Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Daarvan hoor je ook helemaal niks meer. Erg jammer. ;)
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Daar hoor je niks meer van.. enige wat ik van hem weet is dan Wan taim op Scantraxx Unreleased 2 komt, hoe weet ik dat? Prophet gemaild!

Mijn mail:
Heey prophet, Ten eerste, je draait echt heerlijk! Mooie livesets en Chubby/Fuck R wordt zeker een goed verkopende plaat! Maar waarvoor ik dit stukje (weet niet echt of dit een soort van e-mail is) schrijf is omdat ik al een behoorlijke tijd wacht op JDX -Wan Taim. Kan je wat meer vertellen over een releasedatum, of wat er anders met de track gaat gebeuren? Blijft het een DJ-tool, of is de track kandidaat voor Scantraxx unreleased nummertje 2? Ik hoop graag antwoord van je te krijgen! Groeten, Sebastiaan Paff

Antwoord van Prophet:

Hi Sebastiaan,

Thx! Altijd fijn te horen!

Wan Taim wordt idd kandidaat voor de unreleased 002 CD

Grtz
Prophet

Dacht laat het maar even delen? ^^
Hardtraxx Veteran
Maar dan nog.. Je hoort amper wat van hem. Vind jij hem actief als ie een nummertje van hem kandidaat wordt voor de Unreleased cd? En tegen die tijd dat die unreleased er is zit jij alleen weer op een ander nummer dan Wan taim te geile. ;)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik hoop Noicecontrollers :clap:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Dennis Aka Mash wrote:Maar dan nog.. Je hoort amper wat van hem. Vind jij hem actief als ie een nummertje van hem kandidaat wordt voor de Unreleased cd? En tegen die tijd dat die unreleased er is zit jij alleen weer op een ander nummer dan Wan taim te geile. ;)
Hij is inderdaad niet actief, nooit geweest ook volgens mij? Wan taim is een lekker nummer, en ik wil die gewoon graag in mijn collectie hebben! :)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Ik hoop op A-Lusion of weer Donkey Rollers. Maar nog een keer DR, dat zal wel niet gebeuren :P Ben wel benieuwd, vorig jaar was de anthem echt heerlijk.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ja vorig anthem is echt wel goed. Ik hoop dat Project One het zeker al niet maakt, ik ben wel fan van hun maar hun stijl past er gewoon niet bij
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
ik denk ook wel ergens A-lusion, maar ik hoop op Frontliner :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
oostzaner wrote:ik denk ook wel ergens A-lusion, maar ik hoop op Frontliner :P
Nah.. Frontliner is overschat.. Sorry!

A-Lusion verdient hem zeker!
Hardtraxx Veteran
Frontliner hoeft voor mij echt niet meer. De kwaliteit van zijn nummers gaat erg achteruit vind ik. Muzyk was nog vet. Maar daarna echt niet veel meer. ;)
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2011
Hij heeft echt zo'n lijst nummers die nog gereleased moeten worden en die lijst blijft maar groeien :P Als ie zo door blijft produceren zit 'ie bij het verkeerde label aang. Scantraxx niet de snelste is :P
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Ik hoop dat A-Lusion hem mag maken, vind m erg goed produceren en zn nummertjes beuken altijd wel lekker, zou wel een Anthem willen dat lekker beukt, niet te veel breaks gewoon lekker rauw en hard:D
R
Hardtraxxer
93 posts member since 2008
last seen Apr 2011
Brennan Hearth, hoop het niet maar gevoel heb ik gewoon. Hoop zelf Davide Sonar Reactor vind ik echt zo'n inqontrol nummer;o
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2011
En wie denken jullie dat de Defqon 1 Anthem gaat maken? :P Ik gok op Headhunterz
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Arthurhoihoi wrote:En wie denken jullie dat de Defqon 1 Anthem gaat maken? :P Ik gok op Headhunterz
ik hoop eigelijk DBSTF
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Sayenjumper wrote:Ik hoop dat project one het anthem maakt

Maar ik denk dat showtek het zal maken
ik denk P1 niet of ze moeten bezig zijn met weer een nieuwe cd ofso maar ze hebben na het album niks meer van zich laten horen alleen nog ff af en toe op een feestje gedraaid;)

ik hoop op Tatanka:D
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Arthurhoihoi wrote:En wie denken jullie dat de Defqon 1 Anthem gaat maken? :P Ik gok op Headhunterz
Alsjeblieft niet HHZ Anthem voor DefQon1! Liever Tatanka of DonkeyRollers
Hardtraxx Veteran
Een Defqon 1 anthem door Donkey Rollers kun je vergeten. Defqon is een feest met een zomers tintje en geen in Qontrol achtig iets.

Daarom verwacht ik voor Defqon eerder een Zatox of Michel Pollen.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Haha ik vind alles best zolang t maar geen HHZ of Showtek is (of Showtek moet een KNALLEND Anthem maken:P)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Tatanka zou erg nice zijn! :)
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2011
Ik hoop ook niet op Headhunterz maar ik denk het wel :P Dat zegt mijn ehm ja eeh gevoel. Ofzoiets.

En anders DBSTF.
Hardtraxx Veteran
Het zal inderdaad wel een bekendere dj worden. Alleen denk ik niet zozeer Headhunterz of Showtek. Headhunterz heeft Qlimax 07 al mogen doen en Showtek heeft al een anthem voor Defqon gemaakt.

Dan blijven eigenlijk D-Block & S-te-fan nog over. Die zullen denk ik ook wel een hele grote kans maken.
Of Frontliner komt met iets als Spacer Part II (niet zo letterlijk natuurlijk). Waar ik niet op te wachten zit persoonlijk.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dennis Aka Mash wrote:Het zal inderdaad wel een bekendere dj worden. Alleen denk ik niet zozeer Headhunterz of Showtek. Headhunterz heeft Qlimax 07 al mogen doen en Showtek heeft al een anthem voor Defqon gemaakt.

Dan blijven eigenlijk D-Block & S-te-fan nog over. Die zullen denk ik ook wel een hele grote kans maken.
Of Frontliner komt met iets als Spacer Part II (niet zo letterlijk natuurlijk). Waar ik niet op te wachten zit persoonlijk.
DBSTF hebben net anthem van Reverze gemaakt, Headhunterz laatste is al weer 1,5 jaar geleden, die geef ik meer kans. Zelf zie ik het liefst Noisecontrollers. Laatste anthem was Reverze 08 denk ik :huh: ?

Mja we zien wel, A-Lusion zou ook best kunnen :thumbsup: .
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Defqon 1 anthem,, moeilijke schatting maar ik zou dan toch mischien gokken op Crypsis :cool:
Hardtraxx Veteran
Heb ef een polletje toegevoegd. Zou er nog een dj zijn die ik vergeten ben. Natuurlijk geen DJ Brush ofzoiets. Maar wel eentje die vaker op een groot Q-Dance feest heeft gestaan.