Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Ik had het volgend vraagje: als een track niet gereleased is, maar je hebt er wel een album versie van, mag je dan bijvoorbeeld met audio software er zelf een intro 'aanplakken' zeg maar, en deze gebruiken in een mixje ? Ik heb het volgende gaan met de TBY remix van Rock Civilization. Ik heb het intro van de original mix genomen en de album versie van de remix. Vervolgens heb ik ze 'aan elkaar geplakt' met Sony Sound Forge, en er voor gezorgd dat het een beetje netjes is. Zo heb ik een meer volledigere track om 'm in te mixen. Mag 'm dan gewoon gebruiken in 'n mix?
A
Alles mag, maar het hoort gewoon niet echt...
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik denk dat het wel mag maar dat je het dan wel voor jezelf moet houden en niet in een setje steken. Denk ik he ;)
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
Volgens mij mag het wel ze . want je hebt toch ook het album gekocht ? Dus is ook betaalt eigenlijk e :p
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Ja album is gekocht. Ik vind 't gewoon een zalige track daarom wou k 'm zelf gebruiken. Ik draai trouwens alleen thuis en ben van plan om eens een mix online te zetten daarom dat ik het vroeg.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het zou denk ik wel kunnen, of het gewaardeerd word, weet ik niet. Sommigen kunnen dat niet zo waarderen namelijk.
De release van de Undersound remix zal trouwens niet zo gek lang op zich laten wachten..
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Album tracks mag je draaien. Je zal ze alleen op een creatieve manier moeten inmixen :D
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Ja album tracks zijn kut om te mixen wat hierboven genoemd wordt is dan een van de weinige manier om dat te fixen