Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had het volgend vraagje: als een track niet gereleased is, maar je hebt er wel een album versie van, mag je dan bijvoorbeeld met audio software er zelf een intro 'aanplakken' zeg maar, en deze gebruiken in een mixje ? Ik heb het volgende gaan met de TBY remix van Rock Civilization. Ik heb het intro van de original mix genomen en de album versie van de remix. Vervolgens heb ik ze 'aan elkaar geplakt' met Sony Sound Forge, en er voor gezorgd dat het een beetje netjes is. Zo heb ik een meer volledigere track om 'm in te mixen. Mag 'm dan gewoon gebruiken in 'n mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 23:06 
 

Alles mag, maar het hoort gewoon niet echt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 23:08 
 
Donateur

Ik denk dat het wel mag maar dat je het dan wel voor jezelf moet houden en niet in een setje steken. Denk ik he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij mag het wel ze . want je hebt toch ook het album gekocht ? Dus is ook betaalt eigenlijk e :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja album is gekocht. Ik vind 't gewoon een zalige track daarom wou k 'm zelf gebruiken. Ik draai trouwens alleen thuis en ben van plan om eens een mix online te zetten daarom dat ik het vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou denk ik wel kunnen, of het gewaardeerd word, weet ik niet. Sommigen kunnen dat niet zo waarderen namelijk.
De release van de Undersound remix zal trouwens niet zo gek lang op zich laten wachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album tracks mag je draaien. Je zal ze alleen op een creatieve manier moeten inmixen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja album tracks zijn kut om te mixen wat hierboven genoemd wordt is dan een van de weinige manier om dat te fixen
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen