Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarvan hoor je ook helemaal niks meer. Erg jammer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar hoor je niks meer van.. enige wat ik van hem weet is dan Wan taim op Scantraxx Unreleased 2 komt, hoe weet ik dat? Prophet gemaild!

Mijn mail:
Heey prophet, Ten eerste, je draait echt heerlijk! Mooie livesets en Chubby/Fuck R wordt zeker een goed verkopende plaat! Maar waarvoor ik dit stukje (weet niet echt of dit een soort van e-mail is) schrijf is omdat ik al een behoorlijke tijd wacht op JDX -Wan Taim. Kan je wat meer vertellen over een releasedatum, of wat er anders met de track gaat gebeuren? Blijft het een DJ-tool, of is de track kandidaat voor Scantraxx unreleased nummertje 2? Ik hoop graag antwoord van je te krijgen! Groeten, Sebastiaan Paff

Antwoord van Prophet:

Hi Sebastiaan,

Thx! Altijd fijn te horen!

Wan Taim wordt idd kandidaat voor de unreleased 002 CD




Grtz
Prophet

Dacht laat het maar even delen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan nog.. Je hoort amper wat van hem. Vind jij hem actief als ie een nummertje van hem kandidaat wordt voor de Unreleased cd? En tegen die tijd dat die unreleased er is zit jij alleen weer op een ander nummer dan Wan taim te geile. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop Noicecontrollers :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Maar dan nog.. Je hoort amper wat van hem. Vind jij hem actief als ie een nummertje van hem kandidaat wordt voor de Unreleased cd? En tegen die tijd dat die unreleased er is zit jij alleen weer op een ander nummer dan Wan taim te geile. ;)

Hij is inderdaad niet actief, nooit geweest ook volgens mij? Wan taim is een lekker nummer, en ik wil die gewoon graag in mijn collectie hebben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop op A-Lusion of weer Donkey Rollers. Maar nog een keer DR, dat zal wel niet gebeuren :P Ben wel benieuwd, vorig jaar was de anthem echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 18:45 
 
Donateur

Ja vorig anthem is echt wel goed. Ik hoop dat Project One het zeker al niet maakt, ik ben wel fan van hun maar hun stijl past er gewoon niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik denk ook wel ergens A-lusion, maar ik hoop op Frontliner :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
ik denk ook wel ergens A-lusion, maar ik hoop op Frontliner :P

Nah.. Frontliner is overschat.. Sorry!

A-Lusion verdient hem zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner hoeft voor mij echt niet meer. De kwaliteit van zijn nummers gaat erg achteruit vind ik. Muzyk was nog vet. Maar daarna echt niet veel meer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij heeft echt zo'n lijst nummers die nog gereleased moeten worden en die lijst blijft maar groeien :P Als ie zo door blijft produceren zit 'ie bij het verkeerde label aang. Scantraxx niet de snelste is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop dat A-Lusion hem mag maken, vind m erg goed produceren en zn nummertjes beuken altijd wel lekker, zou wel een Anthem willen dat lekker beukt, niet te veel breaks gewoon lekker rauw en hard:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 14:58 
 
Hardtraxxer

Brennan Hearth, hoop het niet maar gevoel heb ik gewoon. Hoop zelf Davide Sonar Reactor vind ik echt zo'n inqontrol nummer;o
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En wie denken jullie dat de Defqon 1 Anthem gaat maken? :P Ik gok op Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:
En wie denken jullie dat de Defqon 1 Anthem gaat maken? :P Ik gok op Headhunterz


ik hoop eigelijk DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sayenjumper schreef:
Ik hoop dat project one het anthem maakt

Maar ik denk dat showtek het zal maken


ik denk P1 niet of ze moeten bezig zijn met weer een nieuwe cd ofso maar ze hebben na het album niks meer van zich laten horen alleen nog ff af en toe op een feestje gedraaid;)

ik hoop op Tatanka:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
En wie denken jullie dat de Defqon 1 Anthem gaat maken? :P Ik gok op Headhunterz


Alsjeblieft niet HHZ Anthem voor DefQon1! Liever Tatanka of DonkeyRollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Defqon 1 anthem door Donkey Rollers kun je vergeten. Defqon is een feest met een zomers tintje en geen in Qontrol achtig iets.

Daarom verwacht ik voor Defqon eerder een Zatox of Michel Pollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ik vind alles best zolang t maar geen HHZ of Showtek is (of Showtek moet een KNALLEND Anthem maken:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tatanka zou erg nice zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop ook niet op Headhunterz maar ik denk het wel :P Dat zegt mijn ehm ja eeh gevoel. Ofzoiets.

En anders DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal inderdaad wel een bekendere dj worden. Alleen denk ik niet zozeer Headhunterz of Showtek. Headhunterz heeft Qlimax 07 al mogen doen en Showtek heeft al een anthem voor Defqon gemaakt.

Dan blijven eigenlijk D-Block & S-te-fan nog over. Die zullen denk ik ook wel een hele grote kans maken.
Of Frontliner komt met iets als Spacer Part II (niet zo letterlijk natuurlijk). Waar ik niet op te wachten zit persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Het zal inderdaad wel een bekendere dj worden. Alleen denk ik niet zozeer Headhunterz of Showtek. Headhunterz heeft Qlimax 07 al mogen doen en Showtek heeft al een anthem voor Defqon gemaakt.

Dan blijven eigenlijk D-Block & S-te-fan nog over. Die zullen denk ik ook wel een hele grote kans maken.
Of Frontliner komt met iets als Spacer Part II (niet zo letterlijk natuurlijk). Waar ik niet op te wachten zit persoonlijk.


DBSTF hebben net anthem van Reverze gemaakt, Headhunterz laatste is al weer 1,5 jaar geleden, die geef ik meer kans. Zelf zie ik het liefst Noisecontrollers. Laatste anthem was Reverze 08 denk ik :huh: ?

Mja we zien wel, A-Lusion zou ook best kunnen :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 22:27 
 
Hardtraxxer

Defqon 1 anthem,, moeilijke schatting maar ik zou dan toch mischien gokken op Crypsis :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ef een polletje toegevoegd. Zou er nog een dj zijn die ik vergeten ben. Natuurlijk geen DJ Brush ofzoiets. Maar wel eentje die vaker op een groot Q-Dance feest heeft gestaan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen