Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 18:14 

Hardtraxx Veteran

Een dingetje... :sick: BAH!!
http://www.youtube.com/watch?v=L7AIHUoI3Vk

Top 40 notatie: here we come!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 18:37 

Hardtraxx Veteran

S tog leuke clip :D Nr is vetjes ! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 18:52 

Donateur

waarom een clip.jammer.en wat wil je hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 18:54 

Hardtraxxer

Ik vind deze ook wel goed maar ik blijf bij mijn besluit ik vind de tracks die showtek in het begin nog maakte stukken beter.. zoals Showtek - FTS, Showtek - Colours of the harder styles showtek - partylover
zulke platen moeten ze produceren en niet rommel zoals apologize :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 18:55 

Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:

Fout van mij ,Kben er niet echt bij Heb katerr :D

@ Khad heb je wel gelijk in apologize Zuigt egt zwaar ! Maar dit nr is tog veeel beter, tis niet omdat iemand 1 slechte track uitbrengt dat zijn volgende op niks trekken e :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 18:57 

Donateur

hardshifter schreef:
Dj C-Mind schreef:

Fout van mij ,Kben er niet echt bij Heb katerr :D

@ Khad heb je wel gelijk in apologize Zuigt egt zwaar ! Maar dit nr is tog veeel beter, tis niet omdat iemand 1 slechte track uitbrengt dat zijn volgende op niks trekken e :D

haha jaja blame de kater maar ;) :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 18:58 

Hardtraxx Veteran

Ik mis in Hold Us Back gewoon de X-Factor om het een goede hardstyle plaat te maken..
Relatief weinig bass en veel melodie (op sich niet erg), niet bepaald goede vocals (kan nog). Overigens wel goed afgemixt.
Punt is.. Alle kleine puntjes maken het gewoon niet een klapper..

Wat ik persoonlijk nog veel en veel erger vind is de manier waarop deze release te wereld gaat. En ja, ik ga het welbekende commerciepraatje aanknopen.
Ik BAAL ronduit van Showtek op het moment. Matige releases die vreselijk gehyped worden, Showtek is gewoon Showtek niet meer.
Ik ben fan geweest: FTS was tof, Early Sounds was ook super, Party Lover was ook zeer fijn! Het werd stil.. Wonderfull Days 2.08, niet bepaald een topper. Een X-Qlusive met een redelijke Anthem. Raver/Born For Thiz is niet echt goed.. Dan Hold Us Back en de top van de top: Apologize..
Dan kom je met een VIDEOCLIP..

Ga bij jezelf eens te rade: Wil jij de nieuwe TBY na plaat X van Rihanna horen? Ik namelijk helemaal niet! Vreselijk bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 19:02 

Donateur

Khadber schreef:
Ik mis in Hold Us Back gewoon de X-Factor om het een goede hardstyle plaat te maken..
Relatief weinig bass en veel melodie (op sich niet erg), niet bepaald goede vocals (kan nog). Overigens wel goed afgemixt.
Punt is.. Alle kleine puntjes maken het gewoon niet een klapper..

Wat ik persoonlijk nog veel en veel erger vind is de manier waarop deze release te wereld gaat. En ja, ik ga het welbekende commerciepraatje aanknopen.
Ik BAAL ronduit van Showtek op het moment. Matige releases die vreselijk gehyped worden, Showtek is gewoon Showtek niet meer.
Ik ben fan geweest: FTS was tof, Early Sounds was ook super, Party Lover was ook zeer fijn! Het werd stil.. Wonderfull Days 2.08, niet bepaald een topper. Een X-Qlusive met een redelijke Anthem. Raver/Born For Thiz is niet echt goed.. Dan Hold Us Back en de top van de top: Apologize..
Dan kom je met een VIDEOCLIP..

Ga bij jezelf eens te rade: Wil jij de nieuwe TBY na plaat X van Rihanna horen? Ik namelijk helemaal niet! Vreselijk bedankt!

en zo is het.moet er niet aan denken dat tby zoiets doet :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 19:04 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ga bij jezelf eens te rade: Wil jij de nieuwe TBY na plaat X van Rihanna horen? Ik namelijk helemaal niet! Vreselijk bedankt

Heb je punt, Maar k ben noooit fan geweest van Showtek, Dus bij mij ligt het anders :D Kvind dit goed nr ( vocals vink geweldig en op het laatste waar het wat harder wordt) , zijn partylover vink ook nog chill, zijn FTS vonk egt :bomb: in die tijd. Voor de rest .. Laten we zeggen kwil er gewoon niet veel van weten !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 19:05 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

Punt is meer: door de commercie zullen platen nou eenmaal vaker gedraaid worden, ook anderen uit dezelfde stijl..
Krijg je dat soort dingetjes..
En niet te vergeten voel ik dit al aankomen: Scooter - I Feel Hardstyle met een edit van de welbekende vocal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2008 19:09 

Donateur

Khadber schreef:
Citaat:

Punt is meer: door de commercie zullen platen nou eenmaal vaker gedraaid worden, ook anderen uit dezelfde stijl..
Krijg je dat soort dingetjes..
En niet te vergeten voel ik dit al aankomen: Scooter - I Feel Hardstyle met een edit van de welbekende vocal..

ja dat ga je krijgen dan ja en ze worden vaker gedraaid totdat mensen er ziek van worden en op die artiest/dj gal spugen omdat ze hem beu zijn,krijg je dat hyp gedoe dadelijk weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:37 

Hardtraxx Veteran

Top 40 niet gehaald gelukkig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:41 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=L7AIHUoI3Vk" onclick="window.open(this.href);return false;

Khadber toch, waarom zo negatief meteen? Die gasten doen gewoon hun eigen ding. Dacht dat jij daar altijd wel respect voor had. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:47 

Donateur

Ja dat was 2 jaar geleden hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Khadber schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=L7AIHUoI3Vk" onclick="window.open(this.href);return false;

Khadber toch, waarom zo negatief meteen? Die gasten doen gewoon hun eigen ding. Dacht dat jij daar altijd wel respect voor had. :lol:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:31 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Khadber schreef:

haha heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 03:06 

Hardtraxx Elite

Lol inderdaad, dan zie je wel dat sommige meningen verschoven zijn =P. Die van mij zelf op een paar punten ook wel moet ik zeggen. Maar daar is niks mis mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:20 

showtek is nooit echt mijn ding geweest.. niet dat hun tracks daarom gelijk kut zijn.. maar gewoon en dan nu dit met die videoclip :')
ik heb alle respect voor hun en ze doen hun eigen ding maar en dat is juist ook goed dat ze dat doen maar Hardstyle kan je gewoon niet in een videoclip verwerken
hoe goed je die clip ook probeerd te maken alleen met Aftmovie's van feesten/festivals,, want daar past het gewoon bij maar ga geen videoclip maken om jezelf alleen maar meer populairder te maken..
want er komt heus wel een dag dat showtek verdwijnt omdat (bijna) niemand het meer mooi vind en ja dan sta je te kijke als Showtek zijnde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
showtek is nooit echt mijn ding geweest.. niet dat hun tracks daarom gelijk kut zijn.. maar gewoon en dan nu dit met die videoclip :')
ik heb alle respect voor hun en ze doen hun eigen ding maar en dat is juist ook goed dat ze dat doen maar Hardstyle kan je gewoon niet in een videoclip verwerken
hoe goed je die clip ook probeerd te maken alleen met Aftmovie's van feesten/festivals,, want daar past het gewoon bij maar ga geen videoclip maken om jezelf alleen maar meer populairder te maken..
want er komt heus wel een dag dat showtek verdwijnt omdat (bijna) niemand het meer mooi vind en ja dan sta je te kijke als Showtek zijnde ;)

Dit is van 2 jaar geleden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:31 

Rik schreef:
DarkSymphony schreef:

Dit is van 2 jaar geleden hoor.

en dat betekend dat ik er nu niks over mag zegge?
zelfs als ik 80 ben mag ik nogsteeds zelf weten of ik hier nog op inga ofniet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:11 

Hardtraxx Addict

Enige toepasselijke smiley voor het bovenstaande: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:57 

Hardtraxxer

Heeeeel erg jammer dit weer. Ik vond vroeger showtek echt wel heel vet. early sounds, revival x remix, raver enz. zijn stuk voor stuk knallers maar daar is helemaal niets meer van over. De melodie uit Hold us back vind ik trouwens wel sterk, maar die kick eronder verknalt het compleet. Ik herinner me die plaat op XQ showtek ook wel als harder dan dat hij daarna is uitgebracht.

Ik snap hun keuze echt wel, en heb zeker respect voor wat ze bereikt hebben in het buitenland bijvoorbeeld. In zekere zin zijn het wel pioniers geweest, maar ben er langzamerhand wel echt helemaal klaar mee. Ze zijn productie technisch gezien echt wel een hoop gegroeid, maar die showtek charme van vroegah zijn ze definitief kwijt.

en als je dan al een filmpje moet uitbrengen, zorg dan dat het filmpje er professioneel uitziet ipv zo'n karig filmpje als dit online te zetten.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen