Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reversebass schreef:
The Beholder & Balistic/Max Enforcer
en dan reverse bass erin wat toch niet gebeurd

Was te verwachten dat je op een track met een reversed bass hoopte.. :)
Ik hoop een Scantraxx-artiest, misschien een duo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 10:02 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Nou er zijn er maar eigenlijk 2 die Hardcore draaien/kunnen draaien en dat zijn Dana en The Viper, ik zeg Dana een Early Hardcore set, net zoals op Knock Out!, dan The Viper er achteraan het Hardcore.

dit zie ik ook nog wel gebeuren viper afsluiten dat is toch wel bijna zeker maar of dana early hardcore set draait ben ik nog niej zeker over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Decibel is wat harder als defqon... Dus isaac dat zou gaaf zijn xd als het maar niet zo'n softy anthem wordt als vorig jaar dat past niet bij Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:28 
 
Donateur

Timmer schreef:
niet zo'n softy anthem wordt als vorig jaar dat past niet bij Decibel

Ja anthem van vorig jaar is echt kut :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

zelfs van die kut-kinderen bij ons in de straat zingen het wel is en begonnen ze te jumpen :thumbdown: en die zijn 9 to 12 jaar :lol: het schijnt dat ze dat allemaal op youtube kijken op school
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:38 
 
Donateur

Timmer schreef:
zelfs van die kut-kinderen bij ons in de straat zingen het wel is en begonnen ze te jumpen :thumbdown: en die zijn 9 to 12 jaar :lol: het schijnt dat ze dat allemaal op youtube kijken op school

Zielig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
Timmer schreef:
zelfs van die kut-kinderen bij ons in de straat zingen het wel is en begonnen ze te jumpen :thumbdown: en die zijn 9 to 12 jaar :lol: het schijnt dat ze dat allemaal op youtube kijken op school

Zielig :P
Inderdaad!! een paar van die gasten die net hun eerste mobieltje hebben gekregen samen met hun nieuwe fiets voor naar de middelbare school, En dan uit dat mobieltje klinken sounds van angerfist - raise your fist :thumbdown: volgens mij snappen ze niet echt goed wat hardcore precies inhoud,,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als die lui aan hardcore horen denken zeggen ze gelijk angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:17 
 
Donateur

Atraxisz schreef:
Als die lui aan hardcore horen denken zeggen ze gelijk angerfist

Was ook mijn eerst hardcore, niet dat ik dat nu nog luister ofzo, maar het was ook de eerste hardcore artiest waarvan ik een nummer had. Ofnee, Korsakoff :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
Atraxisz schreef:
Als die lui aan hardcore horen denken zeggen ze gelijk angerfist

Was ook mijn eerst hardcore, niet dat ik dat nu nog luister ofzo, maar het was ook de eerste hardcore artiest waarvan ik een nummer had. Ofnee, Korsakoff :D


Mijn eerste hardcore nummer vindt ik nog steeds lekker,, Charly lownoise & Mental theo!!! Toen kwamen korsakoff neophyte en angerfist,,, toen ging ik luisteren naar brennan heart en headhunterz (soms ook nog tha playah) gelukkig ben ik nooit met showtek begonnen :thumbdown: die gasten moet ik echt niet, zo commercieel :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:28 
 
Donateur

Timmer schreef:
gelukkig ben ik nooit met showtek begonnen :thumbdown: die gasten moet ik echt niet, zo commercieel :list:

Showtek moet ik ook niet hebben, ze zijn commercieel, maar hun stijl spreekt me gewoon niet aan. Veel te soft, maar ze hebben wel enkele goede nummers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Atraxisz schreef:
Als die lui aan hardcore horen denken zeggen ze gelijk angerfist

Was ook mijn eerst hardcore, niet dat ik dat nu nog luister ofzo, maar het was ook de eerste hardcore artiest waarvan ik een nummer had. Ofnee, Korsakoff :D


Ik begon ook wel met angerfist enzo, maar die lui overdrijven dat echt:
Hardcore dit Hardcore dat, Angerfist dit Angerfist dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Decibel is wat harder als defqon... Dus isaac dat zou gaaf zijn xd als het maar niet zo'n softy anthem wordt als vorig jaar dat past niet bij Decibel


Isaac is ook de hardste niet hoor ;).

