij naar feesten willen, en open staan ten opzichte van mijn drugsgebruik, wat trouwens behoorlijk beperkt is tot vooral af en toe eens op een feest, heeft mij teveel in mijn leven bijgebracht om dat niet te kunnen delen met een eventuele partner. (Ik doe wel eens wat andere dingen thuis -> psychedelica, maar dat is niet iets wat ik absoluut nodig heb in een relatie)

ja klopt.. maar als je ontiegelijk veel van je vriendin houdt dan is het (voor mij) moeilijk om onze relatiete beeindigen ;)
me vriendin wil zelfs dat ik naar een afkickkliniek ga omdat ik regelmatig blow en ze vind het de verkeerde kant op gaat.. maar ik weet ut niet.. ik mag haar niet eens zien omdat ik tegen die vader ben geflipt,, hij greep me bij de keel en toen ging ik door ut lint!
dat is vorig zaterdag gebeurd,, ik zweer als der 1 persoon klappen moet krijgen is het die vader! ik heb voor iedereen respect maar als iemand me zo behandeld dan kan je verwachten dat ik geen respect voor die gene heb.
maarja als het zo door gaat kap ik der mee want heb nu 6 kut weekenden gehad !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
ja klopt.. maar als je ontiegelijk veel van je vriendin houdt dan is het (voor mij) moeilijk om onze relatiete beeindigen ;)
me vriendin wil zelfs dat ik naar een afkickkliniek ga omdat ik regelmatig blow en ze vind het de verkeerde kant op gaat.. maar ik weet ut niet.. ik mag haar niet eens zien omdat ik tegen die vader ben geflipt,, hij greep me bij de keel en toen ging ik door ut lint!
dat is vorig zaterdag gebeurd,, ik zweer als der 1 persoon klappen moet krijgen is het die vader! ik heb voor iedereen respect maar als iemand me zo behandeld dan kan je verwachten dat ik geen respect voor die gene heb.
maarja als het zo door gaat kap ik der mee want heb nu 6 kut weekenden gehad !!


Trust me, enkel houden van is echt niet genoeg in een relatie ;) Uiteindelijk word het meer dat je vasthoud aan de gewoonte dan dat het echt nog liefde is, je moet toch wel je passies en hobbies kunnen delen met elkaar. Althans dat vind ik, ik zou het echt niet meer kunnen opkroppen om nog samen te zijn met een meid waarbij ik een aantal van de beste uit momenten uit mijn leven niet mee kan delen. Mijn ervaring met drugs is ook gewoon dat het zo een grote levensverrijking 'kan' zijn omdat het mij zelf veel opener heeft gemaakt na het jarenlang opkroppen van de zelfdoding van mijn moeder, om dan te zien dat ik nu zoveel opener ben en steviger in mijn schoenen sta, en gewoon veel beter tegen mensen kan zeggen hoeveel ze voor me betekenen. Dat zijn veel te mooie ervaringen om die niet met een toekomstige partner te kunnen delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:40 
 

DarkBeatz schreef:
DarkSymphony schreef:
ja klopt.. maar als je ontiegelijk veel van je vriendin houdt dan is het (voor mij) moeilijk om onze relatiete beeindigen ;)
me vriendin wil zelfs dat ik naar een afkickkliniek ga omdat ik regelmatig blow en ze vind het de verkeerde kant op gaat.. maar ik weet ut niet.. ik mag haar niet eens zien omdat ik tegen die vader ben geflipt,, hij greep me bij de keel en toen ging ik door ut lint!
dat is vorig zaterdag gebeurd,, ik zweer als der 1 persoon klappen moet krijgen is het die vader! ik heb voor iedereen respect maar als iemand me zo behandeld dan kan je verwachten dat ik geen respect voor die gene heb.
maarja als het zo door gaat kap ik der mee want heb nu 6 kut weekenden gehad !!


Trust me, enkel houden van is echt niet genoeg in een relatie ;) Uiteindelijk word het meer dat je vasthoud aan de gewoonte dan dat het echt nog liefde is, je moet toch wel je passies en hobbies kunnen delen met elkaar. Althans dat vind ik, ik zou het echt niet meer kunnen opkroppen om nog samen te zijn met een meid waarbij ik een aantal van de beste uit momenten uit mijn leven niet mee kan delen. Mijn ervaring met drugs is ook gewoon dat het zo een grote levensverrijking 'kan' zijn omdat het mij zelf veel opener heeft gemaakt na het jarenlang opkroppen van de zelfdoding van mijn moeder, om dan te zien dat ik nu zoveel opener ben en steviger in mijn schoenen sta, en gewoon veel beter tegen mensen kan zeggen hoeveel ze voor me betekenen. Dat zijn veel te mooie ervaringen om die niet met een toekomstige partner te kunnen delen.

laatst ook,, ik mog draaien in jongerencentrum (met intervention) en me vriendin zou komen omdat ik daar toch van geniet.. (ging trouwens super goed) en me vriendin was binnen 10min weg en zat in het café,, ik was F*cktup boos want ze zou voor mij komen weetje,, voor mij!!
en dan had ik 1 joint gerookt en ging ze door het lint! ik was der helemaal klaar mee en nu is het weer goed en heb ik dikke ruzie met die ouders dus het schiet eigenlijk niet meer op!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen