The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
ik blijf dit de vetste hardstyle plaat vinden en zeker live!
kippevel!
ik blijf dit de vetste hardstyle plaat vinden en zeker live!
kippevel!
Lang rijtjePhrantic & Geck-O - The Hard Way
Voor mij hetzelfde, laatste keer was op Emporium, wat een Reverse!wrote:Duro - Cocaine MF
Thuis hoor ik flauwe vocals en lompe kicks... live is dit PERFECT. Damn @ Isaac Defqon 2010 was dit ziek! Ging door merg en been zo hard![]()
Maar toch zijn er platen die live harder knallen dan andere platen die live ook hard gaan. xDwrote:Alles gaat hard live dus, vin t allemaal wel goed
zieke zieke zieke track
Dagjesmenswrote:Alles gaat hard live dus, vin t allemaal wel goed
Heeft waarschijnlijk kramp na een avondje Headhunterz & Brennan Heartwrote:Dagjesmenswrote:Alles gaat hard live dus, vin t allemaal wel goed
:')wrote:Heeft waarschijnlijk kramp na een avondje Headhunterz & Brennan Heartwrote:Dagjesmenswrote:Alles gaat hard live dus, vin t allemaal wel goed
En een tsunami van zweet over je lichaam erdoor zeker van het los gaanwrote:Under Attack, aardbeving van 8.4 op de schaal van richter is d'r niks bij ...
wrote:En een tsunami van zweet over je lichaam erdoor zeker van het los gaanwrote:Under Attack, aardbeving van 8.4 op de schaal van richter is d'r niks bij ...
Een van de beste nummers ooit gemaakt dusjawrote:wrote:En een tsunami van zweet over je lichaam erdoor zeker van het los gaanwrote:Under Attack, aardbeving van 8.4 op de schaal van richter is d'r niks bij ...Ja
Slaat dus weer helemaal nergens op, achterlijke reactie weerwrote:Dagjesmenswrote:Alles gaat hard live dus, vin t allemaal wel goed