Ran-D & Adaro - Under Attack
Geck-O - 2-1
Geck-O - 2-1
Zo! Jazeker die screeches zijn echt heel dik, klonk zaterdag heel vet toen AVIO hem draaidewrote:Soundsnatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt remix)
Dat is ook 1 vd weinige tracks waarin ik de pitchkicks echt iets vind toevoegen aan de track, lekker plaatjewrote:Zo! Jazeker die screeches zijn echt heel dik, klonk zaterdag heel vet toen AVIO hem draaidewrote:Soundsnatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt remix)
Haha ja dit gaat gewoon nergens meer overwrote:Soundsnatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt remix)
Zo gruwelijk lekkerwrote:Haha ja dit gaat gewoon nergens meer overwrote:Soundsnatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt remix)
No offence, maar ik vind platen als 2-1, Feel The Rythm Remix en Guerilla Radio nou niet echt vette of dikke screeches bevatten.. Neem dan de intro van Dump-B-Ass of Sleepwalker.. Maar misschien is het een smaakverschil.wrote:Intractable One - Guerilla Radio (AM Radio Mix)
Psyko Punkz - Feel The Rhythm (Alpha² Rmx) (Ik weet niet helemaal zeker of die sounds in het stuk voor de climax screeches genoemd kunnen worden).
Dan moet ik maar eens even aandachtig luisteren naar die screeches voor ik mijn mening daarover geefwrote:No offence, maar ik vind platen als 2-1, Feel The Rythm Remix en Guerilla Radio nou niet echt vette of dikke screeches bevatten.. Neem dan de intro van Dump-B-Ass of Sleepwalker.. Maar misschien is het een smaakverschil.wrote:Intractable One - Guerilla Radio (AM Radio Mix)
Psyko Punkz - Feel The Rhythm (Alpha² Rmx) (Ik weet niet helemaal zeker of die sounds in het stuk voor de climax screeches genoemd kunnen worden).
wrote:Radical Redemption - Redemption![]()
+1000wrote:Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
![]()
die screech is harde plasser werk. gaat door merg en beenwrote:Frequencerz - Revolution ? Of ben ik nou helemaal abuis?