En dat gedoe met Showtek mag wle eens een beetje klaar zijn.. Die remix van Dominate is gewoon niets mis mee, en inderdaad, de hardste act is het niet, maar als je kijkt is het wel 1 van de meest populaire acts in Hardstyle en dat doe je echt niet door alleen commercieel te wezen.. Want als we zo beginnen kan ik Isaac, Technoboy, Headhunterz en zo nog wel een hoop erbij schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:38 
 
Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
zelfs van die kut-kinderen bij ons in de straat zingen het wel is en begonnen ze te jumpen :thumbdown: en die zijn 9 to 12 jaar :lol: het schijnt dat ze dat allemaal op youtube kijken op school


Wat verwacht je dan van zulke jochies, dat ze alles weten en ze zich gedragen als een 18 jarige hardstyle fanaat. Ze zijn nog zo jong en ze moeten nog veel leren. Maar laat ze lekker plezier maken met hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Dorus ML schreef:
Timmer schreef:
zelfs van die kut-kinderen bij ons in de straat zingen het wel is en begonnen ze te jumpen :thumbdown: en die zijn 9 to 12 jaar :lol: het schijnt dat ze dat allemaal op youtube kijken op school


Wat verwacht je dan van zulke jochies, dat ze alles weten en ze zich gedragen als een 18 jarige hardstyle fanaat. Ze zijn nog zo jong en ze moeten nog veel leren. Maar laat ze lekker plezier maken met hardcore


maar vroeger was ik misschien ook wel zo,, maar nu kijk ik daar dom tegen aan :whistle: misschien keken vroeger andere gasten mij ook wel dom aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2009 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Timmer schreef:
Decibel is wat harder als defqon... Dus isaac dat zou gaaf zijn xd als het maar niet zo'n softy anthem wordt als vorig jaar dat past niet bij Decibel


Isaac is ook de hardste niet hoor ;).

En dat gedoe met Showtek mag wle eens een beetje klaar zijn.. Die remix van Dominate is gewoon niets mis mee, en inderdaad, de hardste act is het niet, maar als je kijkt is het wel 1 van de meest populaire acts in Hardstyle en dat doe je echt niet door alleen commercieel te wezen.. Want als we zo beginnen kan ik Isaac, Technoboy, Headhunterz en zo nog wel een hoop erbij schrijven.


Inderdaad! Het lijkt net alsof er hier opeens allemaal papagaaien zitten want iedereen zegt opeens hetzelfde over Showtek! Echt gezeik als je het mij vraagt!

Ik hoop dat Tatanka met een leuke anthem komt voor Decibel! Lekker hard!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

of Tat & Zat dat zou wreed zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met de remix van hardstyle revolution is overigens ook niks mis mee.. die word ook dood gebasht. Maar al hoor je hem live, damn wat een harde plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Isaac, die kerel die steeds dezelfde platen met dezelfde sound maakt? Nee bedankt.

Ik hoop iig dat het niet weer een Beholder/Balistic/Zany/Max Enforcer anthem wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Isaac, die kerel die steeds dezelfde platen met dezelfde sound maakt? Nee bedankt.

Ik hoop iig dat het niet weer een Beholder/Balistic/Zany/Max Enforcer anthem wordt.


het nieuwe lied van isaac en d-block & s-te-fan mag er toch best zijn :bomb: teminste volgens mij was dat een nummer samen met isaac
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2009 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox - Mindblower (official Qlimax 2011 anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2009 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

okee dan, mooi verzonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2009 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2009 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox - Mindblower (official Qlimax 2011 anthem)

haha nu al de anthem voor qlimax 2011 bekend :/ laten we eerst discussiere over Decibel 2009 :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HeadhunterZ a Kay a Fred Wemel vs. Harry Potter - The Decibel Prince :thumbsup:

(voor de mensen die niet weten waar het a Kay a Fred Wemel is: HeadhunterZ doet de stem van Fred Wemel in de Nederlandse versie van Harry Potter)

BOEIENDDD!! :clap:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen